2026-05-15, 09:48
Medlem
Jag kanske bara inbillar mig för jag hittar det inte nu... men är Leo muslim?

Har för mig jag såg en del av filmen där programledaren skulle presentera personerna och då när han beskrev Leo så frågade han något i stil med "och du är muslim?" och då säger Leo "ja".
Citera
2026-05-15, 10:00
Medlem
PingPongZongs avatar
Kinesen tycker inte om polisen. Men polisen tycker om kinesen? Helvete vilken jävla idiot. Totalt jävla borta. Nu har han blivit muslim.

Bästa vore och skicka han till kina i en roddbåt. Där vet dom vad man gör med muslimer.

Carmona åtalades för hets mot folkgrupp 2026 efter att ha delat ett videoklipp på Instagram där låten ”Heil Hitler” spelas. Han skrev även ”Länge leve Stora H”. Under ett polisförhör frågade Carmona poliserna om de var svenskar och om de var av judisk härkomst. När han fick svaret att de var svenskar och inte hade någon judisk härkomst svarade han ”bra”
Senast redigerad av PingPongZong 2026-05-15 kl. 10:03.
Citera
2026-05-15, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Kinesen tycker inte om polisen. Men polisen tycker om kinesen? Helvete vilken jävla idiot. Totalt jävla borta. Nu har han blivit muslim.

Bästa vore och skicka han till kina i en roddbåt. Där vet dom vad man gör med muslimer.

Carmona åtalades för hets mot folkgrupp 2026 efter att ha delat ett videoklipp på Instagram där låten ”Heil Hitler” spelas. Han skrev även ”Länge leve Stora H”. Under ett polisförhör frågade Carmona poliserna om de var svenskar och om de var av judisk härkomst. När han fick svaret att de var svenskar och inte hade någon judisk härkomst svarade han ”bra”

Han är även åtalad för våld mot tjänsteman i ett annat mål, vet ej om den rättegången har varit ännu.

Fyfan, vilken sorglig individ. Han begriper ju inte mycket. Luktar LSS lång väg här.
Citera
2026-05-15, 10:29
Medlem
Kalaskula544s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Är helt övertygad om att Leo är efterbliven, och detta säger jag inte för att vara elak. Varenda gång jag sett honom så står han och skriker om sina konspirationsteorier om CIA, judar och NWO

Jag håller med.

Jag står fast vid att Qatar är mer inblandade i allt än vad judarna är.

Världens mest onda företag, Blackrock.. är inte en svart sten Islams idol? I den där kuben som är Islams heligaste idol?

Googla på ''Världens bästa man''.. den falska Profeten Muhammed är världens bästa man enligt AI.. Ignorera hans synder.. AI'n gör världens ''WhatAboutism''

Så, Qatar äger världen mer eller mindre.
Citera
2026-05-15, 10:36
Medlem
dooeys avatar
Snubblade in på denna "debatt" igår live när jag skulle käka middag. Sjukt från början till slut.
Märkte direkt att något var off med Leo.
Stod å höll i bordet så det skakade, hatisk attityd.
Att de ens lät debatten bli av efter incidenten innan är ju det märkligaste.
Citera
2026-05-15, 10:40
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Efter att ha tagit del av ett par händelser under den senaste tiden börjar jag personligen mer och mer ifrågasätta vissa saker som påstås om just Leo "Kinesen" Carmona. T.e.x att han skulle vara självaste "hjärnan" bakom det stora Arlandarånet 2002 (möjligen i själva verket bara med som en i gänget). Hans beteende på sistone verkar ju inte, enligt mitt tycke i alla fall, påvisa varken ett särskilt högt intellekt eller någon större impulskontroll. I stället för en högintelligent och kontrollerad medelålders man på 60 år så beter sig Carmona som en tonåring med ett enormt självhävdelsebehov och en extremt dålig impulskontroll.

Och slutligen rent praktiskt så tror jag knappast att en lönnfet 60-åring skrämmer en ganska vältränad Nick Alinia som dessutom inte är främmande för att ta en strid när det behövs. Som när han brottade ner en vänsterextremist på 1:a maj som försökte mucka gräl med honom och som upprepade gånger försökte ta hans telefon.
Nick Alinia är en modig och mycket bra person. All heder åt honom!
Gubben skulle kasta bord som argument... varifrån kommer dessa hjärndöda?
Citera
2026-05-15, 10:44
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Det roliga va när leo säger att hela hans familj/släkt har höga utbildningar och hög IQ
Vad hjälper det honom? för hög IQ samt bra utbildning är ju nått inte han har

Leo är en sån snubbe som aldrig har växt upp, hans mentalitet är inte högre än en 12-åring
Det hemska är att gubben säkert har en massa följare med samma strålande IQ, typ fiskrens.
Citera
2026-05-15, 10:44
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dooey
Snubblade in på denna "debatt" igår live när jag skulle käka middag. Sjukt från början till slut.
Märkte direkt att något var off med Leo.
Stod å höll i bordet så det skakade, hatisk attityd.
Att de ens lät debatten bli av efter incidenten innan är ju det märkligaste.

