2026-05-23, 20:16
Medlem
Offerviljas avatar
Tittar på kamprapporterna från organisationens hemsida. De har varit i helvetesorten Upplands Väsby. Det var där som de våldtog mig när jag var ett barn. Samma år, 2003, så eldade främlingarna upp kaniner i en kaninbur så att flera kaniner dog en plågsam död. Rädslan som kaninerna kände var nog hemsk. Stackars kaninerna. Alla som är med i Nordiska motståndsrörelsen är sådana fantastiska hjältar och jag älskar dem!

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/kamprapporter/klistermarken-i-upplands-vasby/
Senast redigerad av Offervilja 2026-05-23 kl. 20:21.
Citera
2026-05-24, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Mycket hellre det än som nu till MENA folk likt dig

Dina hjärnceller verkar inte fatta att de amerikanska globalisterna är anledningen till att mena kommer hit men när man skriver med sådana som dig så förstår jag varför Sverige går utför
Citera
2026-05-24, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinosaurier5
Dina hjärnceller verkar inte fatta att de amerikanska globalisterna är anledningen till att mena kommer hit men när man skriver med sådana som dig så förstår jag varför Sverige går utför
nej vårat välfärdssystem och röd politik gör de kommer hit, eller tror dina hjärnceller de reser över halva jordklotet för uppleva vårt fina klimat?
Citera
2026-05-24, 09:27
Medlem
Citat:
Nmr är de enda svenska antisionisterna och verkliga Sverigevännerna. De kämpar mot staten isreals folkmord och vill göra Sverige oberoende av globalisterna. Sanna hjältar
Israel utför inga folkmord är du kommunist som älskar araber nu förstår jag varför5 sverige går utför du är precis som greta kleta thunberg, men folkmordet på svenbskar i ssverige skiter du i
Citera
2026-05-24, 11:54
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Nmr är de enda svenska antisionisterna och verkliga Sverigevännerna. De kämpar mot staten isreals folkmord och vill göra Sverige oberoende av globalisterna. Sanna hjältar
Ja, Nordiska motståndsrörelsen är en helt fantastisk organisation, men de är inte de enda som kämpar mot sionism och för det vita folket. Alternativ för Sverige gör också det.
Citera
2026-05-24, 19:26
Medlem
Citat:
Israel utför inga folkmord är du kommunist som älskar araber nu förstår jag varför5 sverige går utför du är precis som greta kleta thunberg, men folkmordet på svenbskar i ssverige skiter du i

Det är judar som dig som fördärvat vår del av världen och stora delar av det ekonomiska systemet. Men du kan vara lugn sådana som dig kommer att vara i minoritet och sionismen är också snart borta för alltid.
Citera
2026-05-24, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Ja, Nordiska motståndsrörelsen är en helt fantastisk organisation, men de är inte de enda som kämpar mot sionism och för det vita folket. Alternativ för Sverige gör också det.

Ja det börjar ploppa upp fler antisionister på högerkanten nu vilket är toppen!!
Citera
2026-05-24, 19:35
Medlem
Citat:
Hur känns det att vara incel och runka till barnporr? Du borde lärt dig lite av nmr men eftersom du sprutat ut dina hjärnceller finns inget vett kvar
jo jag vet många medlemmar i nmr är dömda för bla barnporr vart vill du komma med det?
Citera
2026-05-24, 19:52
Medlem
Citat:
jo jag vet många medlemmar i nmr är dömda för bla barnporr vart vill du komma med det?

Ja du har koll på sådant, äckligt att sådana nordbor som dig inte har någon skam i kroppen. Incel beteende och klarar inte ens av att skaffa barn och familj. Utdöende raser
Citera
2026-06-04, 22:03
Avslutad
Citat:
Det är judar som dig som fördärvat vår del av världen och stora delar av det ekonomiska systemet. Men du kan vara lugn sådana som dig kommer att vara i minoritet och sionismen är också snart borta för alltid.
,
Citera
2026-06-10, 20:12
Medlem
-Hengpung-s avatar
Vad gör Nordiska Motståndsrörelsen nu när folket revolterar i Europa? NMR ska ju vara "spjutspetsen" av motståndet mot globalism, judar och folkutbyte i Norden. Varför är de inte i full färd med att genomföra ett kuppförsök än? Sitter de hemma och gömmer sig?
Citera
2026-06-11, 00:20
Medlem
Offerviljas avatar
Ett nytt avsnitt av vloggen Vejdeland finns ute:
Citat:
Fredrik Vejdeland berättar varför du ska rösta på Nordiska motståndsrörelsen i riksdagsvalet.
https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2026/06/10/vejdeland-4-darfor-ska-du-rosta-pa-oss/

Fredrik Vejdeland är en fantastisk ledare och Nordiska motståndsrörelsen en mycket imponerande organisation, men jag kommer tyvärr inte att rösta på er i höstens val. Det blir Alternativ för Sverige. Jag tror att de kan göra ett val som kommer att totalt chocka makten. Deras torgmöten är ju helt galna. Gustav Kasselstrand får efter talen stå och ta selfies tillsammans med människor i timtal. Jag känner att det måste vara rätt att rösta på dem. Hur tänker ni andra etnonationalister?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in