2026-05-15, 09:34
Medlem
Jag är helt övertygad att enda anledningen att barnfotsslickaren Ola Bjurman fortfarande inte begått självmord är för att det inte går pga hans blåvalsfett. Han är närmast osårbar och alla försök har misslyckats
Citera
2026-05-15, 09:54
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Bilder på Facebook. Kan ju vara släktings barn ockdå, men dey var så många bilder på en pojke...

777

Edit; tvåa på bollen...
Du hängde med på att det var fel profil och inte #777?
Citera
2026-05-15, 10:28
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jo, men det var ju ett par år sedan. Han tycks f.ö eventuellt arbeta i Kina nu.

Polletten har trillat ner för de mer bildade?

Ingen Nobelgädda eller "Horatius" på ingående således.

Det var som fan! Kina, alltså. Dumpens långa arm når inte till andra sidan jordklotet.

Som gästprofessor eller gästgädda?
Citera
2026-05-15, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Du hängde med på att det var fel profil och inte #777?

Jo, jag förstod det i efterhand.

777
Citera
2026-05-15, 11:09
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Men det finns säkert folk som har någon liten firma och bor där också men det var nog vanligare på 90-talet
Jo, det fanns dom som "bodde" där och gör det säkert fortfarande också. Det finns även människor som "bor" i skogarna runt Göteborg. Som jag skrev i ett tidigare inlägg kan det handla om personer som bor i typ uppställda husvagnar på någon industritomt alternativt bor i något enklare rum ovanpå sin verkstad eller ateljé. Några riktiga bostäder finns inte på Ringön.
Citera
2026-05-15, 11:21
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jo, det fanns dom som "bodde" där och gör det säkert fortfarande också. Det finns även människor som "bor" i skogarna runt Göteborg. Som jag skrev i ett tidigare inlägg kan det handla om personer som bor i typ uppställda husvagnar på någon industritomt alternativt bor i något enklare rum ovanpå sin verkstad eller ateljé. Några riktiga bostäder finns inte på Ringön.
Nu blir det lite OT men det låg ju några åkerier på Ringön och min särbos pappa jobbade för ett av dom så familjen bodde i åkeriets lokaler. Nu tror vi rett ut detta. åter till gäddorna.....
Citera
2026-05-15, 13:31
Medlem
Protonic75s avatar
Det här med att Dumpen tycks slutat publicera på röda dagar förvånar mig lite, inte för att dom behöver vara lediga som alla andra utan mer för att Sara och Patrik bryr sig väl inte vad det står i kalendern barnen är ju viktigast. Nu blir 777 ordentligt grillad på båda sidor vilket inte är motiverat då han är långt ifrån en rikshemsk gädda med otaliga perversa böjelser.
Citera
2026-05-15, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Det här med att Dumpen tycks slutat publicera på röda dagar förvånar mig lite, inte för att dom behöver vara lediga som alla andra utan mer för att Sara och Patrik bryr sig väl inte vad det står i kalendern barnen är ju viktigast. Nu blir 777 ordentligt grillad på båda sidor vilket inte är motiverat då han är långt ifrån en rikshemsk gädda med otaliga perversa böjelser.

Medhåll. Söndag är en viktig dag för "slösurfare", så det är lite märkligt. Men att 777 är så omdiskuterad är ta mig fan märkligare, då han är en dussingädda som varken knullar hästar, hundar, kor eller småbarn. Buttpluggar och gag balls lyser också med sin frånvaro.
Senast redigerad av Florman 2026-05-15 kl. 13:46.
Citera
2026-05-15, 13:38
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Jag är helt övertygad att enda anledningen att barnfotsslickaren Ola Bjurman fortfarande inte begått självmord är för att det inte går pga hans blåvalsfett. Han är närmast osårbar och alla försök har misslyckats

Han är alldeles för självgod och nöjd med sig själv för det, inte typen som tar livet av sig.
Citera
2026-05-15, 13:50
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Ja, alltså hans reaktion säger ju en hel de då han skakar, nästan börjar gråta och bad de att inte lägga upp något eftersom han ville behålla sitt jobb, så redan där känns det som du menar på "Peter Pan" vibbar

För min del har han ett klockrent peddo utseende bara hans uppsyn borde ha räckt för att skolväsendet skulle ha höjt på ögonbrynen, karln ser fan ut som ett förvuxet slemmigt barn ser man ut så och vill vara bland barn är det illa.

483
Citera
2026-05-15, 16:56
Medlem
Citat:
Han är alldeles för självgod och nöjd med sig själv för det, inte typen som tar livet av sig.

Han såg mallig ut när han blev konfronterad så kanske stämmer
Citera
2026-05-15, 16:58
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
För min del har han ett klockrent peddo utseende bara hans uppsyn borde ha räckt för att skolväsendet skulle ha höjt på ögonbrynen, karln ser fan ut som ett förvuxet slemmigt barn ser man ut så och vill vara bland barn är det illa.

483
På skolan där #483 jobbade verkar det ju inte ha varit mycket till kontroll överhuvudtaget. En typ som clownen Pogo hade säkert kunnat få jobb där. Rektorn backade ju upp #483s skitbeteende och menade att han bara var lite kramig av sej. Jo tjena...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in