Citat:
Ursprungligen postat av
Gelato33
Skulle köpt 25g/50g av Zkittles 120/73u eller åkt till Köpenhamn och köpt Casa Royal shark line, tycker det blir för dyrt i Sverige. Går ju om man bara ska köpa för en röding men ska man handla för par tusen så åk över istället.
Mycket fina sorter nu i Sverige/Dk, tar nog ett uppehåll nu när jag rökt min sista bit och håller mig tills jag åker till Köpenhamn. Man måste ta en tolerers paus varje månad, annars blir man inte stukad på samma sätt och det blir dyrt att röka Dry Sift varje dag...men jag lyckades hålla mig 15g watermelon Z i 4 veckor plus jag har rökt lite annat när jag blivit bjuden men har dragit ner på rökning rätt mycket.
Ska fråga my guy om shark line, har ej sett den på meny ännu, dock Alskan farm kom en liten batch, sin syg säger jag bara, dom har olika line allt från family line till permium line osv..slut nu men kommer mer..
Priserna är vad det är, det lönar sig att köpa minst 25g men helst 50g åt gången. Synd att svenska kronan kraftigt försvagades nu i veckan den står på 1.46 nu. Men det är fortfarande värt att åka över. Mycket bättre hasch kultur där än i Malmö.
Fan då har du lyckats röka 0.5 per dag på 30 dagar med watermelon bra jobbat, för mig finns inte det, antigen röker jag fullt ut (ca 2-3g/dag) eller ingenting alls.
Har du vart på cluben i kbh? Måste dock ha medicinsk recept!