2026-05-22, 10:16
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Inte allt, här är en video som gått mig förbi i alla år.

https://www.bitchute.com/video/CsklEzsCBxAk/
HAHA! Jag visste inte att han rökrunkade i Kungarna av Tylösand 😂
Citera
2026-05-22, 10:18
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
HAHA! Jag visste inte att han rökrunkade i Kungarna av Tylösand 😂
Inte otroligt att tro han drog lite i pinnen på den där snapchat-videon också.
Citera
2026-05-22, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Vad är det för dom i eksjö frumedvikt skriver om på sin instagram? Är de misshandels domen eller finns de mer?

https://imgur.com/a/2knjGYy
Det finns fler, jag har målnummer men ligger i en inkorg jag inte kommer in i längre. Jag skrev bara datum för domen och Jockes personnummer till tingsrätten och fick ut det.
Citera
2026-05-22, 10:26
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Återupplivad länk.
Tack!

Ingen får glömma att detta är precis samma person idag. Bara en mer polerad version. Herregud alltså!
Citera
2026-05-22, 10:31
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Tack!

Ingen får glömma att detta är precis samma person idag. Bara en mer polerad version. Herregud alltså!
Jockiboi har inte förändrats ett dugg nä.
Citera
2026-05-22, 10:50
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Har Jockiboi kommenterat varför videon om det kommande Mördarna nu är borttagen?
Citera
2026-05-22, 11:17
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsje
Har Jocke blivit av med alla sina jobb än ? Ni experter här inne verkar tycka att det är game over. Men jag har varken läst eller hört nåt om sånt.
Vänsterextremisterna krigar på i denna tråd.
Om man redan har kontrakt är det svårt att avsluta befintliga kontrakt. Dock kommer vi troligen se mindre av Jocke i framtiden eftersom han kommer ha svårare att få nya kontrakt.
Citera
2026-05-22, 11:20
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Om man redan har kontrakt är det svårt att avsluta befintliga kontrakt. Dock kommer vi troligen se mindre av Jocke i framtiden eftersom han kommer ha svårare att få nya kontrakt.
Kan inte bara TV4 äta bajset och avsluta produktionen om bröllopet? Kostar väl kanske lite för kontraktsbrott, men vill de förknippas med en torsk?
Citera
2026-05-22, 11:38
Medlem
Citat:
Har Jockiboi kommenterat varför videon om det kommande Mördarna nu är borttagen?
Inget jag har sett, men å andra sidan ser jag bara inlägg som görs via Instagram. Det ska bli intressant att se vad som händer de närmaste veckorna. Joakim lovade ju först att "Mördarna" skulle sändas den 1 april för betalande medlemmar, och på senare tid har han sagt att det skulle sändas efter "Kurragömma".

Förra gången "Kurragömma" sändes var det fyra avsnitt innan finalen. I den här säsongen ligger avsnitt 4 ute för medlemmar. Om det blir samma antal avsnitt som förra gången, så ska väl finalen släppas på söndag (för medlemmar) och sedan borde han ju börja sända "Mördarna" veckan efter, alltså om 2 veckor.

Personligen tror jag inte att "Mördarna" kommer att sändas, och som vanligt kommer han nog ljuga ihop något.

Kanske han t.o.m. säger: "Det var ett skämt, självklart skulle jag inte göra en kopia av "The Traitor. Det fattar väl vem som helst. Jag tog bort videon där jag skämtade om att jag köpt prostituerade så nu tog jag även bort videon där jag skämtade om att jag skulle göra en kopia av "The Traitor. Självklart ska alla som betalat medlemsskap på grund av "Mördarna" få sina pengar tillbaka"
Citera
2026-05-22, 11:44
Medlem
Citat:
Kan inte bara TV4 äta bajset och avsluta produktionen om bröllopet? Kostar väl kanske lite för kontraktsbrott, men vill de förknippas med en torsk?
Kanske finns klausuler i avtalet som de kan använda om Joakims beteende riskerar att skada TV4:s varumärke eller skapa negativ publicitet.

Om TV4 väljer att sända detta nu får de nog räkna med att det blir mycket skriverier, och troligen inte positiva sådana.
Citera
2026-05-22, 11:53
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad är "pressetiska publiceringar" för något?
Vad är ett utgivartillstånd?
Publikationer som går efter pressetiska regler
Tillstånd för journalistisk publikation
Citera
2026-05-22, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Kanske finns klausuler i avtalet som de kan använda om Joakims beteende riskerar att skada TV4:s varumärke eller skapa negativ publicitet.

Om TV4 väljer att sända detta nu får de nog räkna med att det blir mycket skriverier, och troligen inte positiva sådana.
Tror tyvärr inte att det blir allt för mycket skriverier, Joakim Lundells systematiska trakasserier mot journalister som givit honom negativ publicitet verkar ha varit effektivt för att många ska cucka ur. Inte minst drevet mot Bo-Göran Bodin, där Jocke redan innan dokumentären sänts uppmanade sina 1,2 miljoner följare att anmäla dokumentären till granskningsnämnden.

Ni kanske minns det, när granskningsnämnden var viktig? Det är den ju inte längre sedan dokumentären Hatet friades på alla punkter.

Detta drar tankarna vidare till när han uppmanade samma följarskara att kontakta socialtjänsten i Kalrskoga, vilket många också gjorde. Han uppmanar alltså ca 10% av Sveriges befolkning att följa hans nycker och vanföreställningar. Sedan spelar han ut hela sitt register av känslor, där endast känslan av frustration är den som är på riktigt. Alla andra, allt gråt, sarkasmen, allt är spelat. Han utgör ett hot mot demokratin.

Ljuset i mörkret är dock att kommentarsfälten under de artiklar där han omnämns svämmar över av folk som ser igenom honom. Det lilla stöd han har är alltid samma grupp mammor, som gissningsvis inte fått tillräckligt med bekräftelse ang. sitt eget föräldraskap. Vilket har fått dem att mentalt adoptera 8-åringen som var en 40-åring. De har köpt Jockobois maniska lögner om sin mamma, och tänker att "jag är åtminstone en bättre morsa än det där, jag skulle aldrig tvinga mina barn att sticka sig i armarna!"

Men alla andra har tröttnat. Såg att Cissi Wallin trycker ut poster om stämningen, där Joakim Lundell försöker tysta kritiker med Tingsrättens välsignelse. Naturligtvis tycker läsarna att även det är ett absurt tilltag från den blonderade mytomanen, som just nu tycks förlora mark timme för timme.

Fool me once fool me twice!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in