2026-03-14, 20:47
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Han får mig nästan till att bli homosexuell.

Till och med när Gyökeres avgör matcher och Arsenal tar poäng ska allt handla om dig. Väx upp.

Inför citys vinst mot West Ham ikväll så är Arsenal 10 poäng och 2 matcher före vilket innebär deras försprång är på 7 poäng med en match mindre spelad än Arsenal som leder ligan.
Citera
2026-03-14, 21:04
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Blev en riktig mästarmatch av Arsenal ikväll, även om matchen var allt annat än perfekt. Men det är exakt såhär en mästare ser ut - nämligen att man klarar av att vinna matcher där man ej presterar 100%.

Jag kan knapt vänta på att få lyfta PL-bucklan

Knappt*

Häftigt att du får lyfta den, hur kommer det sig? Vunnit en tävling från Scania?
Citera
2026-03-14, 21:30
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Chloe Kelly >> Valfri spelare i Arsenal
Citera
2026-03-14, 21:32
Medlem
HycklarSveriges avatar
Max Dowman slår rekord och blir yngsta målskytt någonsin i PL. 16 år och 73 dagar…
Citera
2026-03-14, 22:54
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Grattis till Jonte, Hycklare och Beaver till titeln. Hoppas jag inte glömt nämna någon annan normal.
Citera
2026-03-14, 22:56
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Grattis till Jonte, Hycklare och Beaver till titeln. Hoppas jag inte glömt nämna någon annan normal.

Behöver ni byta ut Pep tror du? Känns som laget trots flertalet värvningar har kört fast. Behövs det en ny röst eller har han det i sig att få igång laget igen?
Citera
2026-03-14, 22:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Knappt*

Häftigt att du får lyfta den, hur kommer det sig? Vunnit en tävling från Scania?
Nu är det bara otur som kan hindra Arsenal från att ta hem bucklan.

Sorry, grabben. Men din fejk-klubb är helt enkelt inte bra nog.
Citera
2026-03-14, 23:00
Moderator
zanteras avatar
Men ja nu känns det väl ändå avgjort. Tror inte ens Arsenal lyckas bottla detta, även om de torskar mot City så har de ju marginal nu. Men blir intressant att höra hjärngympan för att få argumentet "Ligan är jämnare än någonsin och konkurrensen på toppen är stenhård" med att City (närmsta konkurrenten och enda laget som dök upp) är ett överskattat oneman team som inte har en syl i vädret.

Men ja grattis Beaver, Jonte, Hycklar osv.
Citera
2026-03-14, 23:05
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:

It ain't over til the fat lady sings. Så något tack kommer inte från mig i detta skede.

Men jag har haft sämre dagar än denna. 😄
Citera
2026-03-14, 23:05
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Behöver ni byta ut Pep tror du? Känns som laget trots flertalet värvningar har kört fast. Behövs det en ny röst eller har han det i sig att få igång laget igen?

Jag har inget i mot att byta ut honom till sommaren. Men mot vem? Sen har jag inget i mot om att han stannar kontraktet ut då det är såpass nära.
Citera
2026-03-14, 23:07
Medlem
Beaver14s avatar
Mavropanos sover gott i natt. West Ham ett steg närmare nytt kontrakt, Arsenal närmare titeln, Tottenham närmare Championship.

Once a Gooner, always a Gooner.
Citera
2026-03-14, 23:30
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:

Tack, men kan inte ta ut segern i förhand med tanke på all trauma från tidigare titelrace. Jag hatar Real Madrid, så hoppas ni kan göra en comeback i CL mot dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in