2026-05-15, 07:06
Medlem
Verkar vara ett vinnande koncept för dialogiskt att bjuda in två idioter att debattera.
Citera
2026-05-15, 07:18
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Möbelkastaren Leo verkar göra sitt bästa att hamna bakom lås och bom igen.
Är nog det bästa för alla parter att låsa in honom då han verkar vara tämligen aggressiv, obegåvad och narcissist.
Dessa individer borde inte få gå fritt i samhället.

Var inte mycket till debatt då Leo konstant spårade och har stora problem att hålla sig till ämnet. Flera gånger ingen överhuvudtaget förstod vad han pratade om.
Tror inte ”orten” vill ha denna clown som representant då han var tämligen pinsam.
Citera
2026-05-15, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Och vem säger att jag inte har samma åsikt om V och MP? Skillnaden är väl dock att de flesta som är politiskt aktiva har någon form av utbildning åtminstone och inte kommit hit i en banankartong
Hahshahhsha politiskt aktiva med utbildning, det har du fan drömt 😂

OnT: är det någon som gjort en polisanmälan ännu? Vem som helst kan göra detta. Och hänvisa till videon. Vore ju helt otroligt festligt om han blev dömd till fängelse!
Senast redigerad av RobertU 2026-05-15 kl. 07:27.
Citera
2026-05-15, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Träffade han? Hade vart värt att se på i så fall.

Är inte Nick Alina han dvärgen? Taskigt att slänga möbler på nån som är så kort i så fall :/

Är de andra dvärgar då med? För han är ju längst i debatten.
Citera
2026-05-15, 07:38
Medlem
OpieWinstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Leo är en jävla clown som tror han är en tuff arab.

Han ser ut som en jävla gubbe. Åren har verkligen inte varit snälla mot honom.

Ser ut som? Han är en gammal tjock man.
En väldigt tjock man.
Citera
2026-05-15, 07:44
Medlem
joffrey.baratheons avatar
Jag tar ingens sida men jag håller med om att Nick är ute efter clout och pengar. En obehaglig typ som jag saknar förtroende för. En del som söker sig till SD är tyvärr ute efter ekonomisk vinning och inflytande.
Citera
2026-05-15, 08:12
Medlem
Jazkers avatar
Kinesen är avregistrerad i Sverige sen ett knappt år tillbaka. Har de flugit in honom från Chile, eller hur jobbar Dialogiskt?
Citera
2026-05-15, 08:13
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazey1526
Det leo gjorde var definitivt ett brott även om det var ringa. Att hota med att kasta ett bord på någon på det sättet han gjorde ska så klart tas på allvar och han bör straffas för det. Säga vad man vill om nick så ska ingen behöva känna den typen av hotfull anfall. Att det även var filmat kommer inte leda till någonting bra för vår gamle gubbe. Det krävs bara en anmälan, bevisen är redan på film, vittnen finns osv.

Tillbaka till fängelset med den där dåren. Där kan han ”debattera” sin hjärndöd medfångar hur mycket han vill samt mordhota folk kors och tvärs men här i den civiliserade samhället så får han bete sig.

Det här bevisar att vårt fängelse system är skit och brottslingar kan inte uppfostras för att komma ut igen. Han är ett gott exempel. Han är fan 53 år gammal. Vad har han gjort i fängelset alla dessa år. En vettig person skulle komma ut som en visare och mognare person. Men den här nollan har suttit och fikat där inne. Fan vad han äcklar mig.

Men lägg ner. Han driver. Det är såklart inte så att Leo tänker smälla ett bord i dvärgens face. Det är mer att han verkligen gör en poäng mot idioten. Nick Alinia är ju det största jobbiga trollet just nu, dessutom inblandad i svensk offentlighet genom SD. Skulle det var så allvarligt skulle han väl inte stå och debattera Leo. ( Nästan att det måste vara ett PR-trick eller nått, skumt alltihop att han ens är kvar då, eller så måste han ha liiite cred ändå som har balls)

Leo brukar faktiskt vara vassare, vet inte om debatt är hans starkaste gren. Men Nick är ju en riktig sionist som mobbar en autistiskt person "kryckmannen", looser Alinia..

Minns ni att Leo hade en diskussion med Pär Öberg på youtube? Och säger i denna debatt: "Jag har hela orten bakom mig, vi ska gå ihop med AFS, jag ska ge dom Örebro, jag ska ge dom Helsingborg"

Äh det är för vackert bara jag får en tår i ögat, lycka till med inbördeskriget ni försöker skapa mellan svenskar och invandrare sionister-hasbara äckel, jag vet att ni läser. Lycka till med sions-vises protokoll. Nej, jag behöver inte se mer, dags för en holk
Senast redigerad av Akacia2050 2026-05-15 kl. 08:23.
Citera
2026-05-15, 08:16
Medlem
dickachus avatar
All respekt till Leo. NP krossas enkelt med ett bord i huvudet.
Citera
2026-05-15, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Vilken debatt?
Leo säger att han är ett troll, och ska trolla bort Nick..
Nick är sansad, Leo ska "kaos-a" säger Leo själv.. Leo ska spamma Nick.

Som sagt; Vilken debatt?
-Det blev ju ingenting.. Förutom Leo var förbannad på Nick..

Det vore kul att höra en enda anledning till varför Vänstern är så jävla arg hela tiden?

De irriterar sig på att alla människor inte tycker exakt samma saker som de gör.
Varför blir man upprörd över det?
Citera
2026-05-15, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
All respekt till Leo. NP krossas enkelt med ett bord i huvudet.

Är Nick Alinia verkligen fienden här?

Att bete sig som vanlig folk och att skaffa sig ett jobb, är det normala i många länder.
Jag ser verkligen inte varför det är något att bli upprörd över?
Citera
2026-05-15, 08:32
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Men lägg ner. Han driver. Det är såklart inte så att Leo tänker smälla ett bord i dvärgens face. Det är mer att han verkligen gör en poäng mot idioten. Nick Alinia är ju det största jobbiga trollet just nu, dessutom inblandad i svensk offentlighet genom SD. Skulle det var så allvarligt skulle han väl inte stå och debattera Leo. ( Nästan att det måste vara ett PR-trick eller nått, skumt alltihop att han ens är kvar då, eller så måste han ha liiite cred ändå som har balls)

Leo brukar faktiskt vara vassare, vet inte om debatt är hans starkaste gren. Men Nick är ju en riktig sionist som mobbar en autistiskt person "kryckmannen", looser Alinia..

Minns ni att Leo hade en diskussion med Pär Öberg på youtube? Och säger i denna debatt: "Jag har hela orten bakom mig, vi ska gå ihop med AFS, jag ska ge dom Örebro, jag ska ge dom Helsingborg"

Äh det är för vackert bara jag får en tår i ögat, lycka till med inbördeskriget ni försöker skapa mellan svenskar och invandrare sionister-hasbara äckel, jag vet att ni läser. Lycka till med sions-vises protokoll. Nej, jag behöver inte se mer, dags för en holk

Brukar vara vassare? Han är ju helt efterbliven. Han verkar vara hjärnskadad eller något, ingenting han säger följer någon logik.

Ingenting Nick gör visar att han skulle vara en sionist. Han dokumenterar demonstrationer i Stockholm för sin Youtube-kanal och Palestina-demonstranterna gör bort sig själva framför kameran.

Vad tror du AFS vill göra om inte skicka ut invandrare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in