Citat:
Ursprungligen postat av
no-more-scam
5 olika....
Du kan ju inte bevisa att strimmorna inte innehåller skit/metaller/(nano)partiklar o.l. så då är vi ju lika långt... 
Att strimmorna KAN innehålla vatten har jag ju repeterad att jeg VET så du behöver inte repetera i varje inlägg som om jag menar motsatsen...jag gör altså inte det.
Så nu påstår du att Finnairs flight från London till Helsingfors är en del av konspirationen? Att det inte bara handlar om mystiska omärkta militära flygplan utan att konspirationen även omfattar privata flygbolag som Finnair, SAS, KLM, Aeroflot och China airlines?
Och nu vänder du på bevisbördan igen. Det är du som inte kan bevisa något, du kan inte ens göra det troligt att strimmorna bakom Finnairs kärra är något annat än contrails.
Citat:
Ursprungligen postat av
no-more-scam
... Du kan ju inte bevisa att strimmorna inte innehåller skit/metaller/(nano)partiklar o.l. ...
Det är totalt uteslutet att ett vanligt passagerarplan kan transportera passagerare, last och flera ton med "chemjuice". Det finns vare sig utrymme eller möjlighet att transportera extra vikt.
Citat:
Ursprungligen postat av
no-more-scam
... Att strimmorna KAN innehålla vatten har jag ju repeterad....[/b]
Fast idioten Wigington påstår ju att moderna motorer inte kan skapa contrails.... Vad menar han händer med allt vatten när det släpps ut i en kall och fuktig omgivning?