2026-05-25, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Detta är faktiskt en bra idé! Och jag håller med dig i varje ord. Om GW skulle gå ut med sanningen så skulle dessutom många lyssna. Det är nog nu. Efter att ha påbörjat läsningen av boken Monster så har jag förstått ännu mer vad han har hållt på med under alla dessa år. Alla lögner. Alla människor han offrat. Hur FAN har han kunnat hålla på så länge? Och nu visar det sig att han dessutom överdrev om JOnnas sepsis och att hon var ute från sjukhuset långt tidigare än vad han gav sken av..Jag äcklas av detta avskum till människa!

Kanske någon känner någon som har kontakter och kan nå fram till GW? Finns inget att förlora. Jag vet att GW satt i Nyhetsmorgon och kommenterade Chrippas dom, så han är nog inte helt ovetande.
Citera
2026-05-25, 12:02
Avstängd
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Kanske dags att kontakta kanske den smartaste personen vi har i Sverige: Leif GW Persson. Han var insatt i fallet Tomas Quick. Joakim Lundell är en livsfarlig människa som inte skyr några medel för att nå framgång. Han måste stoppas då han faktiskt har den enorma makt han har i Sverige och potentiellt kan skada Sveriges demokrati

Jag tycker att vi ringer Leifi Plumerus istället.
Citera
2026-05-25, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Låna den på biblioteket, då får han inte en krona 😂
Han får betalt för utlåning från bibliotek och appar också, om än mindre jämfört med köpta fysiska böcker.
Citera
2026-05-25, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geiranger
Han får betalt för utlåning från bibliotek och appar också, om än mindre jämfört med köpta fysiska böcker.

Nej, det är inget han får med automatik. Biblioteksersättningen går till förlagen och inte till författarna. Den avgörs inte av exakt vilka böcker om lånats ut, utan baseras på schablonbelopp.
Citera
2026-05-25, 17:00
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geiranger
1,32 kr får han varje gång någon lånar boken på bibliotek.
Citera
2026-05-25, 17:12
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
1,32 kr får han varje gång någon lånar boken på bibliotek.
Det är egentligen för mycket! DEt är en krona och trettiotvå öre som hade kunnat gå till någon som förtjänar det. Nu läser jag den via Nextory och han kanske får en krona även då. Må så vara. Hemsk historia eftersom den rakt igenom är lögn!
Citera
2026-05-25, 19:33
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag frågade min äldsta dotter om vad hon känner till om Joakim Lundell.
Hennes svar- Jockeboi? minns bara att han visade kuken hela tiden/runkade och att jag erbjöd mig att städa hos honom för det såg så jävla risigt ut och jag tyckte synd om han). Min dotter var runt 12 år gammal då detta skedde och han lär väl ha varit typ 27 ish. Hände inget mer där än att han groomade min dotter på nätet, dvs de träffades aldrig och dottern behövde aldrig visa sig naken i cam. Han var nöjd med att bara maniskt runka framför en yngre tonåring/barn.

Hade dumpen funnits på den tiden så hade Joakim Lundell legat riktigt risigt till 😬.
Även om jag ogillar inte hatar utan ogillar jocke så tror jag det där inte är sant.
Citera
2026-05-25, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Även om jag ogillar inte hatar utan ogillar jocke så tror jag det där inte är sant.

Håller med det där låter som en lögn
Citera
2026-05-25, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acazia12
Håller med det där låter som en lögn
Varför det?
Citera
2026-05-25, 19:55
Avslutad
Vi ska inte ha blonderade påsögon som köper sex och ljuger i parti och minut i samhället.

#cancelJoakimLundell
Citera
2026-05-25, 20:02
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHyset
Det finns ju ingen andrahandskälla som har läckt att dom "ska göra en p-rulle" utan det är ju dom som tagit kontakt med Aftonbladet i hopp om att skapa lite uppmärksamhet efter deras senaste "skandal", (alternativt att aftonbladet frågat om dom har "något nytt smaskigt på g").
Dom tjänar pengar på att ni blir upprörda, och dom kommer synas i sammanhang likt dessa så länge ni låter er bli upprörda varje gång dom gör ett utspel för att dom är så "desperata" att synas.
Och sen är säkert mycket av vad dom säger och gör beräknat, och då blir det ju bara löjligt att folk anser sig så mycket smartare än dessa individer när folk samtidigt dansar efter deras pipa.

Låt dom vara så slipper vi sånt här i framtiden...

Tänk om folk lyssnat ändå, men skit skall skit ha!
Citera
2026-05-25, 20:07
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Har din dotter kvar skärmdumpar eller någon form av bevis på detta?
I så fall kan det nog vara en god idé att dela med sig av det till förslagsvis Medviktarna då de kommer att göra en dokumentär om detta vidriga monster.

Din dotter var 12! Jag misstänker att han bad henne röka i stövlar framför honom också?!

Det här är ju väldigt länge sedan så har mycket svårt att tänka mig något finns kvar. Min dotter fick inte röka som barn (även om jag inte hade 25/7 bevakning på hennes dataanvändning) så det var nog bara random chatrunkande från hans håll.

Lite gulligt att dottern, på en 12 årings naiva sätt mest fokuserade på den ostädade bakgrunden än runkandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in