2026-05-16, 19:19
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrbevling
Nej det vore naturligtvis helt otänkbart att Joakim Lundell skulle ha köpa sex under besöket i Argentina. När han på flyget hem- med ett praktstånd smygfotade ”Guds älskade små flickor”…vid 26 års ålder…

Jockiboi på sin dåtida blogg:

9 februari 2011

”Kollade genom lite mobilbilder förut.
Och har kommit till en hemsk slutsats, JAG ÄR
ETT PERVO!
En gubbsjuk äckligt Pervo, Så alla som ska slå mig med en Hartass gör det .... Nu!
Hittade bilder där jag på planet hem från
Argentina.
Där jag försökt smygfota unga katolska skolflickor på planet.
Och med unga menar jag nu inte att dom var barn eller nått.
Jag tror dom misstänkte mig starkt faktiskt.
Eftersom jag gick på toaletten minst 15ggr bara för att få gå förbi dom och visa mitt praktfulla stånd.
Jo faktiskt så såg jag till den syndes extra mycket i byxan när jag gick förbi.
Så dom små guds älskande flickorna ser vad dom går miste om!
Tänkte säga att Jesus sagt till mig att dom skulle suga av mig, Men tror inte dom hade gått på det
SNUSKGUBBE!”

Fy fan vilket äckel! Stort tack för att du delar med dig. Helt ärligt..han var vuxen 2011. Han är exakt samma person idag men har vett nog att inte visa denna sidan för den stora massan. Tycker genuint synd om Tomtemor.

2026 är året då han faller! Sanna mina ord. Inte ens TV4s älskling kan få fortsätta efter så mycket bevis!
Citera
2026-05-16, 20:04
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Det var ett skojigt och skämtsamt svar i en vidio där publiken ställde korkade frågor

Vidio heter det ja
Citera
2026-05-16, 20:25
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Jag förstår men sex hade han i Argentina.

I Japan köpte den en prostituerad kvinna tillsammans som Jonna betalade med produktionspengar.
Där verkar inget sexuellt ha hänt.

Hur vet du det var i Argentina han hade sex med den prostituerade?
Citera
2026-05-16, 20:35
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Så det Motvikts tur nu att försöka försvara mytomanen.

Haha den alkoholiserade trollkarlsdvärgen ska rentvå påsögat ja, jo men det blir nog skitbra det här.

Undrar om dvärgen dotter fått n0gra meddelande om rökrunk av joakim Lundell ännu.
Citera
2026-05-16, 20:39
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Vidio heter det ja
Exakt!
Mkt intressant allt detta med sexköpen, försök till damage control med Motvikt och det faktum att Bloggbevakning också är honom på spåren.

Jäklar vad nervös han är nu! Fuck Joakim Lundell! Slutet är väldigt nära nu. Den 24e augusti vaknar han upp och allt är slut!
Citera
2026-05-16, 20:42
Medlem
LGDs avatar
Är det någon i gammelmedia som reagerat på Jyckes sexköp än?
Citera
2026-05-16, 20:45
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Fy fan vilket äckel! Stort tack för att du delar med dig. Helt ärligt..han var vuxen 2011. Han är exakt samma person idag men har vett nog att inte visa denna sidan för den stora massan. Tycker genuint synd om Tomtemor.

2026 är året då han faller! Sanna mina ord. Inte ens TV4s älskling kan få fortsätta efter så mycket bevis!

Han är ett riktigt cp-pedo den där Joakim Lundell. Påsögat har blottat sig många gånger för småtjejer, med sitt äckliga pisse-stånd.

Joakim Lundell kommer aldrig kunna tvätta bort jockiboi, för han har inte förändrats ett skit. Han har fortfarande en dåsig kuk som han tjackrunkar till förbannelse till rökande småflickor.

Horknullaren Joakim Lundell ska tryckas ned i skorna så han går från sina 166 cm till 140.

Påsögonen kommer att expandera av stress och psykisk ohälsa likt anjo och lisens magsäckar efter en gastric bypass.

Att leva med alla de synder som Joakim Lundell har begått är en omöjlighet om du vill må genuint bra.
Senast redigerad av Mikkka 2026-05-16 kl. 20:48.
Citera
2026-05-16, 20:47
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Är det någon i gammelmedia som reagerat på Jyckes sexköp än?

Inte än, det gäller att ligga på, deras rädsla för att få Joakim Lundells samhallsfans efter sig är just nu större än att skriva sanningen om horknullaren.

Joakim Lundell, mannen som metoo glömde.
Citera
2026-05-16, 20:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det är så det går att tolka det han säger i videon.
Annars är det ju både han och Jonna som haft sex med en prostiuerad som de "fniss" inte visste var det men betalade för.

Det spelar ju egentligen ingen roll var - mer än tidsaspekten - att han köpt sex har han varit tydlig med.
Citera
2026-05-16, 20:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Exakt!
Mkt intressant allt detta med sexköpen, försök till damage control med Motvikt och det faktum att Bloggbevakning också är honom på spåren.

Jäklar vad nervös han är nu! Fuck Joakim Lundell! Slutet är väldigt nära nu. Den 24e augusti vaknar han upp och allt är slut!
Vad händer 24 Aug?
Citera
2026-05-16, 20:52
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är så det går att tolka det han säger i videon.
Annars är det ju både han och Jonna som haft sex med en prostiuerad som de "fniss" inte visste var det men betalade för.

Det spelar ju egentligen ingen roll var - mer än tidsaspekten - att han köpt sex har han varit tydlig med.

Jag tolkar det fortfarande som att han fokuserar på just Argentina för att det inte skedde nåt där, fast Japan var där han hade sex.
Citera
2026-05-16, 20:53
Medlem
Citat:

Lite för invecklat och utelämnande att gå in på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in