2026-05-24, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Underbart självmål från en som nyss var avstängd för att ha brutit mot reglerna. Tack för att du äntligen erkände att du är efterbliven. :-)
Du kan väl knappast vet varför jag var avstängd eller varför var jag det svara nu.

förstår man inte reglerna i TS är man ju klart efterbliven och när jag ser i tråden du försvarar melina och tycker hon spelar spelet bra då stärks ju den tesen enormt
Citera
2026-05-24, 09:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Underbart självmål från en som nyss var avstängd för att ha brutit mot reglerna. Tack för att du äntligen erkände att du är efterbliven. :-)
Han snackade om reglerna som står i TS och som moderatorn King skrivit i tråden som diu helt enkelt inte klarar av läsa och tyda
Citera
2026-05-24, 09:46
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Haha, lever du kvar i Aftonbladets chat i slutet på 90-talet med tanke på asteriskerna

Jag har faktiskt aldrig varit några mediachattar som jag kan minnas och även om jag är en äldre generation så kommer sig * som jag använder (ofta) i text av en gammal ovana från mitt yrke 😂
Citera
2026-05-24, 10:00
Medlem
Amadeus hur kan någon lita på honom överhuvudtaget?! O en gåta hur han lyckats hänga sig kvar också en tråkig person o spelare tycker jag. Sen ser han ut som yngre version av Peter Harrysson trots att de tydligen inte har några kopplingar alls. Ingen av de som är kvar känns som en värdig vinnare av årets Robinson .
Citera
2026-05-24, 12:26
Medlem
lunarluddes avatar
Ola, Halil och Carro är vinnarna för mig, Ola är ju verkligen Robinson.
Citera
2026-05-24, 13:52
Medlem
Citera
2026-05-24, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Ola hejar jag på men han röstar dom väl ut nästa gång
Citera
2026-05-24, 14:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
håller med, är lite skeptiskt till halal men sedan tänker jag vad är alternativet jo jonas då får halal gärna vinna, men tyvärr lutar det åt jonas håll då han lyckats manipulera folk inte ens försöka få ut honom och försöka vinna
Citera
2026-05-24, 14:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MajsetIBajset
han får skylla sig själv, han har varit deras lilla hund hittills och gjort allt de sagt åt honom
Citera
2026-05-24, 14:46
Medlem
Jäkligt less på dubbelmoralen Halal, Ola och Carro kör med. De hade gjort exat likadant om de hade övertaget. Det är ett spel med pakter och rackarspel. Så less på Olas feta nylle och han tror han är så mycket bättre än alla andra. Hoppas nollan åker nästa gång och Halal!
Citera
2026-05-24, 15:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Jäkligt less på dubbelmoralen Halal, Ola och Carro kör med. De hade gjort exat likadant om de hade övertaget. Det är ett spel med pakter och rackarspel. Så less på Olas feta nylle och han tror han är så mycket bättre än alla andra. Hoppas nollan åker nästa gång och Halal!
dubbelspelet jonas kör med då? som tog upp nu senast att de kan ju inte gå bakom ryggen på honom nu de har ju tagit i hand på hålla ihop tills finalen
Citera
2026-05-24, 15:28
Medlem
Ola tjatar om sin heder och handslag hit och dit.

Immuniteter ska hängas upp för att spelet ska vara ”rättvist”, men när han själv har en och hänger löst så är det en ”ny situation”.
Han tjafsar om handslag, men han vill att folka ska bryta lojaliteten mot sin pakt.

Han snyftar om att han eller hans polare får nackdelar men delar gärna själv ut dem till Jonas. Klart att det påverkar, men det är ju en del av spelet.

Är man 50+ så får man nog brösta mer och grina mindre.
Senast redigerad av FartyDog 2026-05-24 kl. 15:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in