Citat:
Ursprungligen postat av
Vanstertrollet
13 år va man senaste titeln bärgades. Det gick knappt att se nån match på TV å man var en liten fjant. Å nu är man här 22 år senare, nästan en gubbe å firar igen. Det är fan vackert.
Även stort grattis till dig nu när en ny dag påbörjats! Tack för alla inlägg bland annat i matchprat här på Flashback. Under de åren vi knappast trodde att vi skulle få se Arsenal vinna ligan minns jag att vi ibland hade gott snack.
Men nu har det hänt! Fira och njut!