Citat:
Ursprungligen postat av
KillGoldstein
Men alltså har du bara läst halva artikeln du länkar till? Ges ju svar på frågeställningarna du har där.
"Klippet fick snabbt betydligt fler visningar än kanalens övriga klipp och har vid skrivande stund över 930 000 visningar. Vanligtvis får videos på Riks Instagram-kanal lite under 100 000 visningar, med enstaka undantag."
och
"Man kan därför konstatera att intresset för Nordiska motståndsrörelsen hos följarna till Sverigedemokraternas eget nyhetsorgan, tycks vara betydligt större än vad intresset för Sverigedemokraterna är."
= På SD:s egna nyhetsorgans instagram ges ett klipp om Motståndsrörelsen avsevärt många fler visningar än klipp på samma kanal som handlar om SD.
= Intresset för att titta på ett klipp om Motståndsrörelsen är större än för att titta på klipp om SD.
Vad är det du ifrågasätter? Tror du kanske mest det är miljöpartister som är inne på Riks eller tror du man klickar på filmklipp som man inte är intresserade av eller vad menar du?
Jag har överskattat dig!!!
Hur i helvete fick du gå med i NMR? Eller bör jag istället undra vad det är för jävla cp-arier som samlas i denna bedrövliga organisation?
Fattade du verkligen inte vad som står i min kommentar? Be din gode man sätta sig ned bredvid dig så får denne i lugn och ro hjälpa dig att begripa innebörden.