Citat:
Ursprungligen postat av
Iq32
För mig som är mellan 25-35.
Det jag ångrar mest är att jag har en svag förmåga att älska mig själv och andra pga att jag vill att allt ska vara perfekt. Jag ångrar även att jag tänker för mycket på framtiden och att jag scrollar för mycket i telefonen.
Jag önskar jag kunde förändra detta i mig själv.
Vad ångrar du mest i livet?
Vad kunde du ha gjort något bättre åt?
Skriv gärna ålderspann, det behövs inte men det ger mig fler perspektiv i olika åldrar.
40+. Jag ångrar att jag inte var modigare i mitt val av karriär. Jag fastnade på samma ställe hela livet trots mycket bra utbildning och goda resultat. Jag blev för bekväm. Jag har nu gått i tidig pension (är självförsörjande, alltså ingen bidragstagare) eftersom jag inte klarar av ekorrhjulet längre.
Jag ångrar också att jag inte varit bättre på att hålla kontakten med vissa av mina barn- och ungdomskamrater. På senare tid ångrar jag dessutom att jag började scrolla i telefonen och upptäckte Chrippadramat med Joakim Lundell och hela den karusellen. Vetskapen om så mycket ondska gör ingen lyckligare, och jag blir nästan besatt av att sprida sanningen om denna person, liksom om demokratiproblemen kring detta.
Det jag däremot inte ångrar är att jag reste massor, lärde mig flera språk flytande och upplevde väldigt många äventyr under åren mellan 20 och 30. Jag rekommenderar alla att försöka uppfylla sina drömmar medan man kan, för man vet aldrig när det är för sent.