2026-05-13, 20:12
Medlem
liten.igelkotts avatar
Jag hatar bitarna från när deltagarna filmar sig inne på hotellet. Skit i allt tjat och visa mera matlagning.
Citera
2026-05-13, 20:24
Medlem
Frewibs avatar
Antar att tjejerna kommer att vinna. Varför framställs alltid killarna som stökiga och ostrukturerade och tjejerna som duktiga och ordningsamma när det är ”killarna mot tjejerna” i olika program?
Citera
2026-05-13, 20:53
Moderator
Dr Kings avatar
Efter att ha sett Tom ”dansa” med Tina under bröllopsfesten känns han som en klockren deltagare i Lets Dance. Han kunde ju verkligen inte dansa och skulle funka perfekt i rollen som säsongens clown som publiken skulle älska att skratta åt och därför rösta vidare vecka efter vecka.

Tina kan ju däremot dansa. Hon har ju redan varit med i Lets Dance och vann den säsongen hon var med.
Citera
2026-05-13, 20:57
Medlem
Fattar inte varför TV4 spoilar alla program Robinson, Farmen och mästerkocken (de jag kollar på) med att lägga in snabb intervjuer där en deltagare säger att "denna kommer jag/vi vinna" då vet man direkt att den personen/laget kommer att förlora med fan 95% säkerhet...
Citera
2026-05-13, 21:04
Medlem
daniels84s avatar
Hur mår den där Hugo egentligen?
Mer sammanbiten och sekunder från att bryta ihop får du leta efter 🤢
Citera
2026-05-13, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daniels84
Hur mår den där Hugo egentligen?
Mer sammanbiten och sekunder från att bryta ihop får du leta efter 🤢

Så har han ju sett ut sen från början. Att han har så att säga inget poker-face. I övrigt hoppas jag att han mår bra.
Citera
2026-05-13, 21:30
Moderator
Dr Kings avatar
Hugo med en trasig hummerstjärt och en bränd pure halkade alltså vidare ännu en gång. Denna gång räddad av att Croffa som vanligt inte kan följa instruktioner (i detta fall Tommys) utan körde på sin egen känsla.
Citera
2026-05-13, 21:55
Medlem
Är uppenbart att en av de blonda tjejerna kommer att vinna detta. De är de som är enklast att marknadsföra i form av kokbok, sociala medier mm.

Handlar inte om den bästa kocken.
Citera
2026-05-13, 22:03
Medlem
Ja, Crille har svårt att lyssna, ta och följa instruktioner. MEN... Hur sjutton kan Hugo gå vidare vecka efter vecka med långt mycket sämre matlagning? Mästerkocken har för länge sedan tappat sitt koncept vilket känns tråkigt. Börjar nu tro på alla som säger att det är riggat för en kvinnlig vinnare i år. Tror fasen det kommer att stå mellan Daniela och Bea i slutändan. Och då tycker jag Daniela, likt Hugo, borde rykt för länge sedan. Ser dock gärna Jacob som vinnare!
Citera
2026-05-14, 00:03
Medlem
picapicans avatar
Tre reflektioner från ikväll. Jag brukar inte titta på programmet.

1. Paret som gifte sig röstar garanterat på Miljöpartiet.

2. En av deltagande killarna hade märkliga ögonbryn.

3. En av tjejerna hade en gigantisk bajslåda.
Citera
2026-05-14, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Så har han ju sett ut sen från början. Att han har så att säga inget poker-face. I övrigt hoppas jag att han mår bra.
Ja och samtidigt skryter han över sitt självförtroende 😅🤣😅
Citera
2026-05-14, 10:10
Medlem
Joels-bitars avatar
Vad satan har Hugo gjort med sina ögonbryn ser ju inte klokt ut.
Ser ut som han ska börja böla när som i varenda program
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in