2026-05-15, 08:34
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Att bete sig som vanlig folk och att skaffa sig ett jobb, är det normala i många länder.

Räknar du influencer som att ha jobb? Isåfall har väl båda det.
Citera
2026-05-15, 08:47
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Brukar vara vassare? Han är ju helt efterbliven. Han verkar vara hjärnskadad eller något, ingenting han säger följer någon logik.

Ingenting Nick gör visar att han skulle vara en sionist. Han dokumenterar demonstrationer i Stockholm för sin Youtube-kanal och Palestina-demonstranterna gör bort sig själva framför kameran.

Vad tror du AFS vill göra om inte skicka ut invandrare?

Nja, han är frisk fläkt på internet som pratar om sionistiskt inflytande och sprider ett budskap till otroligt många, verkligen bra att han finns. Kolla hans klipp på "säg jag svär" helt klart sevärda.

Jo då, han är ju kompis med Jessica Stegrud. Klart om man är ideologiskt inblandad med SD att man är sionist, det kommer på köpet. För det är så jävla officiellt nu vilka sionister SD är. Och hur vidrigt det är att dessa folkförrädare sitter i Riksdagen.

Det handlar även om det klassiska narrativet, hallå, Israel begår FOLKMORD just nu, FÖRSTÅR NI DET NÅGON GÅNG ERA JOBBIGA INBITNA IDIOTER ??? Fortsätt på alla sätt med alla medel demonstrera trotsa, ta till civil olydnad, allt för att få politiker att förstå.

Det är så galet att ett sådant samarbeta ens kan bli till. Men förstår ni inte vad det betyder? Och hur otroligt bra det är att man gör gemensam sak mot sionisterna och inte fokuserar på en avlägsen etnisk konflikt i framtiden som sionisterna(Globalisterna) vill skapa i Sverige genom etniska konflikter. Klart det blir återvandring, men invandrarna kommer också få vara etniskt segregerade på vissa platser, och svenskarna överlever etniskt, hitoriskt, kulturellt, det är situationen vi befinner oss i just nu!!! Förstår ni!?
Citera
2026-05-15, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Räknar du influencer som att ha jobb? Isåfall har väl båda det.

En influencer jobbar ju iallafall för sin lön.
Citera
2026-05-15, 08:54
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Det vore kul att höra en enda anledning till varför Vänstern är så jävla arg hela tiden?

De irriterar sig på att alla människor inte tycker exakt samma saker som de gör.
Varför blir man upprörd över det?

Det kan man verkligen fråga sig..
Leo har varit livstidsfånge i Finland för mord, fixade till Arlanda-rånet, nu så har han ett åtal (2026) mot sig för hets mot folkgrupp. Enligt wikipedia:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Leo_Carmona
Citera
2026-05-15, 09:04
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Det roliga va när leo säger att hela hans familj/släkt har höga utbildningar och hög IQ
Vad hjälper det honom? för hög IQ samt bra utbildning är ju nått inte han har

Leo är en sån snubbe som aldrig har växt upp, hans mentalitet är inte högre än en 12-åring
Citera
2026-05-15, 09:04
Medlem
Varför bjöd dialogiskt in denna stolle, han är ju senil lr sönderknackad.
Victor är lika korkad och överskattad som han med framgångspodden, Pärlros lr vad han heter.
Citera
2026-05-15, 09:20
Medlem
Karmans avatar
Kommunister har våldet inbyggt i sig. Det är sedan gammalt. Minst lika farliga som äkta nazister. Ändå gullas det med kommunister i Sverige. En skandal.
Citera
2026-05-15, 09:35
Medlem
hazey1526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Men lägg ner. Han driver. Det är såklart inte så att Leo tänker smälla ett bord i dvärgens face. Det är mer att han verkligen gör en poäng mot idioten. Nick Alinia är ju det största jobbiga trollet just nu, dessutom inblandad i svensk offentlighet genom SD. Skulle det var så allvarligt skulle han väl inte stå och debattera Leo. ( Nästan att det måste vara ett PR-trick eller nått, skumt alltihop att han ens är kvar då, eller så måste han ha liiite cred ändå som har balls)

Leo brukar faktiskt vara vassare, vet inte om debatt är hans starkaste gren. Men Nick är ju en riktig sionist som mobbar en autistiskt person "kryckmannen", looser Alinia..

Minns ni att Leo hade en diskussion med Pär Öberg på youtube? Och säger i denna debatt: "Jag har hela orten bakom mig, vi ska gå ihop med AFS, jag ska ge dom Örebro, jag ska ge dom Helsingborg"

Äh det är för vackert bara jag får en tår i ögat, lycka till med inbördeskriget ni försöker skapa mellan svenskar och invandrare sionister-hasbara äckel, jag vet att ni läser. Lycka till med sions-vises protokoll. Nej, jag behöver inte se mer, dags för en holk

Är också emot sionism men inte att man använder skrämsel taktik på de här sättet. Visar bara hur osäker man är. Vet tyckte du såg mognast ut i den så kallade debatten. Han måste bara vinna och eftersom hjärnan inte klarar av det så måste han använda de enda sättet som han har kapacitet för. De klart nick bajsade på sig, men ändå respekt att han inte började lipa.
Att gå på en liten dvärg dessutom, de är lågt.
Citera
2026-05-15, 09:35
Medlem
joffrey.baratheons avatar
Det ni Flashbackare och sverigevänner inte förstår är att så kallade influencers enbart är ute efter clout och pengar. Så fort pengarna eller toppjobben (hos SD) har trillat in kommer de att överge er. Låt er inte luras av en ulv i fårakläder.
Citera
2026-05-15, 09:41
Medlem
Wajis avatar
Man kan väl inte förvänta sig något annat av en invandare och vänstermänniska att det ser ut så här eller?
Citera
2026-05-15, 09:43
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazey1526
Är också emot sionism men inte att man använder skrämsel taktik på de här sättet. Visar bara hur osäker man är. Vet tyckte du såg mognast ut i den så kallade debatten. Han måste bara vinna och eftersom hjärnan inte klarar av det så måste han använda de enda sättet som han har kapacitet för. De klart nick bajsade på sig, men ändå respekt att han inte började lipa.
Att gå på en liten dvärg dessutom, de är lågt.

Jo, det är väl inte så "svenskt" då men.. Jag tycker också det är lite för mycket egentligen.. Ändå cred till Alinia som fullföljer debatten. Förstår att det då kanske är ett klassiskt "orten knep" att "testa" eller skrämma på olika sätt. Men nja ändå just att sionistrumpslickaren på nått sätt förtjänar det som mobbar bedrövade människor som är uppgivna över slaktandet av barn av Israel "kryckmannen". Men ändå, nej, sånt där hör hemma på gatan.
Citera
2026-05-15, 09:45
Medlem
Bourbons avatar
Uppenbar anmälan olaga hot & ofredande. Vilken pajas alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in