2026-05-25, 16:14
Medlem
Andemamman är ju med gränslös som lägger ut ett offentligt inlägg med taggar att dottern fyller år o inte haft det så lätt. Vill dottern att alla ska veta det?
Citera
2026-05-25, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Andemamman är ju med gränslös som lägger ut ett offentligt inlägg med taggar att dottern fyller år o inte haft det så lätt. Vill dottern att alla ska veta det?

Hahahahaha ja jag såg det
Hon uppmärksammade inte Patrik något med något stort på sin sida
Citera
2026-05-25, 19:58
Medlem
Senaste storyn hon la upp med ett barn dom träffat och så har Jackie lagt till ett foto i form av Patrik med en bärs för många år sedan vid sidan av.
Som en liten gif vid sidan av fotot på det här barnet. HAHA!
Alltså… why? Jag begriper inte hur hon tänker.
Citera
2026-05-25, 20:01
Medlem
Vi hade lovat Aftonbladet ju, säger Jackie angående vad ungen har för namn

Tror det mer handlar om att Aftonbladet inte vill betala dem för att skriva en artikel om vad ungen ska heta och det handlar inte om en stor summa som Jackie trodde hon skulle få. Hon är inte direkt Kenza
Citera
2026-05-25, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incorporeal
Senaste storyn hon la upp med ett barn dom träffat och så har Jackie lagt till ett foto i form av Patrik med en bärs för många år sedan vid sidan av.
Som en liten gif vid sidan av fotot på det här barnet. HAHA!
Alltså… why? Jag begriper inte hur hon tänker.

Roliga är att kortet är från tiden med Patriks sons mamma.
Citera
2026-05-25, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Roliga är att kortet är från tiden med Patriks sons mamma.

Det är det säkert. Han ser yngre ut på det fotot. Och hon har lagt upp den gifen, eller vad fan man ska kalla det för, vid flera tillfällen tidigare med en selfie på sig själv också i pippilotter.
Det är bara så märkligt.
Citera
2026-05-25, 20:39
Medlem
Haha ja nu vill Jackie gå ut med namnet och hon har "ju lovat aftonbladet" och coolingen Patrik säger att han minsann "skiter i Aftonbladet" som vore de Brangelina år 2006 ungefär. Skötbordet står också i köket vilket jag tycker är intressant, med Svennis skålar verkligen exakt under vilket är en något udda setup. Nu hör ju inte jag till skaran som tycker hundar är äckliga men jag hade personligen inte velat riskera trampa runt i matskålar när jag sod framför ett skötbord. Men ja, det är trångt för familjen Ferm, det är ett som är säkert.
Citera
2026-05-25, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Haha ja nu vill Jackie gå ut med namnet och hon har "ju lovat aftonbladet" och coolingen Patrik säger att han minsann "skiter i Aftonbladet" som vore de Brangelina år 2006 ungefär. Skötbordet står också i köket vilket jag tycker är intressant, med Svennis skålar verkligen exakt under vilket är en något udda setup. Nu hör ju inte jag till skaran som tycker hundar är äckliga men jag hade personligen inte velat riskera trampa runt i matskålar när jag sod framför ett skötbord. Men ja, det är trångt för familjen Ferm, det är ett som är säkert.

De har ju badkar så varför inte ha skötbord på det? Man ska inte ha skiten där man äter.
Citera
2026-05-25, 21:07
Medlem
Fräscht att ha skötbordet i köket bredvid matbordet och mittemot spisen 🤮
Citera
2026-05-25, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
De har ju badkar så varför inte ha skötbord på det? Man ska inte ha skiten där man äter.

Men hur ska de kunna duscha/bada om de har skötbordet över badkaret? Jag antar att man kan flytta på det men det tror jag de är för lata för. Spjälsängen står i vardagsrummet vid balkongdörren och deras säng sen en tid också i vardagsrummet, så jag antar att de gett sonen sovrummet vilket är helt rätt men satan vad trångbodda de är. Om man måste ha skötbordet i köket, mittemot spisen och bakom hundmatskålarna är det fan illa. Men kul att de ska berätta om namnet ikväll! Nästan samma build-up som när kungen läser upp barnbarnens namn. Jag gissar på nåt otroligt wt med en touch av nån typ av hiskelig metal eller hårdrocksreferens. Lars eller Inge eller Jack kommer vara mellannamn.
Citera
2026-05-25, 22:33
Medlem
Helt otroligt. Patrik har något annat på sig än pizza-linnet! Nu har han letat fram en reklamtshirt istället.
Citera
2026-05-25, 23:23
Medlem
Där kom det.

Hej Världen!

Jag kom inte med någon mjukt flygande stork utan med blixtar och dunder. Mina föräldrar visste inte ens om mig förrän för två månader sedan. Men nu är jag här och är så otroligt älskad.

Mitt namn är Ozzy. Ozzy Wolfgang Lundström.

Vi har lyssnat på mycket Ozzy Osbourne som även jag gillat.

Behandla mig väl och om någon jävlas med mig, så kommer jag F*CK YOU UP. PEACE.

/ O⚡⚡Y

Jo Jackie du visste från dag 1. Du har mörkat för att inte bli hemlös för du vet att du aldrig mer får komma tillbaka till Ola.

Och man ser även hur Jackie skriver är hon påverkad av piller eller alkohol.

Återstår att se om Skatteverket godkänner namnet.

Dessutom har Jackie ALDRIG lyssnat på hårdrock innan.

Förstår att Aftonbladet inte ville betala för skiten.
Senast redigerad av Sverre1 2026-05-25 kl. 23:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in