2026-05-12, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sixgorillion
Fan hittar ni för grejer? Ser aldrig stämplarna jag erbjuds här haha

Min snubbe sa att det var torrt så fick en 'New Year 2025' på tok för dyrt och den sög röv, undvik om ni erbjuds
Dax att byta kran, syd Skåne här
Citera
2026-05-13, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sixgorillion
Fan hittar ni för grejer? Ser aldrig stämplarna jag erbjuds här haha

Min snubbe sa att det var torrt så fick en 'New Year 2025' på tok för dyrt och den sög röv, undvik om ni erbjuds

Göteborg, Malmö, Köpenhamn eller beställ på darknet.
Citera
2026-05-13, 11:35
Medlem
Zkittlez 120 / 73 u 10 för 1500

Shark farmz frozen- girl scout cookies 10 för 2000

Dom här verkar nice, har ej provat än, lämna gärna recension om ni testar!
Citera
2026-05-13, 15:48
Medlem
Vad tycker ni är ett ok pris på svenskodlat från bra seedbanks som är drysiftat, men bara ett nät så mer grön är gul i färgen?
Citera
2026-05-13, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Vad tycker ni är ett ok pris på svenskodlat från bra seedbanks som är drysiftat, men bara ett nät så mer grön är gul i färgen?

25 kr g
Citera
2026-05-13, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Någon som provat dry worker ”Hoola girl” ?
Bild på en tjej som röker en holk, weedtröja.

Kan gröna denna, en helt ok dry för 55-60 pris hägget
Citera
2026-05-14, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Äntligen har äkta static landat i Svea har någon provat någon av dessa? Hash burger, white runtz, chocolope, grape gas. Ni som såg annonsen vet vad jag menar. Testar nog hash burger då man är indica lover

Återkoppla gärna om dom är värda priset.
Handlat av den personen två gånger och blivit väldigt besviken båda gångerna.
Senast var en fresh frozen som jag kastade var totalt värdelös. Var ej hash.
Kostade 5 lax för 25.
Efter en vecka sålde han 100g för 6 lax av samma sort.
Citera
2026-05-14, 10:01
Medlem
Någon som testat stämpeln ”Kit Kat”?
Citera
2026-05-14, 10:19
Medlem
Rebel4s avatar
Veckans Delta-9 i Köpenhamn..!

Stämpel: Haschpatty - banana 6.7/10 ljus okej smak, lite över prisad men går hem, lätt att mecka smulig, kickar långsamt in, men funkar och gör jobbet. Snabb inrökning redan efter 10g.

Ibland så är det bättre och köpa det billigare, väldig liten skillnad i kvalitet och smak, denna var okej men inprisad på 120dkr/g det är lite överkant, skulle säga runt 90dkr hade vart ett mer rimligt pris för denna
.
Citera
2026-05-14, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebel4
Veckans Delta-9 i Köpenhamn..!

Stämpel: Haschpatty - banana 6.7/10 ljus okej smak, lite över prisad men går hem, lätt att mecka smulig, kickar långsamt in, men funkar och gör jobbet. Snabb inrökning redan efter 10g.

Ibland så är det bättre och köpa det billigare, väldig liten skillnad i kvalitet och smak, denna var okej men inprisad på 120dkr/g det är lite överkant, skulle säga runt 90dkr hade vart ett mer rimligt pris för denna
.

Hashpatty ska inte vara så dyr, fattar inte vad som hänt, det är ok kvalitet men en av de "sämsta" Farms så ska inte vara så dyr.

Watermelon Z 73u är lite billigare och också fin, lätt värd runt 5000 dkr.

Men jag skulle nog satsa på Casa Royal (om jag var i Köpenhamn nu) deras premium linje kostar 850 dkr/10g och deras Shark line (blanda inte ihop med shark Farms) tror jag kostade 1050 dkr/10g och visade 57% thc på en sån bärbar thc/cbd mätare man kopplar till mobilen (purpl nått heter dom). Sen har dom en Static linje med som kostar 2000 dkr/10g som ligger i glas eller silikon burkar (står jars i annonsen).

Har kommit en ny strain från samma "farm" som Watermelon Z 73u i Malmö/Köpenhamn: Det står Zkittles 120/73u, 2026 season och massa frukter på och en civil guardia helikopter på. 3.5 f 500, 25g f 3000k, 100g f 9000kr. Någon som testat den än? Ser lika fin ut som Watermelon Z men har endast sett den på video än sålänge.
Senast redigerad av Gelato33 2026-05-14 kl. 12:15.
Citera
2026-05-14, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shoozz
Återkoppla gärna om dom är värda priset.
Handlat av den personen två gånger och blivit väldigt besviken båda gångerna.
Senast var en fresh frozen som jag kastade var totalt värdelös. Var ej hash.
Kostade 5 lax för 25.
Efter en vecka sålde han 100g för 6 lax av samma sort.

Pratar ni om Ga+++++-? Har beställt av han några gånger och har fått skit och bra, var väldigt dyr när jag köpte för nått år sedan plus växlingen men det finns ju mer konkurrens nu i Sverige med mer o mer kvalitet Dry, Frozen och Static.

Att det skulle ta så många år för Sverige att få in "riktigt" Dry och Static är helt sjukt, vi ligger minst 5-6 år efter andra EU länder och det är fortfarande inte jätte lätt att få tag på kvalitet men det kommer mer och mer iallafall.
Känner ingen som köper la moouse, ingen jag handlar av säljer ens den skiten längre.

Ps finns en ok worker som kommer i 50g kakor, Jelly Donutz. Inget super fint men helt ok vardags röka, får se hur det smakar efter lite kurering för det behövdes.
Senast redigerad av Gelato33 2026-05-14 kl. 12:27.
Citera
2026-05-14, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Pratar ni om Ga+++++-? Har beställt av han några gånger och har fått skit och bra, var väldigt dyr när jag köpte för nått år sedan plus växlingen men det finns ju mer konkurrens nu i Sverige med mer o mer kvalitet Dry, Frozen och Static.

Att det skulle ta så många år för Sverige att få in "riktigt" Dry och Static är helt sjukt, vi ligger minst 5-6 år efter andra EU länder och det är fortfarande inte jätte lätt att få tag på kvalitet men det kommer mer och mer iallafall.
Känner ingen som köper la moouse, ingen jag handlar av säljer ens den skiten längre.

Ps finns en ok worker som kommer i 50g kakor, Jelly Donutz. Inget super fint men helt ok vardags röka, får se hur det smakar efter lite kurering för det behövdes.

Ja det är G som nämns.

Idag kom de nytt igen. Alla de från concrete, hashpatty, shark line, premium royal. Fanta, banana, black lava, truffle butter påfyllda + nya sorter

Blev sugen på att testa peanut butter breath shark line 90 u. 8 f 1500 som droppade idag
Senast redigerad av hardkårr 2026-05-14 kl. 15:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in