Finns Casa Royal i Köpenhamn nu, hoppas dom kommer in. Royal Line kostar 850dkr/10g, Shark line 1050dkr och Static Line 2000 dkr /10g, ser fina ut.
Det var dom jag sa hade en riktigt stämpel på baksidan, Shark Line har en haj (jag trodde först detta var den nya säsongen shark farm), en av dom andra hade en häst stämpel.
Royal Line är ju 50dkr billigare per 10g vs Watermelon Z 73u som kommer från samma folk, lite billigare än Hashpatty också så dessa kommer säkert landa i Malmö/Skåne iallafall. Finns flera strain i varje "line".
Rökte en Blue Magic senast och tvivlar på om det ens är hash. Undvik!
fick en video på den där den såg riktigt fin ut om de är blue magic med blå text och vit bakgrund, 60/120u med liten text till vänster och frozensift med liten text till höger, förstod att de inte äkta frozen med 6500kr plattan men tänkte något finare än la moussen. Är de endast CBD hash eller vad va felet med den?
fick en video på den där den såg riktigt fin ut om de är blue magic med blå text och vit bakgrund, 60/120u med liten text till vänster och frozensift med liten text till höger, förstod att de inte äkta frozen med 6500kr plattan men tänkte något finare än la moussen. Är de endast CBD hash eller vad va felet med den?
Godkända stämplar senaste tiden i :KÖPENHAMN
Pris nivå ca 60-75dkk/g
Caviar kings u90: poäng 5.5/10 god smak medium kick, mixas kulor av små ojliga bollar, okej inte den starkaste, smaken räddar upp den väldigt mycket, snabb tolerance/inrökning.
Shark farm- Guava spritzer: 6,8/10 stark men lite ojämn, visa holkar dunder andra okej, smak god djup mörk rödvin , utseende mörk faller isär när man meckar lätt att mecka rekommendera, säljs till bra pris, tolerance kom efter 40g så riktig bra every day smoke.
Frozen watermelon Z: poäng 6/10 ljus medium high inga indikationer på att det var äkta Frozen men overall bra dryshift, faller isär vid meck, snabb tolerance/inrökning, mindre mängd okej att handlan men blir tråkigt i lägnden fort, halv dyr.
Dryshift Blackcheery: 6.5 /10 ljus billig bra medium stark, god smak lätt att mecka faller isär, overall mycket värd pengarna. Tolerance låg, tog tid att röka in mig på denna.
Jag har hög tolerance mina betyg är satta efter +25år (everyday)smoke.
Fick ett sample av den. Riktigt skum. Luktar redigt suspekt också.
Vid eld test så fräser den när det bubblar vilket är sjukt weird, svart rök och sot direkt när den biten brann.
Någon som testat plattorna DOPE (rödgul text) med en röd bil på, eller cornetto (skrivstil) helt inslagen i rödskimrande holografiskt omslag?
Ska vara dry-kvalité.
Det blev att jag tog dope istället. Kranen sa att de skulle vara likvärdiga. Det var inget toppenröka men bättre än mousse och inget skumt med den. Fin att mecka och bubblar och brinner bra. Ha rökt 15g av den kanske och börjar tröttna på den tyvärr.
5/10 - gör sitt jobb, worker dry.
Äntligen har äkta static landat i Svea har någon provat någon av dessa? Hash burger, white runtz, chocolope, grape gas. Ni som såg annonsen vet vad jag menar. Testar nog hash burger då man är indica lover