2026-05-19, 22:44
  #3985
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Phew.. För en magisk afton

I kväll så säkrade vi (Arsenal) den mest välförtjänade ligatiteln på många herrans år i EPL, och gjorde våran mäktiga historia ännu mer unik. Är länge sen man har känt sig så här nervös, det blev ju några extra svettiga minuter efter att Haaland fick in 1-1 målet för oljearaberna.

Dock så var jag aldrig orolig för att vi skulle tappa detta, inte en sekund. Nu ska det firas som (jäklar vad man önskar att man var i London just nu ), innan vi tar hem även Europacupen.

Snygg säsong. Väl unt!
Citera
2026-05-19, 22:50
  #3986
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Snygg säsong. Väl unt!
Yep. Är allt länge sen fotbollsvärlden har sett en mer värdig titelvinnare än AFC 25/26
Citera
2026-05-19, 22:54
  #3987
Medlem
HycklarSveriges avatar
Kan inte hitta ord för det nu, bara njuter av stunden. Tack för alla gratulationer!
Citera
2026-05-19, 22:55
  #3988
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Yep. Är allt länge sen fotbollsvärlden har sett en mer värdig titelvinnare än AFC 25/26

Absolut.
Citera
2026-05-19, 23:11
  #3989
Medlem
Generalanderssons avatar
Ord kan inte ens beskriva hur sanslöst skönt detta är (Även om jag har varit 100% säker att vi kom till att vinna ligan i flera mndr nu).

Man kommer att drömma extra sött i natt
Citera
2026-05-19, 23:12
  #3990
Medlem
Skarparattarns avatar
Grattis alla gunners utom generalen och hycklar.
Citera
2026-05-19, 23:17
  #3991
Medlem
North London Forever https://www.youtube.com/watch?v=5gU277dBf8I
Citera
2026-05-19, 23:58
  #3992
Medlem
Schmooves avatar
Det här har jag drömt om i många år. Tänk att Arsenal har vunnit ligan igen.

Mina varmaste gratulationer går ikväll till snillet_1, en skribent här på Flashback som jag uppskattade väldigt när Arsenal upptog ditt intresse och tid. Tack för alla fina inlägg och texter. Fira nu ligasegern!
Citera
2026-05-20, 00:14
  #3993
Medlem
Vanstertrollets avatar
13 år va man senaste titeln bärgades. Det gick knappt att se nån match på TV å man var en liten fjant. Å nu är man här 22 år senare, nästan en gubbe å firar igen. Det är fan vackert.
Citera
2026-05-20, 00:25
  #3994
Medlem
Schmooves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
13 år va man senaste titeln bärgades. Det gick knappt att se nån match på TV å man var en liten fjant. Å nu är man här 22 år senare, nästan en gubbe å firar igen. Det är fan vackert.

Även stort grattis till dig nu när en ny dag påbörjats! Tack för alla inlägg bland annat i matchprat här på Flashback. Under de åren vi knappast trodde att vi skulle få se Arsenal vinna ligan minns jag att vi ibland hade gott snack.

Men nu har det hänt! Fira och njut!
Citera
2026-05-20, 00:48
  #3995
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove
Även stort grattis till dig nu när en ny dag påbörjats! Tack för alla inlägg bland annat i matchprat här på Flashback. Under de åren vi knappast trodde att vi skulle få se Arsenal vinna ligan minns jag att vi ibland hade gott snack.

Men nu har det hänt! Fira och njut!

Tack och grattis mannen! Tack själv. Man har ju tröttnat rätt hårt på matchtrådarna senaste åren så får väl se när man börjar skriva där igen. Verkligen. Ingen kan då fan anklaga oss för att va medgångsfans iaf

Så in i helvete broder!
Citera
2026-05-20, 01:04
  #3996
Medlem
Så jävla gutt att slippa se City vinna ännu en PL-titel.

Grattis Arsenal!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in