Citat:
Ursprungligen postat av
Kjamfossftw
Följer inte Otto annars men just denna video, som väl är baserad på research av personer i denna tråd, är ju intressant. Ni som redan gräver i detta specifika spår sedan ganska länge (vet inte om Otto själv är i tråden) - har något nytt framkommit i och med videon? Det kan ju vara skräpdumpning också. Finns kanske redan i tråden.
Tipset om den lätta lastbilen och dess förare har ju länge varit ett av mina återkommande diskussionsämnen i denna tråd och jag blir självklart glad när någon annan uppmärksammar det.
Tyvärr framkom inget nytt, och att denne Otto ringer upp lastbilsägaren - och visar det öppet - kan man reagera över. Nu svarade ju inte lastbilsägaren, men jag undrar vilka frågor Otto hade tänkt ställa. Om vederbörande får reda på att denne exponeras offentligt är det inte så troligt att han vill delta, så det kräver en viss diskretion.
Men sammantaget var det en hyfsad sammanfattning av lastbilsspåret, även om man också hade kunnat lyfta fram Gladhs vittnesmål om en liknande lastbil.