Citat:
Ursprungligen postat av
Cooltrayne
Är Nick Alinia verkligen fienden här?
Att bete sig som vanlig folk och att skaffa sig ett jobb, är det normala i många länder.
Jag ser verkligen inte varför det är något att bli upprörd över?
Citat:
Ursprungligen postat av
FallerIfallerA
Fjanten pygmén Nick Alina blir skiträdd av ett litet bord, kul som fan!
Det du ser är han är lugn med gott självförtroende. För övrigt är han vältalig, intelligent, kvicktänkt och visar god förmåga till reflektion och analys. Typiskt iranier med andra ord, det som saknas är den akademiska skolningen som är typiskt för iranier. Sedan är han kort men det kompenseras av att han är riktigt jävla snygg och välbyggd.
Citat:
Ursprungligen postat av
Morgonrodnad
... det vore väldigt intrrssant att få veta hur många från förorten som tycker att han vann debatten. Hur många som tycker att hans tunga argument som bordet och de om Alinas mamma gav honom en given seger och övertygade dem.
Orten ser alltid gap, utfall och könsord som ett styrkebevis och den största apan vinner alltid över den kontrollerade, intellektuelle, argumentationsstarka debattören.
Citat:
Ursprungligen postat av
Akacia2050
dags för en holk

Citat:
Ursprungligen postat av
Akacia2050
Det handlar även om det klassiska narrativet, hallå, Israel begår FOLKMORD just nu, FÖRSTÅR NI DET NÅGON GÅNG ERA JOBBIGA INBITNA IDIOTER ??? Fortsätt på alla sätt med alla medel demonstrera trotsa, ta till civil olydnad, allt för att få politiker att förstå.
Du är förvisso en misslyckad samhällsbelastande pundare men även sådana som du borde begripa att om palestinas befolkning ökat med 300 000 personer sedan 7 oktober 2023 så är det inte ett folkmord. Du kan jämföra med folkmordet på armenier, som godkänts av hela världen utom islamisterna, där folket på bara ett par år minimerades från ca 2 miljoner till ett par hundra tusen.
Citat:
Ursprungligen postat av
dooey
Snubblade in på denna "debatt" igår live när jag skulle käka middag. Sjukt från början till slut. Märkte direkt att något var off med Leo. Stod å höll i bordet så det skakade, hatisk attityd. Att de ens lät debatten bli av efter incidenten innan är ju det märkligaste.
Det värsta var att härden körde kortet "det är aldrig ens fel att två träter" när han gick in med tillrättavisning som har riktade mot bägge deltagare. Riktigt svagt av Victor De Almeida som kraftfullt borde reagerat och agerat mot ENDAST den som var ett problem. Om jag hade varit programledare hade jag satt två kraftfulla nävar i bröstet på ortenkrigaren och ringt polisen.