2026-05-14, 16:46
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag har varit i denna tråd i många år och reglerna från moderator Dr King är läsbara och enkla för de som går in i denna tråd!

- VARFÖR kan inte trådare läsa, förstå OCH följa så enkla instruktioner som moderatorn skrivit? 🧐🙄😎

Mitt svar till Dig "Morris" är:
Jag vill som alla andra diskutera Robinson+Gränslandet och det gör jag fast jag liksom många andra har INTE - TV4 Play PLUS.

Extra svårt att hålla koll denna säsong då vi med plus redan sett ö-rådet idag torsdag t ex och ni inte sett det förrän söndag och vi med plus redan sett alla nästkommande veckas då.

Du verkar ta det där med att få veta nåt alldeles för allvarligt, skriver om det med versaler gång på gång. Världen går verkligen inte under av att få veta nån liten detalj i förväg, som råkats spoilats av misstag. Vi har ingen här som gör det av pin djävulskap, att ha lite överseende med sina medmänniskor skapar en trevligare stämning och miljö.

Men det är klart, det finns människor som älskar att vara poliser och ge pekpinnar. Är du en sån?

här svarde du iaf på denss kritik emot spoiling och försökte likt det jag skrivit innan försvara spoilingen som du alltid gör när det förekommer.

Som sagt du är nog dement för det här var inte längesedan och du erkänner du förtränger de gånger du spoilat innan och fått kritik för det.

De här med reglerna påp forumet är inte dina styrkor direkt är det så i verkliga livet med?

Jag har oxå gjort misstag men eftersom jag inte har PLUS - så kan jag inte spoila!

Sedan skriver jag mina tankar och spånar scenarion och det är inte detsamma som att spoila!
Citera
2026-05-14, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Angående Robinson som tråden ska avhandla:
Så är Halil min favorit och jag hoppas han Vinner. Halil är den enda av deltagarna som förstår att det är en Tävling i varje fall!

Vilken är Din favorit?

Halil är stabil och lyckas förstå spelet så gott det går. Gillar honom men verkar även vara en av de få som gillar Jonas som också verkar förstå spelet.

Marie får ju ingen tv-tid så säkert alltför neutral och demokratiskt i synkat säkert, men gillar henne utifrån hennes Instagram även om såklart ”gör dålig tv”.
Citera
2026-05-14, 17:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tjuven, cocken, lasse kung, och horan. Salig blandning
vadå tjuv ingen har stulit något
Citera
2026-05-14, 17:28
Medlem
WeWuzKangsNshiets avatar
Lasse, Jonas och Sonja håller jag på. Om inte Lasse tar hem skiten så hoppas jag på Jonas. Vore ju skönt om Ola fick lämna snart. Det kommer ju inte ske, men det skulle vara kul att se hur hans svartskalleunge aza skulle klara sig då. Carro såg så där äckligt självgod ut när hon förhandlade så hon får också gärna ryka helt och hållet.
Marie är ju feminist så hon kan dra hon med.

Ut med packet!
Citera
2026-05-14, 17:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Aza är kung, han gör hela programmet just nu.

Håller på Aza, Ola, Lasse och Carro
håller med om Aza och Caroline Ola och Lasse tror jag inte kan vinna håller Nathalie högre isf, men hon fick ju troligtvis lämna nu till förmån för anna kan det bli värre?
Citera
2026-05-14, 17:34
Avstängd
Citat:
vadå tjuv ingen har stulit något
Aza har varit tjuv innan robinson och i robinson.
Jag hoppas folk tar avstånd från tjuven
Citera
2026-05-14, 17:42
Avstängd
Citat:
Aza har varit tjuv innan robinson och i robinson.
Jag hoppas folk tar avstånd från tjuven
Vad han gjort innan robinson skiter jag faktiskt i men antar du kan backa upp det med någon mer info.

Sedan ahr inget stulits av honom i robinson hitills tillhör du gänget som är funktionshindrade med iamlostintheworld i spetsen som spoilar allt de kommer över?
Citera
2026-05-14, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saul.good
Spola fram till 10:10 i avsnittet när han börjar vingla, så greppar han påsarna för stabilisera sig själv.

Gillar Ola, men han kom undan med fusk

Jag såg också det. Anders borde ha stått närmare så han även såg det och kunnat säga till honom att släpp påsarna NU! eller diskat honom. Han höll flera sekunder innan att återfick balansen.
Citera
2026-05-14, 17:53
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Ni som skriver annat än Robinson eller Gränslandet, kan ni inte göra det via PM eller starta ett eget tråd för tramset?

Håller helt med dig
Citera
2026-05-14, 18:03
Avstängd
Citat:
Vad han gjort innan robinson skiter jag faktiskt i men antar du kan backa upp det med någon mer info.

Sedan ahr inget stulits av honom i robinson hitills tillhör du gänget som är funktionshindrade med iamlostintheworld i spetsen som spoilar allt de kommer över?
De finns bevis din dumma jävel.
Hela Sverige kommer hata tjuven aza från idag tills årsskiftet, du kanske är en tjuv själv ditt äckel
Citera
2026-05-14, 18:04
Avstängd
Citat:
De finns bevis din dumma jävel.
Hela Sverige kommer hata tjuven aza från idag tills årsskiftet, du kanske är en tjuv själv ditt äckel
vad snackar du om är du full eller? vad och vart har aza stulit och vart finns dina såkallade bevis?
Citera
2026-05-14, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saul.good

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in