Idag, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Har Julia tagit abort. Tack för info.
Det är inget hon själv gått ut med såvitt jag sett.

Olustigt formulerat av dig, som om du sparar på information.
Citera
Idag, 19:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Har för mig att Julia pratat om en abort i en live. Så ingen har avslöjat något (och heller inte sagt något om att Julia skulle gjort en från början). Ingen har heller påstått att abort är fel, utan att man är oansvarig om man gör abort och sedan inte bryr sig utan blir gravid direkt igen och gör ännu en abort på kort tid.
Då kvarstår frågan. Varför är det oansvarigt om Linnea gör så men inte när Jonna gör det?
Citera
Idag, 19:29
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Då kvarstår frågan. Varför är det oansvarigt om Linnea gör så men inte när Jonna gör det?

Oavsett vem som än använder abort som preventivmedel så är det oansvarigt. Abort finns av en anledning, och är jättebra att vi har tillgång till i Sverige. Att utnyttja det istället för att vara försiktig är inte rätt anledning.

Edit. Vill jag diskutera Jonna så är jag i Lundells tråd. Helt irrelevant att dra upp henne här.
Senast redigerad av Nejellerva Idag kl. 19:38.
Citera
Idag, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Genom sig själv, känner man andra!
Det där hade kunnat skrivits om dig, gällande Julia mfl, men då är det tydligen okej.
Du är dubbelmoralens moder.

Ouch, inte undra på att du har en så snedvriden syn när det kommer till Linnea...
Citera
Idag, 21:03
Medlem
Många inlägg från micro man kan anmäla nu så det städas upp lite här från det specifika kontot av hennes ca 7 stycken brukbara som hon också gärna svarar sig själv med (...)
Citera
Idag, 21:06
Medlem
Ps. Ingen gillar hinken. Eller minipitten som får knulla röv kanske räknas

Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Ouch, inte undra på att du har en så snedvriden syn när det kommer till Linnea...
Citera
Idag, 21:46
Medlem
Citat:
Jag pratar om din moral och hur den yttrar sig olika beroende på vem det gäller.
Ditt krystande hackande på Linnea handlar ju inte att du tycker saker är fel, utan att du måste hitta olika sätt att ge dig på henne hela tiden.

Blev det tydligare för dig.

Citat:
Prova igen..
Taskigt för Julia att du avslöjade hennes abort bara för att du ville göra en poäng.

Det var detta jag kommenterade, inget annat, men glömde att du är trög.
Citera
Idag, 22:01
Medlem
Har Linnea visat upp magen nu?

Det är ju ingen hemlighet då hon själv gått ut med att hon är gravid.

Chrippa lär väl inte fly om han får permission för att vara med på förlossningen?
Citera
Idag, 22:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det var detta jag kommenterade, inget annat, men glömde att du är trög.
Inte mitt problem. Diskussionen handlade om abort - så lägg inte på mig att du inte förstår vad du svarar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in