2026-05-14, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Hahaha!

Ja hela den debatten är hur rolig som helst han puckot anjo hade samlat de två i hopp om de skulle börja bråka men det visade sig ha samma åsikter och blev nästan vänner.

Han Anjo är ju fö så misslyckad så han förstår ju inte ens vad de snackar om
Citera
2026-05-14, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Kinesen agerar exakt som själva definitionen av vänsterbliven. Extremt oseriös, omogen och respektlös.

Var det inte kinesen som satt å gosade med någon från NMR för ett tag sen och nästan verkade vara kär i nazisten från NMR?

Det här var ju det sjukaste jag sett. Frågan är om han verkligen skulle publicerat detta.

Det enda kinesen har rätt i är att det pågår ett folkmord. Muslimerna har drivit ett folkmord mot judarna hur länge som helst.
https://www.youtube.com/watch?v=DQuVfgIJCG4
jag postade precis den debatten.

det enda kinesen och öberg har rätt i är det pågår ett folkmord just nu på svenskar i sverige om jag får be
Citera
2026-05-14, 23:45
Medlem
kukflashs avatar
Är helt övertygad om att Leo är efterbliven, och detta säger jag inte för att vara elak. Varenda gång jag sett honom så står han och skriker om sina konspirationsteorier om CIA, judar och NWO
Citera
2026-05-14, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Är helt övertygad om att Leo är efterbliven, och detta säger jag inte för att vara elak. Varenda gång jag sett honom så står han och skriker om sina konspirationsteorier om CIA, judar och NWO
Om det gör honom efterbliven tycker jag du ska gå på närmaste partimöte med V eller MP så får du höra samma jargong med lite utbyte av vilka de riktar sina konspirationsteorier emot då
Citera
2026-05-15, 00:00
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Om det gör honom efterbliven tycker jag du ska gå på närmaste partimöte med V eller MP så får du höra samma jargong med lite utbyte av vilka de riktar sina konspirationsteorier emot då
Och vem säger att jag inte har samma åsikt om V och MP? Skillnaden är väl dock att de flesta som är politiskt aktiva har någon form av utbildning åtminstone och inte kommit hit i en banankartong
Citera
2026-05-15, 00:03
Medlem
Kinesen, vilken bortkommen bebis.
Citera
2026-05-15, 00:05
Medlem
Citat:
Och vem säger att jag inte har samma åsikt om V och MP? Skillnaden är väl dock att de flesta som är politiskt aktiva har någon form av utbildning åtminstone och inte kommit hit i en banankartong
Jasså tycker du flesta på MP och V och kanske FI är utbildade?
Citera
2026-05-15, 00:10
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Jasså tycker du flesta på MP och V och kanske FI är utbildade?
Öh, ja? Det var exakt det jag skrev.
Citera
2026-05-15, 00:13
Medlem
mr.demons avatar
Titta hans TikTok. Han söker Kasselstrand. Shunon har säkrat vivalla
Citera
2026-05-15, 00:17
Medlem
Citat:
Öh, ja? Det var exakt det jag skrev.
utbildade i vad då? tomtelinjen med inriktning schackspel eller?

De kan ju iof vara utbildade av proffesor och rasforskare tobias hubinette han är väl ändå begåvad

Har vi ännu mer tur kanske de har en halv svetsutbildning som fd stadsminister löfven
Citera
2026-05-15, 00:18
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Fjanten pygmén Nick Alina blir skiträdd av ett litet bord, kul som fan!
Citera
2026-05-15, 00:19
Medlem
Jag skrattade hela tiden igenom debatten. Det var som att se en 15 åring debattera. Leo kan inte ha alla hästar hemma. En man i den åldern som beter sig så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in