2026-05-14, 11:04
Medlem
Jag hejar solklart på caroline och aza de enda två rakryggade deltagarna
Citera
2026-05-14, 11:06
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanon
Lova att inte kolla amerikanska eller Australienska survivor.

Men du förstår att spelet går ut på paktande och att man ibland inte kan säga vad man ska göra innan örådet då det finns hemliga immuniteter och annat?

Det låter som mina barn som när de leker kull och helt plötsligt uppfinner fredad plats när de är nära att åka fast
Försåt att du inte förstår, men fråga dina föräldrar istället.
Citera
2026-05-14, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Extra svårt att hålla koll denna säsong då vi med plus redan sett ö-rådet idag torsdag t ex och ni inte sett det förrän söndag och vi med plus redan sett alla nästkommande veckas då.

Du verkar ta det där med att få veta nåt alldeles för allvarligt, skriver om det med versaler gång på gång. Världen går verkligen inte under av att få veta nån liten detalj i förväg, som råkats spoilats av misstag. Vi har ingen här som gör det av pin djävulskap, att ha lite överseende med sina medmänniskor skapar en trevligare stämning och miljö.

Men det är klart, det finns människor som älskar att vara poliser och ge pekpinnar. Är du en sån?
Nu är vi där igen du gör verkligen allt för att tänja på reglerna då du helst av allt bara vill bryta reglerna och spoila för få uppmärksamhet som du skrivit och erkänt tidigare i tråden.
Citera
2026-05-14, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/aza-altonchi-fick-lamna-jobbet-hos-malmo-ff-efter-robinson/

Av ekonomiska skäl enligt Sydsvenskan.
Citat:
Malmö FF herr
Aza om att få sparken av MFF: ”Har varit på begravningar med bättre stämning”

19 april 2026 06:22

Den ekonomiska verkligheten har tvingat Malmö FF att säga upp personal.

En av de drabbade är hovmästaren och ”Robinson”-deltagaren Aza Altonchi, 39.

– Jag har varit på begravningar för folk som har har blivit mördade och det var bättre stämning där än vad det var den där dagen.

https://www.sydsvenskan.se/sport/aza-om-att-fa-sparken-av-mff-har-varit-pa-begravningar-med-battre-stamning/
Citera
2026-05-14, 11:10
Medlem
Citat:
Vi har problemet med ADHD i en allt stigande grad i samhället, och de har svårt att kontrollera sina känslor (Aza). Så de kommer också finnas i Robinson och skapa drama.

Sen har vi de högfunktionella autisterna med sina problem och som har svårt att tyda känslor och som behöver rutiner för att må bra. Så de kommer också finnas med i Robinson och skapa drama på sitt sätt. De kan också få starka känsloutbrott och de kommer också finnas i allt större utsträckning i vårt samhälle.

Och så finns de stackarna som har både ADHD och autism. Kan inte vara lätt.

Och sen har vi narcissisterna/de med narcissistiska drag som utgör en betydande andel av oss numera då vi lever i ett narcissistiskt samhälle där grandiositet och "att ta för sig" är ledorden idag. Och som understöds av de rådande värderingarna.

Allt vad samhället består av avspeglar sig i Robinson.
Vilken kategori tillhör du då, som helst av allt enlig egen utsago vill bryta reglerna här och spoila för annars får du ingen uppmärksamhet säger du
Citera
2026-05-14, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Nu är vi där igen du gör verkligen allt för att tänja på reglerna då du helst av allt bara vill bryta reglerna och spoila för få uppmärksamhet som du skrivit och erkänt tidigare i tråden.

Jag har aldrig skrivit nåt sånt som du påstår. Det är din förvrängda tolkning av mina ord och som du går till anfall med. Lägg ner. Du har förvrängd verklighetsuppfattning. Vad är du för människa egentligen??
Citera
2026-05-14, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/aza-altonchi-fick-lamna-jobbet-hos-malmo-ff-efter-robinson/
Jo men står ju inte det hade med robinson deltagandet att göra som många i tråden antydde
Citera
2026-05-14, 11:14
Avstängd
Citat:
Jag har aldrig skrivit nåt sånt som du påstår. Det är din förvrängda tolkning av mina ord och som du går till anfall med. Lägg ner. Du har förvrängd verklighetsuppfattning. Vad är du för människa egentligen??
skitsnack det skrev du längre tillbaka i tråden ingen svarade på dina inlägg om du inte spoilade som något märkligt försvar på du precis hade spoilat.

kan du in te bara sluta skriva här du har förstörd tråden och programmet för så många nu så många tom valt lämna tråden.

du har verkligen alla diagnoser i alfabetet och är lostinspace
Citera
2026-05-14, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja nu är Jonas i sitt Esse både med en offiviell immunitet "ett helt halsband" och den Hemliga som han hittat och Sonja är på väg utför.

Spelar ingen roll hur lojal Sonja än visar sig till Jonas och Jonas bedyrar att "det vore synd" om Sonja förlorar utslagskampen och får dra Gränslandet, då de varit lagspelare sedan Dag 1. Jonas ser nog Sonja som en förlorare nu som han kan offra eftersom han sitter säker nu i kommande Öråd med 2 immuniteter
Ja Jonas har psykopatiskadrag och ser bara sig själv och sina fördelar, han skiter i sonja han kan ändå inte röstas ut.

Jag har träffat jonas i jobbet ett par gånger och han är lika dryg och arrogant där med psykopatiskadrag och unyttjar sin högre ställning emot alla så ofta han kan
Citera
2026-05-14, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
skitsnack det skrev du längre tillbaka i tråden ingen svarade på dina inlägg om du inte spoilade som något märkligt försvar på du precis hade spoilat.

kan du in te bara sluta skriva här du har förstörd tråden och programmet för så många nu så många tom valt lämna tråden.

du har verkligen alla diagnoser i alfabetet och är lostinspace

Jag skrev att när man lägger in inlägg med spoilertagg så är det inte så många som läser inläggen då de flesta inte har plus tydligen. Och så är det för fler än mig. Jag lägger in inlägg med spoilertagg ändå, då jag inte bryr mig. Du och din "kompis" har fortfarande inte fattat utan misstolkar med vilje för att skriva er skit. Ni är så patetiska. Hur kan man bara orka vara så negativ?
Citera
2026-05-14, 11:33
Avstängd
Citat:
Jag skrev att när man lägger in inlägg med spoilertagg så är det inte så många som läser inläggen då de flesta inte har plus tydligen. Och så är det för fler än mig. Jag lägger in inlägg med spoilertagg ändå, då jag inte bryr mig. Du och din "kompis" har fortfarande inte fattat utan misstolkar med vilje för att skriva er skit. Ni är så patetiska. Hur kan man bara orka vara så negativ?
Du argumeterade precis med en anna skribvent om att du ville spoila igen lite små detaljer och kallade skribenten låtsaspolis, när det är du som inte förstår så enkla regler som finns i tråden, hur kan du missslyckas med förstå dem?
Citera
2026-05-14, 11:35
Medlem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in