Citat:
Ursprungligen postat av
Mjäll
Jag tror att du är lite investerad i transgrejen eftersom du är trött på folk som ifrågasätter den och enligt mig märker ord i syfte att kunna säga emot dessa.
Du kan avbryta meningen i att jag är trött på transgrejen.
JA, jag är SÅ trött på att människor i nutid har förstått att det finns transmänniskor och de ska prata om det heeela tiden. Att visa staters styren tar upp det är ju bara att avleda från verkliga saker. För inte är man egentligen så investerad i 1 % av befolkningen.
Om man har förstått att trans finns mer eller mindre hela sitt liv så mejkar inte denna hysteri någon sense alls.
Nya trådar hela tiden. Det hade börjat avta men så kommer en jävla tråd till.
Och folk skriver för att de är så jävla kåta på att vara normala och sedan påstå utan något som backar upp att könsdysfori är en slags schizofreni. Sedan får man höra detta av the ususal suspects i inlägg efter inlägg. Man behöver inte läsa, man vet hur det repeterar sig.
Så nej, det blir inga fler pärlor för svinen. Ni får leva i er egen psykos där ni inte fattar att det kan finnas neurologiska saker som man är född med, som inte är schizofreni. Ni förstår inte heller det lidandet som en person med schizo har när ni jämför.
Så ja jag är skittrött. Skulle aldrig öppnat den här skittråden, trots att TS faktiskt vill lära sig.