Citat:
Ursprungligen postat av
Rebel4
Veckans Delta-9 i Köpenhamn..!
Stämpel: Haschpatty - banana 6.7/10 ljus okej smak, lite över prisad men går hem, lätt att mecka smulig, kickar långsamt in, men funkar och gör jobbet. Snabb inrökning redan efter 10g.
Ibland så är det bättre och köpa det billigare, väldig liten skillnad i kvalitet och smak, denna var okej men inprisad på 120dkr/g det är lite överkant, skulle säga runt 90dkr hade vart ett mer rimligt pris för denna
.
Hashpatty ska inte vara så dyr, fattar inte vad som hänt, det är ok kvalitet men en av de "sämsta" Farms så ska inte vara så dyr.
Watermelon Z 73u är lite billigare och också fin, lätt värd runt 5000 dkr.
Men jag skulle nog satsa på Casa Royal (om jag var i Köpenhamn nu) deras premium linje kostar 850 dkr/10g och deras Shark line (blanda inte ihop med shark Farms) tror jag kostade 1050 dkr/10g och visade 57% thc på en sån bärbar thc/cbd mätare man kopplar till mobilen (purpl nått heter dom). Sen har dom en Static linje med som kostar 2000 dkr/10g som ligger i glas eller silikon burkar (står jars i annonsen).
Har kommit en ny strain från samma "farm" som Watermelon Z 73u i Malmö/Köpenhamn: Det står Zkittles 120/73u, 2026 season och massa frukter på och en civil guardia helikopter på. 3.5 f 500, 25g f 3000k, 100g f 9000kr. Någon som testat den än? Ser lika fin ut som Watermelon Z men har endast sett den på video än sålänge.