2026-05-23, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Ormen Jonas kommer på ett förslag på dagisnivå och självkär som han är så vill ha att motståndarna ska lägga sig platt inför det. Varför skulle Ola och Aza gå med på ormens villkor när nackdelen skulle delas till ormen oavsett om han gillade det eller inte?! Jävla äcklige orm.

Tråkigt att den andra ormen, Sonja, vann på gränslandet, nu har fanskapet en chans att ta sig in igen. Hennes äckliga ansikte vill jag aldrig mer se.
Jag kan hålla med om epitetet orm om Jonas.

TV-mässigt är dock tråkigt att det inte finns ngn kvarvarande som ger ett smart eller gott intryck. Dålig castingen i år? Inga charmiga trevliga deltagare alls?
Citera
2026-05-24, 01:34
Medlem
BombaySaphires avatar
Anna har knappt sagt ett enda ord under hela säsongen. Bidragit med noll underhållning. Varför castar man en sån färglös människa till Robinson??
Citera
2026-05-24, 01:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Anna har knappt sagt ett enda ord under hela säsongen. Bidragit med noll underhållning. Varför castar man en sån färglös människa till Robinson??
Tycker du Marie har mycket tv tid då?
Citera
2026-05-24, 01:42
Avstängd
Lasse är bra rolig blåste aza för han var rädd åka ut själv

det var bara amadeus ola och halal som röstade på jonas va? vilket innebär lasse blåste sin vän halal med isf

Jonas kommer vinna allting nu om han blir immun i nästa öråd om det är ett till, och det ska han verkligen tacka lasse för han borde nästan dela prispengar med honom för han har gjort betydligt mera för honom än sonja iaf
Citera
2026-05-24, 01:43
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Tycker du Marie har mycket tv tid då?

Hon är också färglös och tråkig, precis som Anna.
Citera
2026-05-24, 01:47
Avstängd
Citat:
Hon är också färglös och tråkig, precis som Anna.
har inte varit många färgstarka tjejer med i år överhuvudtaget undantag caroline och nathalie då
Citera
2026-05-24, 02:32
Medlem
No flame.
Men Amadeus är så jäkla lik Cartman i Scott Tennorman must die.
Där han har klistrat fast pubishår i nyllet.
https://postimg.cc/21TXxY54
Citera
2026-05-24, 07:39
Medlem
Hahaha Amadeus är ny favorit och jag tycker det är tråkigt att inte mer visas på TV. Sista rösten med Gustav och Pelle släpptes gratis idag med Jonas. Läs efter att ni sett öråd:

Citera
2026-05-24, 08:34
Medlem
Chrinolinas avatar
Jonas är riktigt vämjelig, har otroligt svårt för honom.
Citera
2026-05-24, 08:42
Medlem
Citat:

Vinnarmaterial?
Citera
2026-05-24, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrinolina
Jonas är riktigt vämjelig, har otroligt svårt för honom.

Jag med har svårt för honom och tror han vinner robinsson med
Citera
2026-05-24, 09:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Acazia12
Jag med har svårt för honom och tror han vinner robinsson med
Ja när personer som lasse visar tydligt de inte ens vill försöka få ut honom så är segern nära, han borde dela vinstsumman med lasse, andra gången han går bakom ryggen på de andra för jonass skull till ingen nytta alls
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in