Igår, 13:21
Medlem
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/gPzR4X6
Citera
Igår, 15:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
nytt på story

Det lär inte bli enda visningsstädningen.
Anna kan väl inte vara så dum att hon tror kåken blir såld efter en visning. Hoppas det blir som för My, visning varje helg i 15 (?) veckor.
Senast redigerad av TPL Igår kl. 15:27.
Citera
Igår, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det lär inte bli enda visningsstädningen.
Anna kan väl inte vara så dum att hon tror kåken blir såld efter en visning. Hoppas det blir som för My, visning varje helg i 15 (?) veckor.
Jag tror att Anna är så dum så hon tror att folk kommer att vilja betala mer än utgångspriset och tävla om vem som skall få flytta in i huset där den stora stjärnan Anna bott .
Citera
Igår, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
nytt på story

Jo jo går bra nu för familjen Stolledano Städfirma minsann Det är bara för The Retarded Mr Halmpyntet att lätta på lädret 💸💸💸
Citera
Igår, 16:12
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag tror att Anna är så dum så hon tror att folk kommer att vilja betala mer än utgångspriset och tävla om vem som skall få flytta in i huset där den stora stjärnan Anna bott .
Om kåken blir såld kan man ju undra vart och hur de ska frakta allt lösöre? Kommer Anna sälja soffor och möbler på loppis i Solna som hon brukade? Eller kommer hon tvinga Roberta att fylla en lastbil och köra till Spanien, där det heller inte får plats? Eller hyr hon en grön miljöcontainer och kastar alla möbler till tippen för att köpa ny inredning på Jula när de väl flyttat? Blir spännande.
Citera
Igår, 16:51
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Om kåken blir såld kan man ju undra vart och hur de ska frakta allt lösöre? Kommer Anna sälja soffor och möbler på loppis i Solna som hon brukade? Eller kommer hon tvinga Roberta att fylla en lastbil och köra till Spanien, där det heller inte får plats? Eller hyr hon en grön miljöcontainer och kastar alla möbler till tippen för att köpa ny inredning på Jula när de väl flyttat? Blir spännande.

Jag tror att Bookarna kommer att flytta till lägenheten på Gärdet, där behövs det möbler.
Fördelen med Gärdet är att där behövs det inga lån och Roberto kan åka tunnelbana till arbetet.
Dessutom får inte sonen plats, han måste flytta hemifrån (gruppboende).

Om Anna bor på Gärdet kan hon jobba som städerska i Fältöversten eller snatta i butikerna, jobb som jobb.
Senast redigerad av trottwell Igår kl. 17:35.
Citera
Igår, 17:01
Medlem
TPLs avatar
Läste i ett gammalt inlägg om flytten från Solna till Märsta - då köptes allt nytt, till och med porslin och sängkläder.
Middag på Cicciotto ikväll för att inte flotta ner köket, soffan och soffbordet?
Senast redigerad av TPL Igår kl. 17:18.
Citera
Igår, 19:41
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Jag tror att Bookarna kommer att flytta till lägenheten på Gärdet, där behövs det möbler.
Fördelen med Gärdet är att där behövs det inga lån och Roberto kan åka tunnelbana till arbetet.
Dessutom får inte sonen plats, han måste flytta hemifrån (gruppboende).

Om Anna bor på Gärdet kan hon jobba som städerska i Fältöversten eller snatta i butikerna, jobb som jobb.
Det vore väl det mest rimliga. Dock har jag för mig att jag sett någon gammal bild från pandemi-tiden då Anna var där och lagade mat åt gubben. Det var inte direkt ett modernt kök. Anna uppsättning av skräpet från SMEG kommer inte få plats. Anna kommer inte heller få plats. De hade väl hoppats få en slant över så de kunde renovera? Ska ocskå bli kul att få följa Annas kamp i tvättstugan med grannarna som inte respekterar hennes bookningar tre pass i rad.

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Läste i ett gammalt inlägg om flytten från Solna till Märsta - då köptes allt nytt, till och med porslin och sängkläder.
Middag på Cicciotto ikväll för att inte flotta ner köket, soffan och soffbordet?
Det blir fantastisk stämning på pizzerian där Anna kan få berätta för alla som är där hur det är att vara med i Mello på riktigt. Och hur hon antagligen hade vunnit om hon inte hade blivit lurad att framträda med en begagnad låt... för 20 år sedan.
Citera
Igår, 20:35
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det vore väl det mest rimliga. Dock har jag för mig att jag sett någon gammal bild från pandemi-tiden då Anna var där och lagade mat åt gubben. Det var inte direkt ett modernt kök. Anna uppsättning av skräpet från SMEG kommer inte få plats. Anna kommer inte heller få plats. De hade väl hoppats få en slant över så de kunde renovera? Ska ocskå bli kul att få följa Annas kamp i tvättstugan med grannarna som inte respekterar hennes bookningar tre pass i rad.

"Det var inte direkt ett modernt kök."

Anna behöver inget avancerat kök, Anna lagar inte mat på riktigt, det mesta består av halvfabrikat som Anna värmer upp.

Anna vill naturligtvis renovera hela lägenheten till vansinne vilket är ekonomiskt helt fel, i vanlig Anna ordning.
Citera
Igår, 20:43
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

Anna behöver inget avancerat kök, Anna lagar inte mat på riktigt, det mesta består av halvfabrikat som Anna värmer upp.

Anna vill naturligtvis renovera hela lägenheten till vansinne vilket är ekonomiskt helt fel, i vanlig Anna ordning.
Jag kanske minns fel, men vill minnas att det var typ från 60-talet. Med det menade jag inte att Anna behöver ett modernt kök. Jag menar att Anna vill synas i ett modernt kök. Shine shine shine. Detta kök skulle ju inte kunna lura någon att hon är en mästare vid spisen. Såklart de måste renovera. Problemet är väl bara att deras budget fortfarande är IKEA och någon av de köksbutiker som det finns mängder av kring Östermalm har priser som Anna inte har hört talas om. Ett kylskåp kostar mer än deras bil. Så nu gäller det att handla på IKEA och pimpa med skräpet från SMEG.

Synd att Anna inte gick ut skolan, för annars hade hon kunnat skriva en bok om sitt liv och åka runt till kyrkans församlingshem och berätta om sitt fantastiska liv.
Citera
Idag, 12:38
Medlem
osnutens avatar
Ånej!
Folk Anna träffar fortsätter att vara avundsjuka, och försöker utnyttja henne!
Om Anna slutar umgås med någon är det för att hon valt det!!

Citera
Idag, 13:39
Medlem
Citat:

Vispa ihop en pulversås kan man göra i en kokvrå.🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in