Citat:
Ursprungligen postat av
nodraketen
Men din nazifeminist du är väl för jämlikhet? Ändå lipar du över en tjej tävlar emot en kille, ska ni ha ett eget damrobinson med eller?
Han snodde inget då han gav tillbaka det, och det var enligt reglerna sså ett riktigt geni drag av Aza synd han fegade ur och gav tillbaka den dock.
Men visst var det fegt ge lasse en nackdel av sonjal, sså fegt hon inte vågade gå på någon annan utan gör som alla feministetr förstör för den egna pakten och vågar endast ge ssig på sina egna.
Där har du något som är fegt.

Jag lipar inte, det var andra som gjorde det i tävlingen och sedan så agerade det likadant själva. Det var det jag komenterade. Ola och hans gäng tyckte ju nämligen att det var fegt att plocka bort Mensur när nord hade chansen. Sedan ger Ola själv nackdelar till de starkaste spelarna (t ex Halil) men utmanar inte denna Halil när han har chansen.
Om jag vore med i Robinson skulle jag hela tiden göra saker som gynnade mig. Och givetvis ge nackdelar till de bästa och starkaste samt utmana de halta och lytta på duell. Det jag lipar över är att Ola och hans undersåtar låtsas ha en helt annan strategi, någon slags form av ädla riddare som väljer fara och ära framför lättköpta segrar och som ser ner på de som spelar smart.
Var det så jävla svårt att fatta?
Och jo, han stal den. En stöld blir inte utraderad som stöld bara för att man ångrar sig och lämnar tillbaka stöldgodset. Och jag har inte sagt att det var emot reglerna, jag har bara pekat på att det var ett drag som inte var direkt ädelt. Men Ola blundade för detta och fortsätter att peka ut folk som mindre värda för att de inte håller vad de skakar hand på. Är det OK? Är det kanske så att det är emot reglerna att ljuga om man skakar hand? Nej, just det ditt nöt!
Och huruvida det var fegt eller smart av Sonja att skrika Lasse, det kan diskuteras. Fakta är dock att hon hade valet att anstingen skicka Jonas, Lasse eller Halil till gränslandet, eller dra dit själv. Hon gjorde det smartaste draget. Typ som Aza när han stal halsbandet. Som han sedan lämnade tillbaka utav en enda anledning. Och det var att husse sa åt honom att göra det.