2026-05-16, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du ägnar i princip hela din vakna tid med konspirationsteorier?

Ja, samt att jag också i drömmerna hoppas stoppa stoopid crime som giftspridande strimmor och liknande.

Jag tycker inte om chemtrails som hotar natur och människor, eller andra konspirationer och "experiment" som världens rikaste galningar i och bakom (krigs)makten utöver på oss.
Citera
2026-05-16, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no-more-scam
Ja, samt att jag också i drömmerna hoppas stoppa stoopid crime som giftspridande strimmor och liknande.

Jag tycker inte om chemtrails som hotar natur och människor, eller andra konspirationer och "experiment" som världens rikaste galningar i och bakom (krigs)makten utöver på oss.

Det lite tragiska i sammanhanget är att du inte fokuserar på verkliga miljöproblem.

Contrails är faktiskt ett miljöproblem, dels är det en indikation på att det även släpps ut koldioxid och dels finns det faktiskt farhågor att molnbildningen i sig är ett miljöproblem

Det vore så ofantligt mer produktivt om du istället fokuserade på vanliga flygresor i stället för påhittade chemplan.
Senast redigerad av WilleGarvin 2026-05-16 kl. 18:20.
Citera
2026-05-16, 18:18
Moderator
Rassas avatar
Citat:

Så vad är det som talar emot att strimmorna efter flygplan är annat än fruset vatten?
Citera
2026-05-16, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rassa
Så vad är det som talar emot att strimmorna efter flygplan är annat än fruset vatten?

Att strimmorna är helt annorlunda än förr i tiden, bl.a. hur himmlen transförmeras av strimmor (och annat), att vi vet att dom planerat detta, patenter och teknik och massa som diskuterats i tråden och andra platser på nätet.
Och det att media och myndigheter och grindvakter attackerar eller mörkar allt detta, precis som alla andra konspirationer som makten står bakom, eller tillåter.
Citera
2026-05-16, 19:34
Avstängd
ElIzzards avatar
Citat:

Citat:
Att strimmorna är helt annorlunda än förr i tiden, bl.a. hur himmlen transförmeras av strimmor (och annat), att vi vet att dom planerat detta, patenter och teknik och massa som diskuterats i tråden och andra platser på nätet.
Och det att media och myndigheter och grindvakter attackerar eller mörkar allt detta, precis som alla andra konspirationer som makten står bakom, eller tillåter.

Ytterligare en som inte läser i tråden och som ställer idiotfrågor bara för att få ställa fler idiotfrågor.

Vad blir nästa idiotfråga?
Citera
2026-05-16, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Det lite tragiska i sammanhanget är att du inte fokuserar på verkliga miljöproblem.

Contrails är faktiskt ett miljöproblem, dels är det en indikation på att det även släpps ut koldioxid och dels finns det faktiskt farhågor att molnbildningen i sig är ett miljöproblem

Det vore så ofantligt mer produktivt om du istället fokuserade på vanliga flygresor i stället för påhittade chemplan.

Har inte flugit på mer än 15 år, med undantag för 1 gång 4-5 år sen, pga arbetsgivare...
Koldioxid skapar inte klimatkris och inte glob uppv, men ni strimmafuskare påstår nog detta som goda propagandaförare. Jorden behöver mer koldioxid för goda odlingar.

Du får se fram mot flygplan med batteripaket som fyller halva planet, brinner mycket gott vid brann och vill skapa nya bankerutt företag och skattepenga-rika gründers.

Strimmor med gifter og skadligt ämne är det stora problemet som mörkas tyvärr. Det är derför "tunga duktiga" engagerar sig inom (mot) denna skitindustrin, som i USA med 36 stater der det pågår saker.
Citera
2026-05-16, 19:58
Moderator
Rassas avatar
Citat:

Strimmorna ser likadana ut nu som för 40 år sen, som jag minns det. Dom kunde försvinna snabbt eller ligga kvar och ibland sprida ut sig.
Citera
2026-05-16, 20:26
Medlem
Citat:
Har inte flugit på mer än 15 år, med undantag för 1 gång 4-5 år sen, pga arbetsgivare...

Berätta mer, vi är ohyggligt intresserade.

Citat:
... Koldioxid skapar inte klimatkris ....

Och det är just min poäng. Det är tragiskt att ni "vakna" yrar på om "chemtrails" men samtidigt skiter i verkliga miljöproblem. Ni skulle kunna bidra med lite konkret engagemang men i stället blir det bara svammel och trams.

Hos de som har någon som helst sakkunskap råder det fullständig konsensus att växthusgaser är ett problem och att "chemtrails" är en urbota dum konspirationsteori.

Och nej, ni "vakna" vet inte mer än experter. Ni är bara ett gäng ytterst förvirrade och obildade idioter.
Senast redigerad av WilleGarvin 2026-05-16 kl. 20:42.
Citera
2026-05-16, 20:51
Medlem
Citat:
Koldioxid skapar inte klimatkris och inte glob uppv, men ni strimmafuskare påstår nog detta som goda propagandaförare. Jorden behöver mer koldioxid för goda odlingar.

Du får se fram mot flygplan med batteripaket som fyller halva planet, brinner mycket gott vid brann och vill skapa nya bankerutt företag och skattepenga-rika gründers.

Strimmor med gifter og skadligt ämne är det stora problemet som mörkas tyvärr. Det är derför "tunga duktiga" engagerar sig inom (mot) denna skitindustrin, som i USA med 36 stater der det pågår saker.
Om det nu skulle vara gifter du ser där uppe, vad är vitsen med dessa? De ligger ju kvar, inget faller ner. Samt, vem är de hemska "dom" som det alltid talas om men ingen berör vid namn? Nu är det fakta jag är ute efter, inga fantasier.
Citera
2026-05-16, 23:55
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Strimmorna ser likadana ut nu som för 40 år sen, som jag minns det. Dom kunde försvinna snabbt eller ligga kvar och ibland sprida ut sig.

Såg du sånt här för 40 år sen?

"Silver Sky Dust"
https://www.youtube.com/watch?v=ZzgxwJEfCjc

"Chemtrails in East TN"
https://www.youtube.com/watch?v=9UgcYBQtBBA
Citera
2026-05-17, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Såg du sånt här för 40 år sen?

"Silver Sky Dust"
https://www.youtube.com/watch?v=ZzgxwJEfCjc

"Chemtrails in East TN"
https://www.youtube.com/watch?v=9UgcYBQtBBA
Skärp dig din mupp! Tänk om du för en gångs skull kunde komma med något av värde. Men nej, bara posta länkar som är trams.
Citera
2026-05-17, 00:13
Avstängd
Zopencos avatar
Chemtrails är de långa streck som kan ses på himlen efter högtflygande jetflygplan och som innehåller giftiga kemiska eller biologiska aerosoler som avsiktligen och i hemlighet sprayas ut av myndigheter i stor skala i olika syften.

"Chemtrails Official Music Video" https://www.youtube.com/watch?v=o6yjAWOjnj4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in