Citat:
Ursprungligen postat av
DaisyB
Har hon visat upp den här fåtöljen i bloggen ännu? 🤔 För i senaste poddavsnittet pratar hon om att hon skickade en bild på den till Pontus, han svarade med en Batmanemoji och det sabbade allt för henne en stund, hon bröt ihop och kunde bara se en Batmobil ståendes i vardagsrummet 😅
Sedan säger hon att hon älskar den igen, men kanske går lite fram och tillbaka om hon inte vågat visa upp den ännu 😅 Med förbehåll att jag kan ha missat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Intig
Jag förstår heller inte varför hon köper möbler från fast fashion? Zara home? hon som har bottenlös budget att lägga på hemmet väljer att köpa en ful svart blaffa på nästan 30k från ZARA ??? Haha, det är verkligen helt knäppt i mina ögon. Mer rimligt hade väl varit att köpa en tidlös designklassiker i samma prisklass? Det är väl att vårda och kurera sitt personliga varumärke lite mer som verkar så viktigt för henne i andra avseenden.
Ev. ett försök till att vara lite cool? Men tyvärr missed the mark totalt.
Bröt hon i hop?! Herregud, jag lyssnade faktiskt på det avsnittet i går men det var så boring at jag missade en hel del. Hoppas hon tar sitt förnuft till fånga och lyssnar på Pondus, haha. Verkligen konstigt att hon vill förknippas med Zara!