Citat:
Ursprungligen postat av
EnAnnanManniska
Ja, tar tid.
Jag ifrågasätter dock att det finns journalanteckningar från när Jockiboi var 18 år gamla (som inte släppts), då det enda som publicerats via hans kanal är från när han var liten. Vet Bo-Göran hade till han var 25år gammal, men då rör det sig om dokumentation som innefattar tidigare domar och sådant.
Ta tid, du kommer att få det.
Joakim hade tät kontakt med socialtjänst och psykiatrin även i vuxen ålder. Joakim
har lagt ut Journalbladet i fråga på internet själv. Det finns väldigt många papper i omlopp som Joakim affekt har släppt innan boken kom. Du får ifrågasätta det. När allt är säkerhetskopierat, genomgånget och publicerat kommer jag att släppa källan.
Det tog några timmar för Jocke att få bort Chrippas video med domen för Jockes knivhot från internet och alla spår av domen från instagram. Jag hade tur som sparade målnumret för att jag visste vad som skulle ske, annars hade den varit borttrollad från internet för evigt. Jag är inte så dum att jag avslöjar vad videon heter innan jag släpper allt och samtidigt kan källhänvisa till allt.
Det färskaste jag har som Bo-Göran hade tillgång till i sin research är om vräkningen och Jockes hotfulla meddelanden riktade mot socialtjänsten 2011 och att det finns har jag offentlighetsprincipen och Jockes dåliga impulskontroll att tacka. Du kan begära ut det du också: T 2327-11