2026-05-22, 21:38
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Herren i bilen ser ut som en blandning av Ica-Jerry och Peter Harrysson

Och en släng av Adam Alsing om han hade downs
Citera
2026-05-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Är jag den enda som absolut inte ser barnhänder på bilden?

780

jag funderade på vad fan det var för gigantisk totempåle, men det förklarar ju saken
Citera
2026-05-23, 07:30
Medlem
Trappistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Välkommen tillbaka på besök Men enligt ditt tänk, vilket är helt felaktigt, så har gäddorna noll ansvar för sina handlingar. Stackars lättledda gäddor. För sitt eget bästa, och inte lockas in i Dumpens hemska klor, ska de inte inneha smartphone. Men allt det där, det vet du

Den där löns inte att diskutera med. Vi har alla läst vad han tycker.

En helt annan grej som jag funderat på: hade det inte vart en kul grej med statistik på hur många gäddor som pissar på sig vid konfrontation? Förstår att vi kanske aldrig får veta, att inte ens HassanVonEssens magiska fingrar kan ta fram de siffrorna, men det hade varit en intressant siffra. Dessutom öppnar variabeln upp för en rad andra frågeställningar, som till exempel hur stor andel av dessa självpissare som tar i livet av sig.
Senast redigerad av Trappisten 2026-05-23 kl. 07:56.
Citera
2026-05-23, 10:35
Medlem
Jag tycker er kritik är orättvis. Rätt ofta skriver faktiskt fiskaren att gäddan ”ser snäll ut”. Det är en bra och trovärdig kompromiss kan jag känna. Den metodiken även av mina svägerskor när de internt ska berömma andra mäns utseende, men inte vill orsaka onödig svartsjuka hos sina respektive.

Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Finns några få, Mazarinen tror jag inte fick höra att han var söt då det skulle fallit på sin egen orimlighet då han var fruktansvärt ful.
Citera
2026-05-23, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
Jag tycker er kritik är orättvis. Rätt ofta skriver faktiskt fiskaren att gäddan ”ser snäll ut”. Det är en bra och trovärdig kompromiss kan jag känna. Den metodiken även av mina svägerskor när de internt ska berömma andra mäns utseende, men inte vill orsaka onödig svartsjuka hos sina respektive.

Jo, "du ser ut som en kramgo nallebjörn" är en återkommande komplimang till ett överviktigt skäggigt vrak
Citera
2026-05-24, 06:07
Medlem
779 bor nära där mitt barn brukar vara hos släktingar, kände igen området så frågade den bekanta. Får panik när man läser konversationerna! Hade aldrig vetat de om det inte var för dumpen.
Citera
2026-05-24, 08:30
Medlem
Är det nån som skulle kunna uppdatera hur det har gått för transan Heikki 762 ?
Citera
2026-05-24, 10:49
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Är det nån som skulle kunna uppdatera hur det har gått för transan Heikki 762 ?

Just ja, string och ananas
Och butplugs, högklackat och massor av konstigt

En modern dumpenklassiker
Undrar hur Heikki har det idag, kanske solar i string på sin terrass.
😁😁😁

762
Citera
2026-05-24, 11:24
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Just ja, string och ananas
Och butplugs, högklackat och massor av konstigt

En modern dumpenklassiker
Undrar hur Heikki har det idag, kanske solar i string på sin terrass.
😁😁😁

762

Ja han var på något sätt lite av en frisk fläkt på Dumpen. Han skulle nog ge en hel del för att bli borttagen från pedofil Facebook.

762
Citera
2026-05-24, 11:29
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Ja han var på något sätt lite av en frisk fläkt på Dumpen. Han skulle nog ge en hel del för att bli borttagen från pedofil Facebook.

762
Den enda jag egentligen undrar hur det gått för är nog kaptenen, just pga hans samtal.
Citera
2026-05-24, 11:33
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Den enda jag egentligen undrar hur det gått för är nog kaptenen, just pga hans samtal.

Han ligger nog och trycker under en sten. Mr clueless kanske vet mer då det är hans favorit
Citera
2026-05-24, 11:47
Avstängd
Det är ändå förvånande hur många som ännu fångas av Dumpen, trots att de uppenbarligen känner till sajten. De verkar liksom tänka:

"Hundratals före mig har åkt fast på just det här viset, jag ser ut som en gammal, egyptisk mumie som varit med om en trafikolycka men jag har nog tur och har precis träffat en kvinna som vill att jag sätter på hennes barn/en 12-åring som tänder på mig och vill ha mig i sängen (dvs precis vad jag fantiserat om i åratal - men jag anar inga ugglor i mossen utan gasar på)."

Är de så jävla kåta på barn att kåtheten gör dem helt dumma i huvudet, eller är de dumma i huvudet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in