2026-05-23, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Men hur kan han bo hos någon som har katt? Hans allergi var ju extremt allvarlig enligt honom själv, och hans mamma utsatte ju honom för fara genom att han fick bo i ett familjehem eftersom de hade en hund.
Så när mamman låter honom bo i ett hem med djur är det fruktansvärt.
Men jocke väljer själv att bo i ett hem med djur utan problem.

Börjar lukta lögner.
Vad svaret kommer bli: kattmat och katt är inte samma sak. Eller nakenkatt utan päls.
Citera
2026-05-23, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Så var finns journalerna att tillgå utöver det som visas i "Varje Sida Räknas"?
Alla jag har är från Varje sida räknas och från klipp och papper Jocke lagt ut förut på snapchat, youtue och instagram.
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2026-05-23 kl. 22:47.
Citera
2026-05-23, 22:15
Medlem
Citat:
Dina datum verkar vara helt ur kurs?
Mina datum är korrekta. Jag kan skriva till dig i pm när du fått pm-status.
Citera
2026-05-23, 22:26
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Mina datum är korrekta. Jag kan skriva till dig i pm när du fått pm-status.
Ja, tar tid.
Jag ifrågasätter dock att det finns journalanteckningar från när Jockiboi var 18 år gamla (som inte släppts), då det enda som publicerats via hans kanal är från när han var liten. Vet Bo-Göran hade till han var 25år gammal, men då rör det sig om dokumentation som innefattar tidigare domar och sådant.
Citera
2026-05-23, 22:46
Medlem
Citat:
Ja, tar tid.
Jag ifrågasätter dock att det finns journalanteckningar från när Jockiboi var 18 år gamla (som inte släppts), då det enda som publicerats via hans kanal är från när han var liten. Vet Bo-Göran hade till han var 25år gammal, men då rör det sig om dokumentation som innefattar tidigare domar och sådant.
Ta tid, du kommer att få det.
Joakim hade tät kontakt med socialtjänst och psykiatrin även i vuxen ålder. Joakim har lagt ut Journalbladet i fråga på internet själv. Det finns väldigt många papper i omlopp som Joakim affekt har släppt innan boken kom. Du får ifrågasätta det. När allt är säkerhetskopierat, genomgånget och publicerat kommer jag att släppa källan.

Det tog några timmar för Jocke att få bort Chrippas video med domen för Jockes knivhot från internet och alla spår av domen från instagram. Jag hade tur som sparade målnumret för att jag visste vad som skulle ske, annars hade den varit borttrollad från internet för evigt. Jag är inte så dum att jag avslöjar vad videon heter innan jag släpper allt och samtidigt kan källhänvisa till allt.

Det färskaste jag har som Bo-Göran hade tillgång till i sin research är om vräkningen och Jockes hotfulla meddelanden riktade mot socialtjänsten 2011 och att det finns har jag offentlighetsprincipen och Jockes dåliga impulskontroll att tacka. Du kan begära ut det du också: T 2327-11
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2026-05-23 kl. 23:21.
Citera
2026-05-23, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
det där ett solklart fall av "jag mår inte bra, ge mig uppmärksamhet, se mig" och inget riktigt självmordsförsök.
uppenbarligen har Jocke haft psykiska problem länge, och uppmärksamhets behov länge.

han behöver professionell vård för att må bra.
men man kan inte få hjälp förens man erkänner att man har ett problem, vilken Jocke inte kan göra. i Jockes värld är han perfekt och alla som inte håller med är hatare.

Var hittade du denna journal anteckning?
Han gjorde det för att få komma tillbaka till boendet Galaxen. Källa: Jockiboi.

Du har pm.
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2026-05-23 kl. 22:56.
Citera
2026-05-23, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Har inte läst Monster. Är det du citerar samma händelse han skriver sker på hans födelsedag i boken?
Korrekt.
Citera
2026-05-23, 23:20
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Jockiboi har blivit desarmerad.

Det han alltid gör när han är i blåsvädret är att fokusförflytta. Det är allt från en sjuk hund, till ljug om fertilitetsproblem, att Jockiboi är självmordsbenägen, till att Jonna nästan dör av sepsis till att fosterpappan han så många gånger falskeligen anklagat för misshandel är döende. Det fungerar inte längre.

Jag väntar med spänning på nästa fake news från Lundellhuset. Han kommer behöva ta i från tårna.
Vågar man hoppas på en ny gråtvideo?

https://youtu.be/9zubPQLj9Qk

Skådespel 1 av 5 kalkoner
Citera
2026-05-23, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vågar man hoppas på en ny gråtvideo?

https://youtu.be/9zubPQLj9Qk

Skådespel 1 av 5 kalkoner
Jag hoppas inte.

Det är så man kan spöuj.

Jag hörde honom säga i på sin kanal eller när han gästade Anjo att han läst i journalerna att han försökt ta sitt liv multipla gånger. Jag kan inte erinra mig siffran, var det 7 eller 20 gånger? Come on bro.

Sexuella övergrepp, 20-30 tjejer, barnmisshandel, sexköp, hot mot barn, stämpling, incestiös trekant, 7-20 självmordsförsök. Det är för mycket.

#Itsjustaprankboi
Citera
2026-05-23, 23:44
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Jag har inte lagt så stor vikt vid språkbruket då jag förstått att Jocke behövt göra till språket för att inte låta som sig själv. Du gav mig en ny uppenbarelse; Joakim försöker skriva som Anjo pratar.

https://youtu.be/O5HMedmMXUo?t=482

Det är stavat och formulerat så för att Jockiboi vill kunna skylla ifrån sig på Anjo för tilltaget i fallet att han blir påkommet. Uttryck som "han är död i mina ögon", "skiter i" istället för jag skiter i och just överanvändning av "och så vidare" i slutet av meningar är inte vanligt alls bland personer som använder wt-uttryck som "skiter i", sådana personer använder andra sätt att säga eller skriva det på, "och grejer" eller något annat. Det är Anjo Jocke försöker låta som när han skrivet det där, hur dum får man vara som inte begripit det direkt?

Förhörsledare:
Då ska du få höra då, utdrag från den här chatten. Och vi har ju valt att delge dig sa som då är riktat mot dig och för att få sammanhanget.

Så den här sändaren då som polisen påstår är C, han skriver:
"Vi kommer att behöva skada Jocke skiter i om han är min bror.
Han jobbar ihop med Anjo och dom sitter och anmäler mig till socialen, polisen, skatteverket och så vidare.
Minst armarna ska brytas på flera ställen.
Han är död i mina ögon.

Då svarar motparten:
Är det inte bättre att ta Anjo

Och då svarar sändaren som då polisen påstår är C:
Ta båda.

Då svarar motparten:
Bättre att lägga en tabbe i Anjos mun

Något ja tycker är märkligt - varför är de svartmarkerat över där chrippas namn ska stå i anjos video 🤔
Citera
2026-05-23, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Något ja tycker är märkligt - varför är de svartmarkerat över där chrippas namn ska stå i anjos video 🤔
Förmodligen för att förhöret var sekretessmarkerat när Anjo begärde ut det. Chrippa blev inte delgiven misstanke förrän två månader in i förundersökningen och D lades till en tid efter Chrippa.
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2026-05-24 kl. 00:00.
Citera
2026-05-24, 01:21
Avstängd
Psysations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Säger som Cissi: @jockiboi:Byt psykolog!

Joakim har inte besökt psykolog i "vuxen" ålder. Det märktes tydligt under TV4 dokumentären. (Den som fälldes för Jockiboi är cp)

Lås in och släng nyckeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in