Citat:
Han har maximal otur att Daniel Svensson och Gudmundsson huserar på samma position för Dortmund respektive Leeds och att dom redan är etablerade i landslaget och sen agerar Ken Sema back-up.Jag kan köpa att folk höjer på ögonbrynen över Swedberg, Roony och Hugo Larsson men dessa hade inte haft en startplats i vilket fall som helst.
I anfallet går Isak, Gyökeres och Nygren före Swedberg samt Roony och på centralt mittfält går Karlström, Ayari, Bergvall samt Zeneli före så tittar man bara på klubbadress och liga är det väl förståeligt men det är en balans och egentligen inte så himla wow?
Jag håller inte med dessa uttagningar men jag kan ha förståelse.
Citat:
Liverpool har en match kvar hemma mot Brentford imorgon och förhoppningsvis är han i speldugligt skick, sen lär planen va att fasa in honom mot Norge å Grekland men annars kommer jag inte protestera om Potter väljer att likt i play-offen köra med Gyökeres & Nygren.
Isak är nog tillbaka i VM, men spela med en forward bör vi nog göra och det har visat ssig vara framgångsrikt med Viktor G där istället. dvs ingen isac eller roony där.
nja vi har mittfältare som går före tydligen, även om jag är säker på det är för gruppens bästa de inte kom med, Hugo eller roony har väl inte heller övertygat när de fått chansen heller
nja vi har mittfältare som går före tydligen, även om jag är säker på det är för gruppens bästa de inte kom med, Hugo eller roony har väl inte heller övertygat när de fått chansen heller
Fan vad härligt att det börjar närma sig