2026-05-22, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Jag minns att Ola och Aza anmälde sig frivilliga till den första lagtävlingen när de ännu var fyra lag och vann.
Var det den tävlingen där de klängde på varandra?
2026-05-22, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Var det den tävlingen där de klängde på varandra?

Ja det var den tävlingen.
2026-05-22, 09:00
Medlem
Citat:
Ja det var den tävlingen.
Och där var ju Aza rätt duktig, det var han ju. Så handlar tävlingen om att klamra sig fast vid sin största idol i livet, då är han att räkna med Aza. Annars är det väl si och så med hans pannben och vinnarskalle.

Carro kanske har dolda egenskaper likt den vi nu förstår att Aza har.
2026-05-22, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Aza och Carro, har de vunnit någon individuell tävling eller gjort något avgörande för sitt lag i någon lagtävling?

Carro ser betydligt mer vältränad ut än vad hon är. Låg typ sist i sammanslagsningshinderbanan ett bra tag och inte varit nära toppen i något.
2026-05-22, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Carro ser betydligt mer vältränad ut än vad hon är. Låg typ sist i sammanslagsningshinderbanan ett bra tag och inte varit nära toppen i något.
Exakt. Bra på att meditera iaf. Och Aza kanske är en jävel på att hälla upp stora stark till feta skåningar.
2026-05-22, 11:38
Medlem
Snälla användare i tråden, hjälp till att rapportera trams och off-topic...

2026-05-22, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lumberjack92
Detta är ganska sjukt, det finns ingen information någonstans om detta. På minnessidan känns det uppenbart att han avslutade sitt eget liv men det finns inte något att läsa om att ex. TV 4 tagit något "ansvar" eller motsvarande.

I denna säsongen känns det iofs. inte som de haft lika "själviska" spelmekanismer, eller skapat situationer där man kan tjäna på att sabotera för laget. Kanske är det en lärdom, och ger bättre TV också. Jag hatade när ex. Aron gjorde så att alla tävlingar var uppgjorda och inte ens spännande att se.
Ja, det är ganska fascinerande att jämföra det ramaskri och den moralpanik som självmordet ledde till på 90-talet där allt nästan lades ned helt med idag där det inte ens blir en notis i tidningen och TV4-produktionen bara ångar på med ännu värre spelmekanismer år efter år.

När de skapar utmaningar där gruppen ska kollektivt välja den svagaste deltagaren och hen sedan i sin tur tvingas välja vilken av de andra som ska bytas ut eller lämna laget så är det som gjort för mobbing och utfrysningar. Det var ganska hemskt att se hur Melina behandlades av psykfallen i lag syd i år till exempel, dvs Ola, Aza, Mensur, Carro och Nathalie. Speciellt Ola framstår som en riktig kåkfarare.
2026-05-22, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farzon
Robinsson Lasse !

Krögarprofilerna Lasse Lundholm och Pelle Stenbäck lämnade bolaget bakom krogarna Vinyl och Brooklyn kort innan det gick i konkurs. I stället fick en skuldsatt och tidigare fängelsedömd kvinna från Småland fick ta smällen.

"Det låter som en målvakt", säger konkursförvaltaren Dan Nordenberg om HP:s granskning.
Inte konstigt att tycke uppstod mellan Lasse och tjuven Aza då och de sitter och promotar varandra på Instagram. De verkar ha en hel del gemensamt.
2026-05-22, 15:41
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Var det inte Sonja och Halil som försvann när det blev mörkt för några timmar? Har vi ett triangeldrama?

Någon nämnde det i tråden. Inget jag sett eller märkt. Kan det komma från någon intervju av någon deltagare i en skvallertidning kanske?
2026-05-22, 15:47
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Fel , det står visserligen avsnittsnummer men datumet för hela veckans avsnitt är 17'e Maj. Söndagens öråd som 'vanliga tittare' får vänta på är daterat idag. 21'a Maj.

Öråds spoiler.

Noterat från Intresseklubbens Sekreterare för 'o-vanliga tittare' (= de som tittar via TV4 Play) att du skrivit - Ö-rådet - under Spoiler👌

Tackar och bugar så mycket 😉 🫡😅
2026-05-22, 15:49
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
nej jag jiddrade med skribenten jagluktarsillfabriken, näår du dök upp från ingenstans, och kommeterade en annan kommetar jag skrivit för längesedan, jag har ingen anning om du håller på jonas

Jag håller I N T E på Jonas

- End of Story -
2026-05-22, 16:15
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Någon nämnde det i tråden. Inget jag sett eller märkt. Kan det komma från någon intervju av någon deltagare i en skvallertidning kanske?
Minns inte om det var Carro eller Marie som sa det i synken. Kommer inte ihåg vilken avsnitt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in