Men ja nu känns det väl ändå avgjort. Tror inte ens Arsenal lyckas bottla detta, även om de torskar mot City så har de ju marginal nu. Men blir intressant att höra hjärngympan för att få argumentet "Ligan är jämnare än någonsin och konkurrensen på toppen är stenhård" med att City (närmsta konkurrenten och enda laget som dök upp) är ett överskattat oneman team som inte har en syl i vädret.
Men ja grattis Beaver, Jonte, Hycklar osv.