Jag saknar en vältalig gädda som är välvårdad och välutbildad, måste vara flera år sedan någon sån dök upp, tragikomiskt egentligen, att gädderiet är så klassbundet
Var ju han moderaten typ och en annan politiker eller liknande som det sedan vägde alltmer tungt på i huvudet så självmord blev enda lösningen. Han var med i SR eller liknande vill jag minnas, typ P4.
Är det inte lite roligt, nu när dom får med nästan Episode långt avsnitt så ör kvaliteten åt helvete, vad ska man säga? Hur pissed ska man bli egentligen?
Jo, det fanns dom som "bodde" där och gör det säkert fortfarande också. Det finns även människor som "bor" i skogarna runt Göteborg. Som jag skrev i ett tidigare inlägg kan det handla om personer som bor i typ uppställda husvagnar på någon industritomt alternativt bor i något enklare rum ovanpå sin verkstad eller ateljé. Några riktiga bostäder finns inte på Ringön.
Låter ungefär som gamla Lugnets industriområde som fanns i stockholm innan det revs och Hammarbysjöstad byggdes i stället.
Hela konfrontationen känns som en feberdröm, inklusive Sara i skum peruk som skymtar till en kort stund.
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Och det är även suddigt så man ser inte mannen eller Sara så tydligt
#778. Jag man blev lite paff där när Sara dök upp i den där kalufsen men nog fan är hon söt alltid. Favoriten är dock när Sara intar rollen som "Natasha" med peruk i Lund och bjuder på rökhosta/tung andning i efterföljandet av "Vandraren". Dumpenfolket fick sig lite steg där och Putte promenerade gäddan ifrån
#778. Jag man blev lite paff där när Sara dök upp i den där kalufsen men nog fan är hon söt alltid. Favoriten är dock när Sara intar rollen som "Natasha" med peruk i Lund och bjuder på rökhosta/tung andning i efterföljandet av "Vandraren". Dumpenfolket fick sig lite steg där och Putte promenerade gäddan ifrån
Allt snack om Sara och Patrik hör hemma i andra gödd-tråden (liksom du) Här är det ot. Och det vet du!
Mycket intressant att läsa den andra gädd-tråden, förresten. Man får en inblick i hur gädd-tänket är.
Senast redigerad av anorto 2026-05-15 kl. 20:27.