2026-05-19, 19:42
Medlem
Kan det vara därför så många söker sig till BJJ brasiliansk jiu jitsu? för där ägnar man sig åt strypningar
Troligen är det UFC som satte igång den här trenden
Citera
2026-05-19, 19:47
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Sysslar ni ungdomar verkligen med detta (strypsex)? Enligt SVTs nyheter gör ni det typ allihop, vilket jag i alla fall antar är ganska överdrivet?

Men varför göra detta?

1. Strypning är livsfarligt.
2. På vilket sätt skulle strypning vara sexuellt upphetsande?

Alla har väl sina preferenser å kinks (även om det är vaniljsex framför fotbolls-derbyt på dumburken *ryser av obehag*) men det här med kommunikation ang relationer och sex är tyvärr ofta en bristvara.
Citera
2026-05-19, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Wow, vilket underlag

Jag har själv knullat 70+ kvinnor, och cirka 50 av dem ville bli strypta. Det är definitivt ett bättre underlag för mig än ett flashback-inlägg från KamerunHunter iaf.
Citera
2026-05-19, 20:33
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq32
Alla tjejer jag känner hatar förnedring men älskar strypsex om det är light. Jag tror tjejer känner sig omhändertagna när dom känner en manlig hand runt halsen.
Vad är light? Äldre man o förstår man inte ska döda bruden men är hardcore när hon svimmar?
Citera
2026-05-19, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Jag har själv knullat 70+ kvinnor, och cirka 50 av dem ville bli strypta. Det är definitivt ett bättre underlag för mig än ett flashback-inlägg från KamerunHunter iaf.
Jag tänkte mest på ditt påstående att inga killar gillar det.
Citera
2026-05-20, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Vad är light? Äldre man o förstår man inte ska döda bruden men är hardcore när hon svimmar?

Light är bara att du håller runt om halsen. Du trycker inget. Jag tror kvinnor är spända i dagens moderna värld. Att göra så är en ventil för att släppa trycket.
Citera
2026-05-20, 07:03
Medlem
Strypsex är det töntigaste jag vet och jag tycker synd om dagens frigida ungdom om ni tycker att det är något spännande. Tacka vet jag pegging med en dildo insmord i amfetaminpasta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in