Inte ett dugg märkligt. Är ju exakt sån här skit Dialogiskt tjänar pengar på. Det han saknar i att kunna moderera en debatt och ställa bra intervjufrågor tar han igen på att bjuda in gäster som att det vore en freakshow.
Citera
2026-05-15, 10:47
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Han är även åtalad för våld mot tjänsteman i ett annat mål, vet ej om den rättegången har varit ännu.

Fyfan, vilken sorglig individ. Han begriper ju inte mycket. Luktar LSS lång väg här.

Det kan ju faktiskt vara att han är ett troll. Han säger det flera gånger. Och jag tror faktiskt det är så att många faktiskt är troll. Och då menar jag folk som sitter på absolut högsta maktpositioner. Det är en massa jävla trams... Enda förklaringen dom är troll och tror inte själva på vad dom säger. Tiden visar gång på gång att dom har fel. MAN BLIR GALEN på folk idag. VILKET JÄVLA TRAMS....
Citera
2026-05-15, 10:56
Medlem
HudHertiginnans avatar
Denna Leo..Alldeles spritt språngande galen. Och denna person bjöd Pontus Anjo Björlund (en av Sveriges största youtubers tillika biggest- loserprofil) in till sin studio förra året. Utan att ha gjort någon research skulle han debattleda mellan Leo och Pär Öberg! Dummare hjon får man leta länge efter ...
Citera
2026-05-15, 11:08
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Är Nick Alinia verkligen fienden här?
Att bete sig som vanlig folk och att skaffa sig ett jobb, är det normala i många länder.
Jag ser verkligen inte varför det är något att bli upprörd över?

Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Fjanten pygmén Nick Alina blir skiträdd av ett litet bord, kul som fan!

Det du ser är han är lugn med gott självförtroende. För övrigt är han vältalig, intelligent, kvicktänkt och visar god förmåga till reflektion och analys. Typiskt iranier med andra ord, det som saknas är den akademiska skolningen som är typiskt för iranier. Sedan är han kort men det kompenseras av att han är riktigt jävla snygg och välbyggd.

Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
... det vore väldigt intrrssant att få veta hur många från förorten som tycker att han vann debatten. Hur många som tycker att hans tunga argument som bordet och de om Alinas mamma gav honom en given seger och övertygade dem.

Orten ser alltid gap, utfall och könsord som ett styrkebevis och den största apan vinner alltid över den kontrollerade, intellektuelle, argumentationsstarka debattören.

Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
dags för en holk

Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Det handlar även om det klassiska narrativet, hallå, Israel begår FOLKMORD just nu, FÖRSTÅR NI DET NÅGON GÅNG ERA JOBBIGA INBITNA IDIOTER ??? Fortsätt på alla sätt med alla medel demonstrera trotsa, ta till civil olydnad, allt för att få politiker att förstå.

Du är förvisso en misslyckad samhällsbelastande pundare men även sådana som du borde begripa att om palestinas befolkning ökat med 300 000 personer sedan 7 oktober 2023 så är det inte ett folkmord. Du kan jämföra med folkmordet på armenier, som godkänts av hela världen utom islamisterna, där folket på bara ett par år minimerades från ca 2 miljoner till ett par hundra tusen.

Citat:
Ursprungligen postat av dooey
Snubblade in på denna "debatt" igår live när jag skulle käka middag. Sjukt från början till slut. Märkte direkt att något var off med Leo. Stod å höll i bordet så det skakade, hatisk attityd. Att de ens lät debatten bli av efter incidenten innan är ju det märkligaste.

Det värsta var att härden körde kortet "det är aldrig ens fel att två träter" när han gick in med tillrättavisning som har riktade mot bägge deltagare. Riktigt svagt av Victor De Almeida som kraftfullt borde reagerat och agerat mot ENDAST den som var ett problem. Om jag hade varit programledare hade jag satt två kraftfulla nävar i bröstet på ortenkrigaren och ringt polisen.
Citera
2026-05-15, 11:11
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Så du gillar våld?

Låter som att du är en vidrig människa. Vem som helst med normal begåvning blir givetvis rädd när en sån labil idiot går till anfall med ett tillhygge som lätt kan användas som ett mordvapen.

Inte alls! Fast ett litet bord blir jag inte rädd för, att du är en mespropp kan inte jag rå för!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in