2026-05-18, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Har Julia tagit abort. Tack för info.
Det är inget hon själv gått ut med såvitt jag sett.

Olustigt formulerat av dig, som om du sparar på information.
Citera
2026-05-18, 19:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Har för mig att Julia pratat om en abort i en live. Så ingen har avslöjat något (och heller inte sagt något om att Julia skulle gjort en från början). Ingen har heller påstått att abort är fel, utan att man är oansvarig om man gör abort och sedan inte bryr sig utan blir gravid direkt igen och gör ännu en abort på kort tid.
Då kvarstår frågan. Varför är det oansvarigt om Linnea gör så men inte när Jonna gör det?
Citera
2026-05-18, 19:29
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Då kvarstår frågan. Varför är det oansvarigt om Linnea gör så men inte när Jonna gör det?

Oavsett vem som än använder abort som preventivmedel så är det oansvarigt. Abort finns av en anledning, och är jättebra att vi har tillgång till i Sverige. Att utnyttja det istället för att vara försiktig är inte rätt anledning.

Edit. Vill jag diskutera Jonna så är jag i Lundells tråd. Helt irrelevant att dra upp henne här.
Senast redigerad av Nejellerva 2026-05-18 kl. 19:38.
Citera
2026-05-18, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Genom sig själv, känner man andra!
Det där hade kunnat skrivits om dig, gällande Julia mfl, men då är det tydligen okej.
Du är dubbelmoralens moder.

Ouch, inte undra på att du har en så snedvriden syn när det kommer till Linnea...
Citera
2026-05-18, 21:46
Medlem
Citat:
Jag pratar om din moral och hur den yttrar sig olika beroende på vem det gäller.
Ditt krystande hackande på Linnea handlar ju inte att du tycker saker är fel, utan att du måste hitta olika sätt att ge dig på henne hela tiden.

Blev det tydligare för dig.

Citat:
Prova igen..
Taskigt för Julia att du avslöjade hennes abort bara för att du ville göra en poäng.

Det var detta jag kommenterade, inget annat, men glömde att du är trög.
Citera
2026-05-18, 22:01
Medlem
Har Linnea visat upp magen nu?

Det är ju ingen hemlighet då hon själv gått ut med att hon är gravid.

Chrippa lär väl inte fly om han får permission för att vara med på förlossningen?
Citera
Igår, 02:44
Avstängd
bigdickricks avatar
Jag förstår inte, nu är det häxjakt på Joakim Lundell pga en ev sexköp o nu ska han cancleas. Men ingen vill canclea chrippen för att han har suttit i förvar för en ev kvinnomisshandel. Ingen utav dom är dömda för något, men det verkar vara olika måttstockar för olika personer. Men såklart, chrippen är ju en nobody så för han är det skitsamma om han blir canclead eller inte
Citera
Igår, 03:44
Medlem
FruKrokodils avatar
Okej, nu behöver ingen spekulera mer (mikro) utan Linnea säger själv att frukosten med de tre barnen var hennes babyshower. Finns att läsa på Linneas IG där hon lagt ut lite bilder.
Jag hoppas verkligen detta är ett dåligt skämt och att den riktiga babyshowern kommer senare i graviditeten. För absolut ingen förtjänar sådan liten uppslutning/brist på presenter på en babyshower. Det måste ju finnas riktiga vänner som vill henne väl och ställer upp nu när maken ritar teckningar på låst anstalt.
Citera
Igår, 04:22
Medlem
Ewa Brun hade haft bättre anslutning på sin babyshower än Linnea hade 😆 Linnea har inga vänner över 18. Mamma syster och boendestödet räknas inte.
Citera
Igår, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Jag förstår inte, nu är det häxjakt på Joakim Lundell pga en ev sexköp o nu ska han cancleas. Men ingen vill canclea chrippen för att han har suttit i förvar för en ev kvinnomisshandel. Ingen utav dom är dömda för något, men det verkar vara olika måttstockar för olika personer. Men såklart, chrippen är ju en nobody så för han är det skitsamma om han blir canclead eller inte

Och det är helt okej att gräva flera år tillbaka, när det kommer till Jocke, men Christofer och lilla frun, får det inte tas upp en vecka gamla saker.

Dessutom är det ett skämt, förvisso dåligt, men ändock ett skämt, som de försöker få till en sanning.
Citera
Igår, 04:51
Avstängd
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Och det är helt okej att gräva flera år tillbaka, när det kommer till Jocke, men Christofer och lilla frun, får det inte tas upp en vecka gamla saker.

Dessutom är det ett skämt, förvisso dåligt, men ändock ett skämt, som de försöker få till en sanning.

Om nu temutöntarna gråter över sexköp så är väl misshandel lika vidrigt?
Chrippen får ljuga om vad lilla frun har sagt o gjort mot honom o hans barn. Men Joakim får inte skämta om ev sexköp då kan dom lika gärna bränna chrippen också kan man tycka. Men nej då. Chrippen är en bricka i deras spel bara, dom utnyttjar en person som är född bakom flötet
Citera
Igår, 08:00
Avstängd
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Handlar inte om olika måttstockar utan om vad som är värst.

Sexköp är köp av våldtäkt och våldtäkt är det värsta du kan utsätta en levande människa för.

Prostitution är slavhandel med våldtäkt inkluderat.

Ja misshandel kan man ju vifta bort , det är ju absolut ingenting
Å du har bevis att den prostituerade inte gjorde det med egen vilja? Kul att du vet allt om allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in