2026-05-19, 18:42
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagsagpappakyssa
Ingen aning, men enligt kommentar på vissa produkter så verkar de vara potenta, sen verkar några inte alls ha någon effekt.

Läs noga innan du beställer
Okej Förstår men det måste vara Papaver Somniferum sort???
Citera
2026-05-19, 19:49
Medlem
Har någon av er som köper färdiga, torkade kapslar från nl blivit drogtestade?
Åkte nämligen själv på fentanyl, men inte kodein eller morfin och detta är för tillfället min enda drog förutom Phenibut och alkohol???
Citera
2026-05-19, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Okej Förstår men det måste vara Papaver Somniferum sort???
Precis och en potent sort, kolla gärna kommentarerna på olika produkterna.

Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Har någon av er som köper färdiga, torkade kapslar från nl blivit drogtestade?
Åkte nämligen själv på fentanyl, men inte kodein eller morfin och detta är för tillfället min enda drog förutom Phenibut och alkohol???

Aldrig i livet att de slösar fint fentanyl på dekorativa vallmo kapsla, hur fan skulle de ens sätta fast fentanylet på kapslarna?

Finns så inni helvetet potenta strains nu som utvecklats av läkemedelsbolagen för morfin och kodein produktion så du behöver inte tillsätta något fentanyl.

Har du tagit Imodium? Det kan ge falska positiva tester, finns en gäng andra mediciner som också ger falska positiva tester för fentanyl.
Citera
2026-05-19, 22:56
Medlem
Citat:
Precis och en potent sort, kolla gärna kommentarerna på olika produkterna.

Aldrig i livet att de slösar fint fentanyl på dekorativa vallmo kapsla, hur fan skulle de ens sätta fast fentanylet på kapslarna?

Finns så inni helvetet potenta strains nu som utvecklats av läkemedelsbolagen för morfin och kodein produktion så du behöver inte tillsätta något fentanyl.

Har du tagit Imodium? Det kan ge falska positiva tester, finns en gäng andra mediciner som också ger falska positiva tester för fentanyl.
Att jag va positiv på fentanyl fattar jag inte, enda liknande är just Vallmo. Tar inga mediciner eller tillskott som skulle felvisar heller. Sen va jag positivt på Lyrika med fast det är känt felsvar från Phenibut. Detta gick aldrig på analys så enbart sjukvårdens snabbtest
Citera
2026-05-20, 15:31
Medlem
Citat:
Att jag va positiv på fentanyl fattar jag inte, enda liknande är just Vallmo. Tar inga mediciner eller tillskott som skulle felvisar heller. Sen va jag positivt på Lyrika med fast det är känt felsvar från Phenibut. Detta gick aldrig på analys så enbart sjukvårdens snabbtest
Vilken NL batch använder du nu?

Fentanyl syns i urinet 1-3 dagar så det måste varit något du tagit 1-3 dagar innan du lämnade provrt.
Senast redigerad av Jagsagpappakyssa 2026-05-20 kl. 15:36.
Citera
2026-05-20, 18:13
Medlem
Citat:
Vilken NL batch använder du nu?

Fentanyl syns i urinet 1-3 dagar så det måste varit något du tagit 1-3 dagar innan du lämnade provrt.
Dom krossade i lite större storlek så inte deras billigaste.
Citera
2026-05-20, 20:04
Medlem
Citat:
Dom krossade i lite större storlek så inte deras billigaste.
Hmm… har inte testat det men visst, de kanske spetsar krosset med fentanyl för nöjdare kunder. Har du precursorna så kan du framställa miljontals doser för små pengar.

Är det potent?
Senast redigerad av Jagsagpappakyssa 2026-05-20 kl. 20:18.
Citera
2026-05-20, 20:38
Medlem
Citat:
Hmm… har inte testat det men visst, de kanske spetsar krosset med fentanyl för nöjdare kunder. Har du precursorna så kan du framställa miljontals doser för små pengar.

Är det potent?
Den är potentast av dom 4 sorter jag testat men inte med mycket och effekten är identisk. Sen har jag iofs inte en aning om hur fentanyl känns.
Citera
2026-05-21, 13:23
Medlem
Citat:
Beställde från MyF**** 1 kg av deras 2025 Large batch.

Tog ETT vallmo huvud, malde ned det i en kaffekvarn till fint pulver.

Hällde ned pulvret i en stor mugg, sedan ca 0.5 - 1 matsked citronsaft, (för att omvandla opium alkoliderna till dess vattenlösliga citratform) och hällde sedan på kokande vatten. Rörde om flera gånger och lät det stå och dra i 10 min.

Började sedan sippa på teet och jävlar vad det började dra på efter bara halva koppen. Blev riktigt skön.

potenta grejer. Livsfarligt och mycket beroendeframkallande.

Jag ger det 8/10 kanyler.

Filtrerade du ut pulvret efter det hade dragit klart, eller drack du bara vätskan som den var, med pulvret i botten?
Citera
2026-05-21, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legalizenukes4
Filtrerade du ut pulvret efter det hade dragit klart, eller drack du bara vätskan som den var, med pulvret i botten?
Jag drack det med pulvret i botten men du kan sila bort det. Tror inte det gör någon större skillnad, rör om ordentligt i 2-3 minuter precis efter du hällt på citronsyran och det kokade vattnet så att alkoliderna löser sig i vattnet.

Blanda absolut inte med alkohol eller nedåt droger. Många vackra människor har dött så
Senast redigerad av Jagsagpappakyssa 2026-05-21 kl. 17:09.
Citera
2026-05-22, 14:01
Medlem
Citat:
Jag drack det med pulvret i botten men du kan sila bort det. Tror inte det gör någon större skillnad, rör om ordentligt i 2-3 minuter precis efter du hällt på citronsyran och det kokade vattnet så att alkoliderna löser sig i vattnet.

Blanda absolut inte med alkohol eller nedåt droger. Många vackra människor har dött så

Tack! Förresten, hur lång tid tog det för dig att få ditt paket från MyF****? Har precis beställt därifrån själv.
Citera
2026-05-22, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legalizenukes4
Tack! Förresten, hur lång tid tog det för dig att få ditt paket från MyF****? Har precis beställt därifrån själv.
Det gick fort, några arbetsdagar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in