Phew.. För en magisk afton
I kväll så säkrade vi (Arsenal) den mest välförtjänade ligatiteln på många herrans år i EPL, och gjorde våran mäktiga historia ännu mer unik. Är länge sen man har känt sig så här nervös, det blev ju några extra svettiga minuter efter att Haaland fick in 1-1 målet för oljearaberna.
Dock så var jag aldrig orolig för att vi skulle tappa detta, inte en sekund. Nu ska det firas som (jäklar vad man önskar att man var i London just nu

), innan vi tar hem även Europacupen.