Igår, 14:47
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Dom skulle leka mastermind o försök få rätten att ta hänsyn till deras graviditet. Därav dom inte gjorde abort den andra gången. Sjukt att använda en graviditet för att försöka få en mildare dom bara för att chrippen lekt Allan Ballan
Tragiska människor att använda abort som preventivmedel. Hur gamla är dom liksom?

Sjukt att påstå och gnälla om att andra använder barn som brickor i ett spel och sen göra detsamma med ett ofött barn. Och utöver det använda abort som preventivmedel (som finansieras av skattepengar dom inte bidrar till) 🤮
Senast redigerad av Nejellerva Igår kl. 15:09.
Citera
Igår, 14:53
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Sjukt att påstå och gnälla om att andra använder barn som brickor i ett spel och sen göra detsamma med ett ofött barn. Och utöver det använda abort som preventivmedel (som finansieras av skattepengar som inte bidrar till) 🤮

Dom är definitivt inte nå bättre själva än dom som dom anklagar för att använda ett barn som en bricka i ett spel. Hyckleri på hög nivå.
Använder man abort som preventivmedel så är man inte vuxen nog att ha barn enligt mig. Å jag blir inte förvånad om lilla frun behöll barnet bara för att hon är svartsjuk på Julia.
Citera
Igår, 15:59
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du kanske inte noterade det, men jag har redan konstaterat att det är så.
Det innebär dock inte att män i USA inte av hävd håller sig borta från kvinnogrejer - som skulle få betala i image, vilket är viktigare i i USA än i Sverige, om de började plocka med sånt.

Nu behöver dock varken Linnea eller Kräftis oroa sig för hur amerikanska invånare gör eller inte gör då förmodligen ingen av dom kommer åka dit. Om Linnea dumpar maken kanske hon är välkommen så chansen för henne finns ännu 🙃
Citera
Igår, 16:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Dom är definitivt inte nå bättre själva än dom som dom anklagar för att använda ett barn som en bricka i ett spel. Hyckleri på hög nivå.
Använder man abort som preventivmedel så är man inte vuxen nog att ha barn enligt mig. Å jag blir inte förvånad om lilla frun behöll barnet bara för att hon är svartsjuk på Julia.
Fast du kritiserar inte Jonna som dessutom var förälder redan för att hon gjorde abort.
Så lustig dubbelmoral hela tiden från dig.
Citera
Igår, 16:21
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Fast du kritiserar inte Jonna som dessutom var förälder redan för att hon gjorde abort.

Är det Jonnas tråd?
Citera
Igår, 17:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Är det Jonnas tråd?
Jag pratar om din moral och hur den yttrar sig olika beroende på vem det gäller.
Ditt krystande hackande på Linnea handlar ju inte att du tycker saker är fel, utan att du måste hitta olika sätt att ge dig på henne hela tiden.

Blev det tydligare för dig.
Citera
Igår, 17:03
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Jag pratar om din moral och hur den yttrar sig olika beroende på vem det gäller.
Ditt krystande hackande på Linnea handlar ju inte att du tycker saker är fel, utan att du måste hitta olika sätt att ge dig på henne hela tiden.

Å du tror du veta vad jag tycker om vad Jonna gör o inte gör? Nu får du väl ge dig! Du vet inte ett dugg om vad jag tycker om henne. Håll dig till jockes tråd om du vill hacka på Jonna.
Citera
Igår, 17:57
Medlem
Citat:

Genom sig själv, känner man andra!
Det där hade kunnat skrivits om dig, gällande Julia mfl, men då är det tydligen okej.
Du är dubbelmoralens moder.
Citera
Igår, 18:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Genom sig själv, känner man andra!
Det där hade kunnat skrivits om dig, gällande Julia mfl, men då är det tydligen okej.
Du är dubbelmoralens moder.
Har Julia tagit abort. Tack för info.
Det är inget hon själv gått ut med såvitt jag sett.
Citera
Igår, 18:13
Medlem
Citat:
Har Julia tagit abort. Tack för info.
Det är inget hon själv gått ut med såvitt jag sett.

HUR kan du vrida till precis allt?!

Läs det du själv har skrivit, till den andra personen! Står ingenting om abort!
Citera
Igår, 18:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
HUR kan du vrida till precis allt?!

Läs det du själv har skrivit, till den andra personen! Står ingenting om abort!
Prova igen..

Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Är det Jonnas tråd?
Citat:

Taskigt för Julia att du avslöjade hennes abort bara för att du ville göra en poäng.
Citera
Igår, 18:29
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Prova igen..

Taskigt för Julia att du avslöjade hennes abort bara för att du ville göra en poäng.

Har för mig att Julia pratat om en abort i en live. Så ingen har avslöjat något (och heller inte sagt något om att Julia skulle gjort en från början). Ingen har heller påstått att abort är fel, utan att man är oansvarig om man gör abort och sedan inte bryr sig utan blir gravid direkt igen och gör ännu en abort på kort tid.
Senast redigerad av Nejellerva Igår kl. 18:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in