2026-05-16, 20:59
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Vad händer 24 Aug?
Dagen efter löftesförnyelsen. Han vaknar upp med baksmälla och vetskapen om att det var den sista produktionen. Någonsin!
Citera
2026-05-16, 21:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Jag tolkar det fortfarande som att han fokuserar på just Argentina för att det inte skedde nåt där, fast Japan var där han hade sex.
Och jag tolkar det som att han hade sex i Argentina.
Så vi tolkar det olika - vi är i alla fall överens om att han köpt en prostituerad och haft sex med.
Sen var är ju egentligen inget att bråka om. Han är tydlig med det köpts och idkat sex.
Citera
2026-05-16, 21:02
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så vi tolkar det olika - vi är i alla fall överens om att han köpt en prostituerad och haft sex med.
Sen var är ju egentligen inget att bråka om. Han är tydlig med det köpts och idkat sex.

Vi är absolut överens där
Citera
2026-05-16, 21:04
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Inte än, det gäller att ligga på, deras rädsla för att få Joakim Lundells samhallsfans efter sig är just nu större än att skriva sanningen om horknullaren.

Joakim Lundell, mannen som metoo glömde.
Exakt! Det gäller att ligga på!

Om vi alla som är motståndare mot den samhällsfarliga hebefilen som köper sex och drömmer om rökande tioåriga flickor i stövlar, skulle skriva till TV4… då skulle TV4 ta det hela på stort allvar!

Jag tycker att vi alla som ser och förstår har ett ansvar för den yngre generationen! Själv ser jag det som en halvtidstjänst att sprida ordet och begränsa Jockiboi! (är lyckligtvis privilegierad nog att inte arbeta.. och något syfte måste ju varje människa finna)❤️
Citera
2026-05-16, 21:12
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:

Vore bra om nån tidning som granskar makthavare faktiskt kunde grotta i vad om faktiskt är sant…
Citera
2026-05-16, 21:30
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Vore bra om nån tidning som granskar makthavare faktiskt kunde grotta i vad om faktiskt är sant…

Just horköpen är inte mycket att granska då hebefiläcklet själv erkänner dessa två köpta övergrepp, att idioten nu efterhandskonstruerar är helt i linje med dårskapet.

Men jag håller med om att någon verkligen borde gå på djupet med allt i jockibois garderob. De omyndiga Småtjejerna han låg runt med under barturnerna med bla robinsonrobban.

Hans fetisch för rökande barn i stövlar.

Hans övriga horköp som han inte har erkänt osv.
Citera
2026-05-16, 22:55
Medlem
Joels-bitars avatar
Blir att göra en soc anmälan,
Är tydligt att jockiboi är en fara för sina barn
Citera
2026-05-16, 23:02
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Det gör du rätt i. Hoppar på det spåret oxå. Han är en alldeles för stor fara för sina barn.
Citera
2026-05-16, 23:04
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Precis.
Känner lukten av Jockibois stress enda hit… Hahha tror nog TV4 kommer sparka honom snart ^^
Att man ställer in bröllop för att sitta på YouTube och flashback o härja hela kvällen istället är under all kritik. Den mannen mår verkligen inte bra HAHA hade skämta röven ur mig i hans skor. Stackars Jonna oxå som lämnas övergiven. Tror nog det kommer bli en trekant ikväll mellan Jonna, Julia och Bingo. Bingo är en man utan gränser men med stort hjärta
Citera
2026-05-16, 23:33
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
100 procent! Han är en fara för alla barn!
Citera
2026-05-16, 23:43
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Han är ett riktigt cp-pedo den där Joakim Lundell. Påsögat har blottat sig många gånger för småtjejer, med sitt äckliga pisse-stånd.

Joakim Lundell kommer aldrig kunna tvätta bort jockiboi, för han har inte förändrats ett skit. Han har fortfarande en dåsig kuk som han tjackrunkar till förbannelse till rökande småflickor.

Horknullaren Joakim Lundell ska tryckas ned i skorna så han går från sina 166 cm till 140.

Påsögonen kommer att expandera av stress och psykisk ohälsa likt anjo och lisens magsäckar efter en gastric bypass.

Att leva med alla de synder som Joakim Lundell har begått är en omöjlighet om du vill må genuint bra.

”Påsögonen kommer att expandera av stress likt anjo och lisens magsäckar efter en gastricbypass” HAHAHAH du är min nya favorit här.
Älskar att du fick med allt det jävliga med jockis yttre. Hans pyttelilla längd, hans helt förjävliga kuk och de enorma sopsäckarna till ögon.
Påsögonen blir hans nya nick
Citera
2026-05-16, 23:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Fy fan vilket äckel! Stort tack för att du delar med dig. Helt ärligt..han var vuxen 2011. Han är exakt samma person idag men har vett nog att inte visa denna sidan för den stora massan. Tycker genuint synd om Tomtemor.

2026 är året då han faller! Sanna mina ord. Inte ens TV4s älskling kan få fortsätta efter så mycket bevis!
Ja otäck är han. Riktigt sjuka tankar som rör sig i hans huvud.
Att en man med det störda beteendet lyckades att bli Sveriges största makthavare. Med 1,2 miljoner följare varav många är barn och ungdomar. Det är Skrämmande…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in