2026-05-21, 21:54
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
om du har sex med en tjej så är det en sak ni gör gemensamt. du är inte skyldig henne ett skit. det är upp till henne att ta sin egen njutning i vad som sker. din frågeställning känns konstig. om hon frågar efter något som om hon var snäll så fråga rakt ut om hon är en hora. vänd istället på det och säg att hon ska vara glad att du bjöd till.

I beg to differ. Om du blir insläppt i det heligaste av det heligaste så är du skyldig henne ALLT, gubben lilla. Visa R.E.S.P.E.C.T. for da punani.
Citera
2026-05-21, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
I beg to differ. Om du blir insläppt i det heligaste av det heligaste så är du skyldig henne ALLT, gubben lilla. Visa R.E.S.P.E.C.T. for da punani.

skulle inte tro det va. om hon vill ligga med mig och jag går med på det. då ska hon vara lika glad som jag om jag accepterar erbjudandet. för jag tänker då inte springa efter henne.
Citera
2026-05-21, 22:06
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
skulle inte tro det va. om hon vill ligga med mig och jag går med på det. då ska hon vara lika glad som jag om jag accepterar erbjudandet. för jag tänker då inte springa efter henne.

Dålig man. Tummen ner.
Citera
2026-05-21, 22:07
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Att vara lika lojal som en mor, eller hur jag nu ska uttrycka det. Jag har mycket kärlek för mina sexpartners.

Svara på sms.

Inte ignorera.

Ställa upp - kan vara bortom sex om man har en stark relation.

Vara rak och ärlig till åtminstone 99%.

Aldrig utsätta för smittorisker.

Behålla hemligheter, t ex om vederbörande har någon fetisch som ej ska läcka ut.

Inte sprida sexfilmer, men det är väl ganska självklart?

Uppmuntra & stötta sexuellt avvikande beteende (inom lagens ramar).

Få honom att känna sig som en man i alla lägen.

Aldrig tala förminskande, om det inte är i dominanssyfte.

Inte förnedra.

Inte spela spel.

Kort och gort: att erbjuda nån slags trygghet och köra med raka rör. Det tycker jag är ett minimum.

Okej. Jag köper det du ovan skriver. Tror många - rent av de allra flesta män skulle ge det du skrev att du vill ha i utbyte för sex och det du ovan säger att du ger.

// CC
Citera
2026-05-21, 22:09
Medlem
Citat:
Dålig man. Tummen ner.

din tjänst är ju inte mer värd än min? varför skulle den vara det?
Citera
2026-05-21, 22:13
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Okej. Jag köper det du ovan skriver. Tror många - rent av de allra flesta män skulle ge det du skrev att du vill ha i utbyte för sex och det du ovan säger att du ger.

// CC

Ja varje man med någon slags ryggrad åtminstone. Jag ligger inte med sluskar men jag inbillar mig att man inte får det av vem som helst iaf - även om det ligger något i det du säger, att det inte borde vara en stor sak att begära (eller ge utan att någon begär det).
Citera
2026-05-21, 22:15
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
din tjänst är ju inte mer värd än min? varför skulle den vara det?

En kvinna är ingen "tjänst", min gode herre. Hon är ett Universum.

Och med detta sagt så önskar jag alla i tråden god natt, med dessa sista och slutliga visdomsord: Glöm inte bort att dyrka din kvinna!
Citera
2026-05-21, 22:19
Medlem
Citat:
En kvinna är ingen "tjänst", min gode herre. Hon är ett Universum.

Och med detta sagt så önskar jag alla i tråden god natt, med dessa sista och slutliga visdomsord: Glöm inte bort att dyrka din kvinna!

vilket komplex du har. vad får dig att tro att du står högre än någon annan? att du luktar fisk mellan benen och har ett hål? nej lägg ner det där. du är ingen speciell varelse över någon annan. vi män kan få det där när vi vill.
Citera
2026-05-21, 22:23
Medlem
Citat:
Mycket bra fråga. Jag anser (av nån anledning) att de killar jag har sex med är skyldig mig en jävla massa. Men jag pratar absolut inte om tjänster, pengar, dyra middag eller något sådant. De är skyldiga:

1. Att tycka om mig. För att jag är jag - hallå? Allt annat anser jag mer eller mindre oacceptabelt.

2. Att fortsätta ha sex med mig, åtminstone 2-3 gånger till tycker jag man kan begära. Pumpa och dumpa??? NEJ TACK. Då jagar jag reda på fanskapet och ser till att han får ångra sig.

3. Nån slags jävla lojalitet. Om du är min så är du min liksom... my body made a promise

4. Lyssna på mina problem. Inte dagligen, men nån gång ibland. Hänvisar tilll punkt 3.

5. Dyrka mig. Hänvisar tilll punkt 3.

6. Be om ursäkt om man råkar ligga med någon annan. Hänvisar tilll punkt 3.

7. Vara min personliga sexslav 4 life. Hänvisar tilll punkt 3.

Är detta mycket begärt???

Citat:
Att vara lika lojal som en mor, eller hur jag nu ska uttrycka det. Jag har mycket kärlek för mina sexpartners.

Svara på sms.

Inte ignorera.

Ställa upp - kan vara bortom sex om man har en stark relation.

Vara rak och ärlig till åtminstone 99%.

Aldrig utsätta för smittorisker.

Behålla hemligheter, t ex om vederbörande har någon fetisch som ej ska läcka ut.

Inte sprida sexfilmer, men det är väl ganska självklart?

Uppmuntra & stötta sexuellt avvikande beteende (inom lagens ramar).

Få honom att känna sig som en man i alla lägen.

Aldrig tala förminskande, om det inte är i dominanssyfte.

Inte förnedra.

Inte spela spel.

Kort och gort: att erbjuda nån slags trygghet och köra med raka rör. Det tycker jag är ett minimum.

I desperation försökte han enda in i det sista.
Det börjar bli lagom pinsamt va?
Citera
2026-05-21, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Om kvinnan ger sex, så är det en hora du betalar för. Alla andra relationer handlar om samtycke.

Samtycke så länge killen betalar saker åt dom😅 Merparten av alla tjejer drar om du inte bjuder dom på diverse. Sällan dom ger något tillbaka I form av middagar etc. Utan kräver att killen ska betala allt.
Vad gör det dom till isåfall?
Jag skulle säga att killar utan att tveka betalar föratt ligga
Citera
2026-05-21, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Nja, the long game är att kvinnor ger sex för att etablera ett förhållande. Män ingår ett förhållande för att få sex på regelbunden basis.

Alla som haft familj vet att mannens sexualitet aldrig förändras, medan kvinnans falnar när familjen är på plats. Det är lite som att köpa en sprillans ny mobiltelefon på avbetalning. Den är kul i två månader och sen tappar du den, men får fortsätta betala. Ska du ha en ny telefon måste du betala extra.

Därför kastar man den gamla telefonen som blivit defekt och skaffar en bättre😎
Citera
2026-05-22, 05:00
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amelberga
I desperation försökte han enda in i det sista.
Det börjar bli lagom pinsamt va?

I desperation försökte VEM göra VAD ända in i det sista - och i desperation efter VAD? 😄

VAD börjar bli pinsamt, för VEM och VARFÖR?

Nu vet jag från en tidigare tråd att du har en tendens att uttrycka dig fullkomligt obegripligt och missförstå /tolka in saker i andras text som du bara inbillar dig, så det blir nog ingen lång diskussion mellan oss den här gången tyvärr. Men men, kul att du kör!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in