2026-05-21, 00:38
  #4021
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jag förstår inte hur fan dom tänkte, ska man nu spionera på ett annat lag - varför i helvete ger man uppgiften till Svullo? Alla involverade vid det beslutet/som inte sa ifrån borde sparkas eller avgå asap. Pinsamt beteende av Southampton och jag tycker synd om fansen och spelarna, men dom kan förhoppningsvis glädjas över att dom slipper han såna jävla rötägg kvar i klubben.

Vafan trodde dom egentligen haha.
Måste finnas smartare sätt att filma än att försöka gömma sig bakom ett träd. T ex lämna telefonen och gå därifrån eller liknande.

När Sverige skulle spela Sydkorea förra VM hyrde Lasse Jacobsson en lägenhet med utsikt mot koreanernas träningsanläggning, där han ostört kunde sitta och spionera.
Citera
2026-05-21, 01:06
  #4022
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Måste finnas smartare sätt att filma än att försöka gömma sig bakom ett träd. T ex lämna telefonen och gå därifrån eller liknande.

När Sverige skulle spela Sydkorea förra VM hyrde Lasse Jacobsson en lägenhet med utsikt mot koreanernas träningsanläggning, där han ostört kunde sitta och spionera.

Exakt, det är så jävla korkat. Det är ju mycket snack om att det här inte är första gången dom gör liknande saker vilket förklarar arrogansen i utförandet, och det gör också straffet ännu mer välförtjänt. Jag har tappat all respekt för den klubben, och lär inte få tillbaka den förens dom hänger ut/sparkar ur personerna bakom det här. På samma sätt som jag hoppas att alla som vetat om Citys fuskande med ekonomin kommer att outas. Vilket såklart inte kommer att hända med någon av klubbarna..
Citera
2026-05-21, 08:18
  #4023
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
City kastade bort en titel! De insåg försent de behövde fler än de de värvade i somras. Mentala kraften att ladda om i det täta schemat sista tiden blev deras fall.

#tystnadråder

Ska AV vinna ikväll för ev få med ett sjätte lag i CL? 1X2 på frågan.. fullt möjligt d de möter City borta i antagligen Pep’s sista match och femman möter Brentford hemma.

Jag beklagar att ditt nya favoritlag bottlade titeln, hag vet hur det känns. Bättre lycka nästa år. 🩵🤍🩵🤍
__________________
Senast redigerad av Beaver14 2026-05-21 kl. 08:24.
Citera
2026-05-21, 08:21
  #4024
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Grattis Arsenal och dess fans! Fira ordentligt.

Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Stort grattis till Arsenal


Citat:
Ursprungligen postat av Crucial
Grattis till ligatiteln Beaver och dom få övriga vettiga Arsenalfans.

Tack så mycket! Det är skönt att se att det finns de som kan unna andra framgången.
Citera
2026-05-21, 11:57
  #4025
Medlem
Villasupportrarna lyser med sin frånvaro här men vill ändå önska dem och laget grattis till Europa League-titeln! Välförtjänt

Trevligt med två engelska vinnare i följd!
Citera
2026-05-21, 12:09
  #4026
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Nånstans måste det väl ändå kännas lite tråkigt att vinna ligan ett år då så många lag underpresterat och att Hantaviruset påverkat världen. Lite smolk i bägaren.
Är det ens ett guld som kommer att räknas i historieböckerna?



På pricken, verkligen.
Citera
2026-05-21, 13:36
  #4027
Medlem
East.Clintfoods avatar
Same old arsenal always cheating:

https://x.com/EPLBible/status/2056850319296909746
Citera
2026-05-21, 15:29
  #4028
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av East.Clintfood
Same old arsenal always cheating:

https://x.com/EPLBible/status/2056850319296909746
Det finns ju inget som säger att Arsenal inte hade vunnit / spelat oavgjort i de matcherna i det klippet. Det är ju inte som så att alla dessa situationer händer i 94e minuten på en 90+4 match. Arsenal har ju visat flertalet gånger att de KAN vända / avgöra matcher i slutet.

Trodde jag sagt det men kanske inte, grattis till er vettiga Arsenal-fans - njut av stunden, har ni otur tar det 22 år till nästa
Citera
2026-05-21, 16:27
  #4029
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Villasupportrarna lyser med sin frånvaro här men vill ändå önska dem och laget grattis till Europa League-titeln! Välförtjänt

Trevligt med två engelska vinnare i följd!

Känns som att Europa League och Conference League kommer att ha engelska vinnare varje år så länge formatet är som det är.

I absoluta toppen finns det lag från de andra ligorna, också bättre än engelska. Men under toppskiktet är de engelska lagen överlägsna.
Citera
2026-05-21, 18:14
  #4030
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Jag har ingen större koll på betting, och om de har någon egentlig koll, men postat för några timmar sedan av bet365.

Citat:
Andoni Iraola is now 𝗙𝗔𝗩𝗢𝗨𝗥𝗜𝗧𝗘 to be Liverpool's manager at the start of next season.

https://x.com/i/status/2057429192434942445
Citera
2026-05-21, 18:19
  #4031
Medlem
Drickbacks avatar
Harry Maguire sägs vara utanför VM-truppen.

Harry Maguire statement to @talkSPORT I "I was confident I could have played a major part this summer for my country after the season I’ve had. I’ve been left shocked and gutted by the decision.
Citera
2026-05-21, 18:47
  #4032
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East.Clintfood
Same old arsenal always cheating:

https://x.com/EPLBible/status/2056850319296909746

Det är enkelt att lura i folk saker med stillbilder och utvalda sekvenser. Visste att rivalerna skulle hitta något sätt att skylla på när det inte längre gick att hävda att man inte vinner titlar genom att göra många mål på fasta situationer lol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in