Nånstans måste det väl ändå kännas lite tråkigt att vinna ligan ett år då så många lag underpresterat och att Hantaviruset påverkat världen. Lite smolk i bägaren.
Är det ens ett guld som kommer att räknas i historieböckerna?
Hoppas bara att du försöker pika generalen genom att härma honom. Annars är det bara ett patetiskt försök att förminska känslan. Inte ovanligt bland motståndarfans, men likväl patetiskt. Självklart tycker jag detsamma om alla som beter sig så, oavsett lagtillhörighet.
Det har ännu inte riktigt sjunkigt in att vi har vunnit EPL 25/26 22 jävla år, vem hade väl trott det efter den legendariska Invincible-säsongen? Jag bara njuter varje sekund.
Men nu så gäller det att gå all in på finalen av Europacupen mot Paris
Hoppas bara att du försöker pika generalen genom att härma honom. Annars är det bara ett patetiskt försök att förminska känslan. Inte ovanligt bland motståndarfans, men likväl patetiskt. Självklart tycker jag detsamma om alla som beter sig så, oavsett lagtillhörighet.
Såklart är de en pik mot trådens största nolla.
Bara ett axplock nedan av de dofterna pikade.
Han har gång på gång tjatat om Liverpools covidtitel och nu tog enligt dofterna Arsenal hantavirustiteln.
Han har gång på gång förminskat PL titlar genom åren för att istället påminna oss om att det är minsann FA titeln som är de mest åtråvärda i världen och den alla borta i britannien helst vill vinna.
Förutom nu då Arsenal äntligen vann ligan. Vem är förvånad?
Nu är han dock arbetslös även på Flashback då hans trollande inte kommer ge någon effekt nu när Gyökeres och gänget äntligen vann ligan och kanske snart CL.
City kastade bort en titel! De insåg försent de behövde fler än de de värvade i somras. Mentala kraften att ladda om i det täta schemat sista tiden blev deras fall.
#tystnadråder
Ska AV vinna ikväll för ev få med ett sjätte lag i CL? 1X2 på frågan.. fullt möjligt d de möter City borta i antagligen Pep’s sista match och femman möter Brentford hemma.
Senast redigerad av Drickback 2026-05-20 kl. 20:46.
Jag förstår inte hur fan dom tänkte, ska man nu spionera på ett annat lag - varför i helvete ger man uppgiften till Svullo? Alla involverade vid det beslutet/som inte sa ifrån borde sparkas eller avgå asap. Pinsamt beteende av Southampton och jag tycker synd om fansen och spelarna, men dom kan förhoppningsvis glädjas över att dom slipper han såna jävla rötägg kvar i klubben.
Arsenal höll på att kasta bort titeln i januari när dom inte insåg att dom skulle ha ligans mest intensiva spelschema från mars till maj. Arteta är känd för att tänka på allt, men han missade visst den detaljen.. som tur är så tog inte City mer poäng, trots enklare schema. Phew.
Pep försvinner, Slot är clueless med ett konstigt utformat lag, Xabi har ingen aning om vad han har gett sig in på, Carrick har tagit poängen åt United under våren men med den truppen blir det förmodligen inte lätt att bygga något stort. Tänker då på att ägarna inte verkar intresserade av det, att Bruno börjar bli till åren osv.
Arsenal kommer förmodligen aldrig få ett bättre läge att ta fler än denna ligatitel kommande säsonger.