2026-05-22, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
Men alltså VARFÖR i helvete har inte dumpen blurrat gädda 780's profilbild??? Det är ju förfan barnprr..........

Är jag den enda som absolut inte ser barnhänder på bilden?
Citera
2026-05-22, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Är jag den enda som absolut inte ser barnhänder på bilden?
Vad fan skulle det annars vara när det är TVÅ händer på penisen.... Ser definitivt ut som barnhänder enligt mig. Ingen vuxen person har så små händer!!!
Citera
2026-05-22, 18:36
Medlem
Citat:
Vad fan skulle det annars vara när det är TVÅ händer på penisen.... Ser definitivt ut som barnhänder enligt mig. Ingen vuxen person har så små händer!!!

Jamen dåså. Eftersom det är två händer då som var hela grejen. Då är jag den enda som inte trodde det då. Tack.
Citera
2026-05-22, 18:59
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analterego
Har han blivit plockad av dumpen? Har inget inlogg så kan inte läsa hela artikeln.

Ingen aning men borde ha blivit det. Kan inte finnas så många kvar att plocka nu.
Citera
2026-05-22, 19:08
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
781 Skapligt fall?
Han skriver OK i chatten, men som någon skrev osar han imbecill i konfrontationen, vilket iofs kan bero på stresspåslag och han har ju ett vanligt jobb där han "tar emot berg", så han kan nog få lite trubbel på jobb och bland kompisar
Ja, precis. Skapligt fall. Imbecill i ordets rätta bemärkelse är han inte.
Citera
2026-05-22, 19:34
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Gädda 200 lever han än? Eller sitter inne/begått sitt liv? Vi har hört av han sen förra året.
Sitter i fängelse tror jag.
Citera
2026-05-22, 19:40
Medlem
Citat:
Men alltså VARFÖR i helvete har inte dumpen blurrat gädda 780's profilbild??? Det är ju förfan barnprr..........
Jag tycker det ser ut att vara en östasiatisk kvinna baserat på hudfärgen. Och de kan ha små händer. En tutte sticker ju även fram, vilket säger att det inte är ett barn.
Citera
2026-05-22, 19:42
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Sitter i fängelse tror jag.
För vad om du vet? Tack för svar.
Citera
2026-05-22, 19:43
Medlem
Citat:
Gädda 200 lever han än? Eller sitter inne/begått sitt liv? Vi har hört av han sen förra året.
Han sitter på rättspsyk och har permissioner hem ibland. Sånt lägger han upp på sin fcebook.
Citera
2026-05-22, 19:58
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Han sitter på rättspsyk och har permissioner hem ibland. Sånt lägger han upp på sin fcebook.

Så var det ja

Citat:
För vad om du vet? Tack för svar.

https://dumpen.se/2024/04/14/napp-200-domd-till-rattspsykiatrisk-vard/
Citera
2026-05-22, 20:29
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jo dom flesta gäddorna har haft flyt med generna och nån kulmage är inte i vägen när Dumpens fjortisar vill bli av med oskulden. Tyckte dock synd om läckerbiten gädda #778 som inte blev kallad snygg i chatten och han verkar vara den enda? Kan ju finnas ytterligare nån tjur som jag missat.

Dom åldras fint dessa dessa bestar på Saras blogg.

Ska genast dubbelkolla om han med en tekaka i käften blev kallad snygg av Dumpen vilket inte skulle förvåna mig ett dugg då det är tjuvfiske Dumpen pysslar med.

Finns några få, Mazarinen tror jag inte fick höra att han var söt då det skulle fallit på sin egen orimlighet då han var fruktansvärt ful.
Citera
2026-05-22, 20:31
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Så var det ja

https://dumpen.se/2024/04/14/napp-200-domd-till-rattspsykiatrisk-vard/

Han satt på rättspsyk och skrev med oss här i tråden tidigare, man har tydligen tillgång till nätet på rättspsyk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in