2026-05-18, 22:00
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
bättre det än ha glappande rövhål som jonas halal och även du själv som är deras gaylord
Wow....är en ledsen loser härinne...?
Citera
2026-05-18, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Hoppas du är ironisk nu...
nej han tog sig tillbaka på egenhand eller vad är din teori?

vem syftar du på vunnit robinsson utan en stark pakt bakom sig?
Citera
2026-05-18, 22:10
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
nej han tog sig tillbaka på egenhand eller vad är din teori?

vem syftar du på vunnit robinsson utan en stark pakt bakom sig?
Måste bara vara du som vet vem som vinner, oavsett så har ingen I robinson haft beteendet att skita på varenda deltagarne för egen vinning. Speciellt ola och aza, så smååå människor!
Citera
2026-05-18, 22:14
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
wow ytterligare en homofil i en permobil, well good luck
Men du, ta hand om dina barn istället...
Citera
2026-05-18, 22:16
Medlem
Citat:
Måste bara vara du som vet vem som vinner, oavsett så har ingen I robinson haft beteendet att skita på varenda deltagarne för egen vinning. Speciellt ola och aza, så smååå människor!
Har ingen anning om vad du talar om nu, har du en drogutlöst psykos eller?
Citera
2026-05-18, 22:17
Medlem
Citat:
Men du, ta hand om dina barn istället...
Jag är ledsen jag inte kan säga detsamma
Citera
2026-05-18, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol

Om man håller på att förlora när man spelar monopol och sträcker sig över och norpar åt sig några hotell eller monopolpengar från en medspelare, är en sån lösning "smart gameplay" och "att tänka utanför boxen" eller är det helt enkelt fusk oavsett om det inte står beskrivet i reglerna att det är förbjudet?

Nej, men just därför att han frågade om lov och de sa att bara privata packningen är privat så var det ju i detta läget ok. I internationella är det väl hemliga immuniteterna som kan stjälas om de inte ligger i ens väska så kan ju blivit nån misstolkning av produktionen men då får man ju inte döma den som spelar. Jag tycker absolut att det är ett fult och osportsligt drag (särskilt med den nöjda skadeglädjen etc) men kommer inte anklaga honom för fusk.
Citera
2026-05-18, 22:29
Medlem
Har de på nåt sätt lovat att släppa immunitetsstölden i denna vecka?

Noll diskussion om det i måndagens program. (Som några redan skrivit, överlag vet vi att det blir en tråkig vecka med mest fokus på snyft)

Snyggt att de som inte hade så stort behov av kontakt la sig.
Citera
2026-05-18, 22:43
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Åh jag tänkte det var färre kvar i och med få urnor. (Ska de köra det där hjulet varje vecka nu? )
Det där hjulet tror jag är något nytt påfund, har jag aldrig sett förut i de säsongerna som jag har sett.

Så kan det kanske vara. Eller kanske produktionen bestämt hjulet ska användas två gånger i örådet före finalveckan.
Citera
2026-05-18, 22:57
Medlem
Citat:
bättre det än ha glappande rövhål som jonas halal och även du själv som är deras gaylord
Är du butthurt för att dom vann ?
Stackars dig.
Citera
2026-05-18, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Är du butthurt för att dom vann ?
Stackars dig.
vilka vann? såg endast sonja i din älskade bögpakt åka till gränslandet sisst
Citera
2026-05-18, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Har de på nåt sätt lovat att släppa immunitetsstölden i denna vecka?

Noll diskussion om det i måndagens program. (Som några redan skrivit, överlag vet vi att det blir en tråkig vecka med mest fokus på snyft)

Snyggt att de som inte hade så stort behov av kontakt la sig.
har säkert blivit tillsagda att inte ta upp det då det uppenbarligen inte var emot reglerna.

om ändå de i tråden här kunde förstå det med men det är nog hoppas på för mycket, azas drag där om han inte gett tillbaka den, hade isf varit ett genidrag i klass med det aron gjorde förra säsongen.

Jo men jag tror alla som inte har egen familj och barn inte känner samma behov av det, samtidigt kan det vara en taktik stänga av allt utifrån just den här korta tiden de är i robinson, även om många människor inte verkar klara sig många minutrar utan sina närmaste någonstans, det är iof både fint men ändå skrämmande på samma sätt.

jag antar du aldrig hört talas om sky ecc eller anom heller
Senast redigerad av FedorEmelianenko 2026-05-18 kl. 23:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in