2026-05-19, 18:41
Medlem
Kurt1s avatar
Sysslar ni ungdomar verkligen med detta (strypsex)? Enligt SVTs nyheter gör ni det typ allihop, vilket jag i alla fall antar är ganska överdrivet?

Men varför göra detta?

1. Strypning är livsfarligt.
2. På vilket sätt skulle strypning vara sexuellt upphetsande?
Citera
2026-05-19, 18:43
Medlem
Det är bara kvinnor som gillar det. Jag går inte direkt igång på det, men har gjort det med de flesta jag knullat för att hon har bett mig.

Tror det har att göra med att de går igång på tanken att bli våldtagen. Förmodligen därför de röstar för mer invandring också.
Senast redigerad av Fentfarbrorn 2026-05-19 kl. 18:46.
Citera
2026-05-19, 18:54
Medlem
Alla tjejer jag känner hatar förnedring men älskar strypsex om det är light. Jag tror tjejer känner sig omhändertagna när dom känner en manlig hand runt halsen.
Citera
2026-05-19, 18:56
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Det är bara kvinnor som gillar det. Jag går inte direkt igång på det, men har gjort det med de flesta jag knullat för att hon har bett mig.

Tror det har att göra med att de går igång på tanken att bli våldtagen. Förmodligen därför de röstar för mer invandring också.

Och sen blir pojkvännerna åtalade för kvinnomisshandel eller kanske tom mord?! Det är tur att jag inte ung längre.
Citera
2026-05-19, 19:18
Medlem
Citat:

Där har du alldeles fel. Häng en snara (eller slips) runt dig själv, sätt dig vid en dörr, häng dig i dörrhandtaget medan du runkar. Åtskilliga män som gör det. Behöver du vidare instruktioner, så är filmen "Ken Park" väldigt explicit och tydiggörande kring hur man ska göra.
Citera
2026-05-19, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Sysslar ni ungdomar verkligen med detta (strypsex)? Enligt SVTs nyheter gör ni det typ allihop, vilket jag i alla fall antar är ganska överdrivet?

Men varför göra detta?

1. Strypning är livsfarligt.
2. På vilket sätt skulle strypning vara sexuellt upphetsande?

Kraftigare orgasm
Citera
2026-05-19, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Där har du alldeles fel. Häng en snara (eller slips) runt dig själv, sätt dig vid en dörr, häng dig i dörrhandtaget medan du runkar. Åtskilliga män som gör det. Behöver du vidare instruktioner, så är filmen "Ken Park" väldigt explicit och tydiggörande kring hur man ska göra.

Det är säkert skönt (har dock inte testat), men jag har svårt att tänka mig att en liten kvinnohand kan uppnå en lika stark effekt som en snara, speciellt om man ska knulla henne samtidigt.

Jag utgick ifrån att TS menade att mannen stryper kvinnan, och enligt min erfarenhet verkar de gilla det mer av psykologiska skäl än att de fysiskt får en bättre orgasm av det.
Citera
2026-05-19, 19:27
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Kraftigare orgasm

Så har jag också förstått det. Men, du måste väl ändå kunna ge bruden orgasm tänker jag? Alltså, orgasmen kommer inte automatiskt av strypningen.
Citera
2026-05-19, 19:30
Medlem
För det första så finns det en stor bredd inom strypsex. Alltifrån att mest bara markera med handen runt halsen till att strypa till medvetslöshet. Det förstnämnda är inte farligt.

Jag skulle säga att det är primärt två faktorer som kan vara upphetsande med strypsex.

1. Känslan av att vara undergiven/vara dominant
2. Den fysiska känslan det ger. Den kan göra en hög.

Men visst, det kan absolut vara farligt.

Citat:
Vad grundar du det på? Finns massor av killar som gillar det, både att ge och få.
Citera
2026-05-19, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Vad grundar du det på? Finns massor av killar som gillar det, både att ge och få.

På mig själv, och en diskussion jag hade om det med mina polare.
Citera
2026-05-19, 19:35
Medlem
Det här är ett sådant där område där många har hört en massa och folk ägnar sig åt självrapportering som är inte är ett dugg pålitlig. Mest har de sett det på film/porr (staged). Medierna hakar förstås på.
Citera
2026-05-19, 19:39
Medlem
Citat:
På mig själv, och en diskussion jag hade om det med mina polare.
Wow, vilket underlag
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in