2026-05-14, 11:59
Medlem
SegerHelg88s avatar
#777 liknar till utseendet Kristofer Lundberg, V-snubben och f.d. aktiv inom Hyresgästföreningen, som gillar att bråka.
Citera
2026-05-14, 11:59
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Florman har kollat på Facebook. Där sitter #777 med ett barn i famnen. Någon polare kommenterar att han inte visste att #777 har barn, men det behöver ju inte vara hans eget För barnets skull hoppas jag verkligen att han inte är pappan.
Ok. Jag är närmast 100 på att det är fel profil. Snarlik och med samma namn, men inte gäddan.
Citera
2026-05-14, 12:06
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Ok. Jag är närmast 100 på att det är fel profil. Snarlik och med samma namn, men inte gäddan.
Det har du helt rätt i att det är fel profil. Lite konstigt ändå att ha polare som inte vet att man har barn. Just den biten kändes som att den stämde mycket väl in på en sådan som #777.
Citera
2026-05-14, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Hur kom du fram till att han har barn?

Bilder på Facebook. Kan ju vara släktings barn ockdå, men dey var så många bilder på en pojke...

777

Edit; tvåa på bollen...
Citera
2026-05-14, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Undra varför fiskaren säger att hon bor på "ringön typ".
Ringön är ett industriområde, där inga bostäder finns.

Nu var det tur för fiskaren att gäddan verkar ha hoppat av grundskolan. Men jag har aldrig hört någon i göteborg säga att de bor på "typ ringön", när de geografiskt ska förklara var de bor

Fiskaren kollar väl bara på en karta och har ingen aning om vad det är för ställe, hon sitter väl i Stockholm och chattar. Gäddan är full och kåt och reflekterar inte, vill tänka på annat.

777
Citera
2026-05-14, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Nån annan som får Peter Pan - vibbar av #483? Han reagerar på anklagelserna på ett så jävla barnsligt sätt, ungefär som en unge som får skäll av sina föräldrar. "Nåäe de gör jå inte!!!

Ja, alltså hans reaktion säger ju en hel de då han skakar, nästan börjar gråta och bad de att inte lägga upp något eftersom han ville behålla sitt jobb, så redan där känns det som du menar på "Peter Pan" vibbar
Citera
2026-05-14, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDU
https://dumpen.se/2023/08/08/en-digital-neanderthal-napp-266-partille/

Kommer tillbaka till den här neandertalaren lite då och då

Mitt bland bilarna i ett fult bostadsområde på en parkering i blattefientliga Partille

Sättet han står på i början är oslagbart med tanke på at han direkt vilka det är som kommer på besök

Sen försöker han typ låtsas som han är väldigt ångerfull och försöker på ett artigt sätt spela bort det hela genom att se ut som en ledsen bebis

Gäddan: Men...
Sara: Men...
Patrik: Du har chattat med ett litet barn på ett väldigt groteskt sätt

Bästa starten på en konfrontation
Citera
2026-05-14, 21:10
Medlem
Jag saknar en vältalig gädda som är välvårdad och välutbildad, måste vara flera år sedan någon sån dök upp, tragikomiskt egentligen, att gädderiet är så klassbundet
Citera
2026-05-14, 21:40
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag saknar en vältalig gädda som är välvårdad och välutbildad, måste vara flera år sedan någon sån dök upp, tragikomiskt egentligen, att gädderiet är så klassbundet

Du kan inte erinra dig professors-gäddan?
Citera
2026-05-15, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Nä, det är ju just det som det verkligen inte är i verkligheten. Kanske att det framstår som mer klassbundet just här, eftersom det är på låtsas och det gäller att vara tillräckligt dum för att gå i fällan.
Citera
2026-05-15, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Undra varför fiskaren säger att hon bor på "ringön typ".
Ringön är ett industriområde, där inga bostäder finns.
Men det finns säkert folk som har någon liten firma och bor där också men det var nog vanligare på 90-talet
Citera
2026-05-15, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Du kan inte erinra dig professors-gäddan?

Jo, men det var ju ett par år sedan. Han tycks f.ö eventuellt arbeta i Kina nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in