Citat:
Ursprungligen postat av
maktspel
Måste finnas smartare sätt att filma än att försöka gömma sig bakom ett träd. T ex lämna telefonen och gå därifrån eller liknande.
När Sverige skulle spela Sydkorea förra VM hyrde Lasse Jacobsson en lägenhet med utsikt mot koreanernas träningsanläggning, där han ostört kunde sitta och spionera.
Exakt, det är så jävla korkat. Det är ju mycket snack om att det här inte är första gången dom gör liknande saker vilket förklarar arrogansen i utförandet, och det gör också straffet ännu mer välförtjänt. Jag har tappat all respekt för den klubben, och lär inte få tillbaka den förens dom hänger ut/sparkar ur personerna bakom det här. På samma sätt som jag hoppas att alla som vetat om Citys fuskande med ekonomin kommer att outas. Vilket såklart inte kommer att hända med någon av klubbarna..